al iemand terug uit Utrecht?

Geen politie gezien op de weg.
Beurs was m.i. bijna gelijk aan vorig jaar.
Niets gekocht.
Kleding is altijd wel te vinden in Utrecht.
M.n schappelijk geprijsde leren combi\'s.
Politie had het druk:

eikels7vp.jpeg
 
Viel tegen dit jaar. Je moest zoeken naar de nieuwe modelletjes. Vorig jaar hadden Suzuki en Yamaha een compleet overzicht van alle modellen. Ik heb niets gekocht, terwijl ik toch en grote verlanglijst had. De prijzen in Duitsland zijn interessanter dan op de beurs.
Maar ik vond het nog steeds ruim de moeite waard. Even wat leuke / gekke / snelle modelletjes proef gezeten, altijd leuk :)
 
Was leuk om er weer rond te lopen.Niet heel veel nieuws maar wel veel goedkope mooie combi\'s gezien.Kon de weerleiding net weerstaan want ik heb nieuw pak nodig.Moet eerst 5 kilo kwijt en dan zie ik wel.Er hing een fogarty race replica voor leuke prijs bij nieuw vennup van dainese alleen net te klein.Even wachten dus.Veel gezien en het was weer gezellig!!Toppie.
Of zal ik zondag weer gaan??????? :9
 
Enig idee hoe het met geluidscontrole\'s zit ? Die eikels moesten me vroeger met mijn puch ook altijd al hebben en met de FZR zal het nu zeker raak zijn.

Duncan

Tsja. Als je teveel herrie maakt kan je een probleem hebben, ja... en terecht, zou ik haast zeggen...
 
Zo ik was vanmiddag ook geweest. de motorparkeerplek was echt leeg, vorig jaar zat ie stampvol. Politie controleert alleen kentekenpapieren enz. geen geluid, maar mocht je motor zo\'n teringlawaai maken, dan willen ze er misschien wat van zeggen, maar ik heb geen apparatuur gezien. En ach.. bewaking? Als ik wat moois op een motor zag zitten kon ik het er zo vanaf trekken.

Op de beurs zelf veel nieuwe motoren te zien, er was maar weinig wat wat ouder was. Zat zelf nog te zoeken naar een CB1, nou ik heb er geen een gezien. Ik ben bijna overal wel geweest, misschien zag ik \'m over het hoofd hoor :)

Verder nog ff naar een FZR600 gekeken en er ff op gezeten.. zit niet verkeerd, maar wat zijn die FZR400RR\'s en FZR600\'s klein zeg !! Supersmal....

Hier en daar nog wat mensen gesproken en even kort kennis gemaakt met Duderuud.. maar het was verder zo superdruk bij de MF-stand...
En verder was het ERG warm :) Trek maar een t-shirt aan als je nog wilt gaan :)

Maar verder dus weinig anders dan vorig jaar. Alleen hal 5 is moeilijk te vinden van een kant, omdat er alleen \'restaurant\' staat aangegeven.. maarja, hal 5/MF zit dus boven voor de mensen die het niet kunnen vinden :)
 
Op vrijdag 22 februari 2002 18:42 schreef JK het volgende:
.....Zat zelf nog te zoeken naar een CB1, nou ik heb er geen een gezien. Ik ben bijna overal wel geweest, misschien zag ik \'m over het hoofd hoor :)
...

In hal 2 een CB1 zien staan, had er nog nooit een gezien. Een collega van me wees me er op en vertelde dat ie daar op gelest had.

Verder nog ff op de MF stand geweest en met gizzmo en duderuud gepraat, wel leuk om zo eens wat mensen IRL te zien.

Was gelukkig vroeg vandaag en ben om een uur of 1 weggegaan, werd erruuuug druk toen. Veel leuke fietsen gezien en goedkope kleding, had alleen niets nodig.

Misschien zondag nog maar ff een keer gaan kijken.

O ja, heren van de stand :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Vandaag ook ff langs geweest.

Weinig motoren op de weg gezien.Zelf ook met de auto,maar dat lag niet aan mij,niemand wilde een nat pak halen en ik heb m\'n eigen aantepassen aangezien ik achterop moet :(

Geen politie gezien die aan het controleren waren, alleen maar 1 gezien bij een schuiver van een BMW R1100RT(?)in Utrecht.

Op de beurs idd heeeel veel R1/R6en gezien,bijna allemaal blauwe.Nog ff op een R6 gezeten(doeter maar 1)

Op de MF stand Duderuud,Unstable,Iceman,Redgixx en Gizzmo gezien,was leuk om even kennis mee te maken.

Eerste motorbeurs voor mij,\'kheb m\'n ogen uit gekeken,was voor herhaling vatbaar.

Nadeel was op de terugweg de vrijdagmiddag spits
:( #%^*# :( 16:15 weggereden en om 18:15 in Oosterhout aankomen!!

Een ieder die nog gaat de komende dagen:have fun :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan