Al een tijdje, maar nu geregistreerd!

Zou jij deze Kawasaki op de foto kopen?

  • HEBBEN! HEBBEN! HEBBEN!

    Stemmen: 4 33,3%
  • Zal wel willen, maar heb geen geld!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, als ik een motor nodig had haalde ik 'm op!

    Stemmen: 2 16,7%
  • Mwa, alleen als ik 'm zou krijgen zou ik er op rijden!

    Stemmen: 2 16,7%
  • Nee, niet voor mij bestemd!

    Stemmen: 1 8,3%
  • Te snel voor mij!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, LELIJK DING!!!!

    Stemmen: 3 25,0%
  • Ik houd niet van buikschuivers!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12

2FastForYou

MF'er
11 aug 2004
138
0
Ter Idzard
Hallo Allemaal,

Ik zit al een tijdje mee te lezen op motor-forum.nl, maar tot op heden nog nooit ergens op gereageerd. Gebruikte het tot voor kort alleen om snel iets over een motor te weten te komen.

Alleen nu wil ik me wel eens wat meer verdiepen in de ervaringen van de mede motorrijders.

Ik heb mijn rijbewijs gehaald twee weken na mijn 19ste verjaardag, dus dat betekent dat ik twee weken na mijn 21ste verjaardag op de zware categorie mag.

Ik kon in februari 2003 een Cagiva Freccia Anniversary 125CC op de kop tikken. Ik was eerst van plan om twee jaar gewoon niet te gaan rijden, maar ik kon de verleiding niet weerstaan! Heb deze toen gekocht, maar helaas net enkele weken is er een zuigerveer afgebroken en zit er een giga schram in de cilinder.
Maar de motor is sinds gisteren verkocht en wordt volgende week zaterdag opgehaald. Het is echt een prachtding....
motor1.jpg


Ik sta op het punt om nu een Kawasaki ZXR 750 te kopen. Als het budget het toeliet had ik een RSV Mille gekocht, gewoonweg omdat ik helemaal weg ben van Aprilia. Zowel kwa uiterlijk als geluid! Gewoon bruut die dingen!
000389AA425C4E766D67.jpg


Ik ben van plan om de motor ook wat vaker mee te pakken voor het werk. Ik zit in de detachering dus moet af en toe wel een aardig eindje rijden en vooral veel in de stad, dus veel files.

Ook heb ik nog een koekblik, maar helaas geen foto van! het is een Crysler Voyager 2.5 S uit 1993 op gas en grijs kenteken!

Wil je meer weten? MSN adres is rvanhes@hotmail.com
 
weest welkom heer Van Hes. dat u maar veel plezier mocht hebben van uw toekomstige motor.
denk er wel aan dat je hem dan koopt vlak voor het winter seizoen, en geloof me doorrijden in de winter is alleen voor de bikkelharde, en je fiets vind pekelrijden niet geweldig.

maar je kunt altijd nog de auto pakken he als het weer niet meezit O-)
 
Wil ook niet met pekel gaan rijden! Rijd alleen op de mooie dagen en stop gelijk zodra de strooiauto's de weg opgaan! Dan maar verder met de auto!

Maar het is nu toch bijna winterseizoen? Motorverkoop begint nu juist in het diepe dal te raken! Meeste mensen beginnen in januari juist met het beginnen van een kopen van een motor. Misschien nog wel een maandje wachten, maar dat moet wel lukken!
 
Mooie Kawa maar ik zou dan toch voor de Mille gaan. Als je die echt wilt hebben moet het toch lukken :9 En trouwens ....
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan