al iemand terug uit Utrecht?

Wel net terug uit Utrech, maar niet naar de beurs geweest (ga zaterdag). Best veel motoren in de stad. Let op ook veel met blauwe zwaailamp.
 
Ben ff naar Lelystad op en neer geweest en het stierf van de politie op de weg. Heb zeker wel 5 of 6 motormuizen gezien en ben 1 hopeloos geval tegen gekomen die z\'n camera aan het installeren (of afbreken) was. :(
 
Ben al een uurtje terug van utrecht (motorbeurs). Kheb niet veel politie gezien, maar toch wel lekker voorzichtig doen daar.

Lekker veel op de beurs te bezichtigen, enorm veel R1-tjes en Ninja-tjes, her en der wat italiaanse fietsjes en behoorlijk veel motorkleding en -toebehoren. Je kan ook lekker kijken naar accessoires (dempertjes, kitjes, etc.), die allen niet zo heel duur zijn geprijst.

Gratis boekjes zoals Moto73, TT-assen agenda en nog een hoop van die jaarlijkse acties.

Oja, voor degene die nog oordopjes moeten hebben: daar op de beurs kun je een hoop oordopjes krijgen voor verschillende vrij voordelige prijzen. Ben wezen kijken bij de stand van Alpine en die hadden best mooie dopjes in aanbieding.

Wat ook leuk is: het motor-forumstandje boven in de hal ;) Ideaal om ff een peukje te roken, bammetje te eten en ondertussen een filmpje te kijken.

Hint: zorg dat je zelf eten en drinken meeneemt. De keuze aan voedsel is daar niet zo heel groot en het is er nog behoorlijk prijzig ook!
 
vond trouwens dat er erg veel goedkoope pakken en laarzen waren.
pakken voor 300 waren geen uitzondering en best mooois spul in normale maten.
 
Enig idee hoe het met geluidscontrole\'s zit ? Die eikels moesten me vroeger met mijn puch ook altijd al hebben en met de FZR zal het nu zeker raak zijn.

Duncan
 
Was voor mij de eerste keer motorbeurs. Was er zeker wel leuk en de moeite waard voor als je iets wilt kopen. Aanradertje.
 
Ja ben alweer terug,

Nieuwe Buff en een Mo-fo Longsleeve 8-) rijker.

Weinig politie gezien, alleen stonden ze te lasergunnen aan het eind van de A2 bij Amsterdam. :(
 
Yep, geweest. Beurs is mooier dan vorig jaar vind ik. Stand van MF is leuk! Zeker ff langsgaan. Nog paar andere bekenden gezien. Was aardig. Kon alleen bijna niks meenemen, want alles zat al vol, ach lekker goedkoop. Verder had ik niet zo veel tijd.
 
Reed Utrecht om ongeveer 3:30 uit en toen kwam ik d\'r een hele kudde tegen. Motoragenten bedoel ik... :P Heb er zo gauw 12 geteld.

Ben een leren IXS combi pak rijker :9~ en een berg Euro\'s armer ;(
 
Laatst bewerkt:
kwam toevallig met auto, door Utrech en veel motorwouten (zeker 5 gezien)...... nog iemand last gehad van geluidscontroles, wil m,n week oude (niet) demper nog niet kwijt :9~
 
Ben net terug. :} aan de mannen en vrouwen van M-F. Een nette stand, met motoren om te :9~ . Vooral die volbloed racer van Biggelaar was erg mooi. Verdere hoogtepunten? In ieder geval die Bostrom replica die bij Alfetto stond.

Ik weet nu al dat ik volgend jaar weer op donderdagavond ga. Was iets over zessen in Utrecht en heb in 3 uur voldoende kunnen bekijken. Maar als je echt op zoek bent naar koopjes kun je er beter een hele dag voor uittrekken.
 
Laatst bewerkt:
Leren combi\'s ed waren idd goedkoop, modelletje/kleuren van vorig jaar ofzo, dat boeit toch niet!

Mijn volgende koop ik ook maar eens op de beurs!
 
Geen politie gezien op de weg.
Beurs was m.i. bijna gelijk aan vorig jaar.
Niets gekocht.
Kleding is altijd wel te vinden in Utrecht.
M.n schappelijk geprijsde leren combi\'s.
 
Ben ook weer terug...niet zo heel veel gezien, maar daar heb ik nog een paar dagen de tijd voor :)

Alleen maar even vluchtig over de beurs gelopen met Unstable...wat me wel opviel waen AL de R1/6\'en daar...tering...

En maar een stuk of 5 onder de €10000! Ik blijf erbij...ga zo\'n ding in Duitsland kopen...scheelt een hoop geld!

Nou, tot morgen maar weer! :}
 
[offtopic]

Kon nu dus (voor het eerst) absoluut niet reageren...elke keer reply-scherm leeg, verder niks :(

Eerst alleen \'test\' gepost, daarna post aangepast (lang leve ctrl-c/ctrl-v!!)

Binnenkort naar andere provider, hopen dat probleem dan opgelost is...
 
Misschien dat ik morgen ga. Er is weer iets tussengekomen, maar ik wil wel.

Trouwens, voor degenen die morgen nog gaan. In de Motor van deze week zit een kortingsbon van 2 euro\'s. Niet heel veel, maar das weer anderhalve liter benzine.

Zijn er al foto\'s van de MF-stand?
 
Terug
Bovenaan Onderaan