Al gezien? Kunststof achterspatbord naked bike op custom?

Stevenstunt

MF'er
26 feb 2013
249
3
Brecht (België)
Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk achterspatbord voor mijn verbouwing.
Ik zoek iets dat zo dicht mogelijk op de achterband 'plakt' en niet te groot is.

Ik heb er al een tijdje aan gedacht, maar waarom niet zo'n spatbordje dat je vaak ziet hangen op van die naked bikes. Is zeer licht in gewicht, volgt meestal goed de vorm van de band en is hopelijk ook gemakkelijk te bevestigen.

Iemand dit al eens geprobeerd? of gezien bij een ander?

bedenkingen?
 
Ik dacht dat stoere bikers niet zo van de tupperware waren :+
 
Koop een aanhanger / trailer spatbord en maak die op maat, heb ik ook eens gedaan je moet alleen een spatbordje kopen die aan beide zijde hetzelfde is anders moet je m ook nog eens in de lengte richting doorslijpen en weer lassen :P ... Boottrailer spatbordjes hebben meestal aan beide zijden een afwerking.

Voordeel ... Ze kosten geen drol :)
 
Laatst bewerkt:
Heb ik gedaan maar in de dwarsrichting zijn die te vlak. Zelf ken ik dan weer ge drol van metaalbewerking dus dat zie ik dan weer niet goed komen :D
 
Ik heb je al eens gezegd dat zoiets simpel in elkaar te flatsen is met een paar lappen glasvezel en zo...

of niet?
 
Klopt Bert, maar ik vond dit op het eerste zicht ook geen slecht idee. Al zullen sommigen vinden dat het mss niet past bij dit type motor. Volgens mij kan het er wel strak uit zien.
 
Is dit iets?

http://webshop.carambamotorcycles.n...ortster-xl-solo-cafe-racer-bobber-chopper-new

kgrhqjhjeefhm18oo2br9ifkswqg60_57.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan