Al iets gehoord van Kryptonite

t gaat weer lekker (MAAR NIET HEUS), heb nog maar een keer alles ingevuld op hun site, maar nu krijg je nog minder terug :(
 
Motoria uit Barneveld is importeur van Krypotnite. Het lijkt me dat zij er het meeste van weten in Nederland.

Motoria Motorcycle Parts
Hanzeweg 8
3771 NG
Barneveld

Tel. 0342-421616
 
Motoria uit Barneveld is importeur van Krypotnite. Het lijkt me dat zij er het meeste van weten in Nederland.

Motoria Motorcycle Parts
Hanzeweg 8
3771 NG
Barneveld

Tel. 0342-421616


tijd voor een megameeting? daar voor de deur passen wel een paar honderd motoren.
 
Hmmm, ik heb vandaag een mailtje ontvangen dat ik binnen 2 dagen mijn ticket ontvang waarmee ik mijn slot kan opsturen.
 
hier bij motofit krijg je een nieuwe/geld terug als ze minder dan 1 jaar oud zijn en je het bonnetje nog hebt
Wel jammer dat bij Motofit de bonnetjesprinter zo slecht is dat de bonnetjes na een jaar niet meer leesbaar zijn. :X :P
 
Dear Kryptonite Lock Exchange Participant,


Thank you for registering for the Kryptonite Lock Exchange Program,
and thank you for your patience as you've been waiting to hear more news.
We wanted to give you an update on our progress.

We have begun sending UPS call-tags to participants for their use in
returning their Kryptonite tubular cylinder locks,
and we are preparing to send their replacement locks to them.
This is being done on a first-registered, first-served basis.
If you've not yet received a call tag from us, you should be receiving one soon.

We apologize for any inconvenience this situation may have created.
Please know that we are working diligently to
complete the lock exchange as quickly as possible.


Sincerely,
Team Kryptonite Customer Service


*********************************************************


PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL
 
Ik zag op de rai sloten hangen bij een handelaar die verdacht veel op die kripto´s leken
Merk ben ik vergeten,maar de prijs was zo belachelijk laag dat ze die dingen voor allegeld kwijt wilden
Zag een ketting slot hangen voor 15E en dat zag er echt wel degelijk uit alleen hadden ze de zelfde sloten met zo´n rond sleuteltje
 
Effe m'n gegevens gesubmit:
Antwoord en let vooral op de laatste zin. Iemand al een nieuw slot gekregen?

Due to the high volume of e-mails in response to our Exchange Program,
it may take several days to respond back to you once we receive your
information.
All forms will be handled on a first come first served basis.
Replacement locks are not yet available but we are working
around the clock to meet the current demand.
Locks will start shipping in mid-October.
When packing your lock to return to us, please be kind to our planet and
use as little packing material as possible.

We appreciate your patience!
 
maakt niet uit slot telt voor de verzekering dus ik zie de boel wel verschijnen
 
ik krijg meer mailtjes van kryptonite dan van mijn virus(mail)scanner !

net wederom eentje:

We are happy to report that Kryptonite did begin this program in October
and thousands of replacement locks have been sent out to customers in the
last few weeks. Kryptonite continues to manufacture and ship new products
to consumers on a weekly basis. The whole process of the Lock Exchange
Program is a complex one with manufacturing and transportation all coming
into play. We are building and air shipping the new locks to get them out
to our customers as fast as possible.

For those of you who are still waiting to get your UPS postage paid label,
here is an update:

U-locks (bicycle and powersports), Padlocks, Cables and Evolution Disc
Locks (New York Chain and New York Noose) - replacement locks are being
manufactured at this time and will be shipped to consumers as they become
available.
Automobile locks - these locks are being manufactured now and will be
shipped in December.
DFS and KryptoDisco - these locks are being re-engineered now and will be
available to consumers in January.

As further information becomes available we will post it to our website at
http://www.kryptonite.com and be sending email updates, as needed.

We appreciate your loyalty and patience during this challenging time.
Please know that we are working around the clock to get a new lock to
everyone who has signed up for the Lock Exchange Program.

And lastly, when packing your lock to return to us, please be kind to our
planet and use as little packing material as possible.

Regards,
Team Kryptonite
 
dit mailtje heb ik net ook gehad.


gisteren ook bij de dealer langs geweest om het op te lossen. ongelooflijk hoe weinig verstand die lui daar van marketing en crm hebben.

Toen ik ze zei dat ik het opgelost wilde hebben en dat kryptonite m.i. onvoldoende haast maakte en ik inmiddels me genoodzaakt zag een ander slot te kopen en dat ik graag van hun wilde weten hoe zij het dachten op te lossen verwezen ze me naar kryptonite.
Toen ik nog een beetje door drukte en toch echt van hun een oplossing verwachte, ik heb het slot immers bij hun gekocht, verwees hij me naar de consumentenbond(!)
Helaas voor hem wist ik wat het standpunt van de consumentenbond is (Hij blijkbaar niet). Ik vertel hem dus rustig dat ik van de consumentenbond geen genoegen mag nemen met een tegoedbon, maar dat de dealer met een vervangend goed slot moet komen of geld terug moet geven.

Dat was dus niet zijn bedoeling. hij had immers zeker duizend sloten verkocht....
Helaas voor hem. Zou hij zonder morren mij mijn geld terug geven, dan had ik in de toekomst een veelvoud van dat bedrag bij hem uitgegeven. Nu is de kans dat ik daar nog eens iets koop een beetje erg klein geworden.

(voor de goede orde, ik heb het slot niet alleen gekocht, maar in combinatie met een motor. als dat al geen reden is tot service...... )
 
ja, de meeste Nederlanders kennen hun rechten niet, en de 'winkeliers' helaas vaak ook niet, en degene die het WEL weten doen of hun neus bloedt.. (en vervolgens zijn ze nog 10 tot 50% duurder dan hun Duitse collega's die het wel weten. |(
 
:^
We are happy to report that Kryptonite did begin this program in October
and thousands of replacement locks have been sent out to customers in the
last few weeks. Kryptonite continues to manufacture and ship new products
to consumers on a weekly basis. The whole process of the Lock Exchange
Program is a complex one with manufacturing and transportation all coming
into play. We are building and air shipping the new locks to get them out
to our customers as fast as possible.

For those of you who are still waiting to get your UPS postage paid label,
here is an update:

U-locks (bicycle and powersports), Padlocks, Cables and Evolution Disc
Locks (New York Chain and New York Noose) - replacement locks are being
manufactured at this time and will be shipped to consumers as they become
available.
Automobile locks - these locks are being manufactured now and will be
shipped in December.
DFS and KryptoDisco - these locks are being re-engineered now and will be
available to consumers in January.

As further information becomes available we will post it to our website at
http://www.kryptonite.com and be sending email updates, as needed.

We appreciate your loyalty and patience during this challenging time.
Please know that we are working around the clock to get a new lock to
everyone who has signed up for the Lock Exchange Program.

And lastly, when packing your lock to return to us, please be kind to our
planet and use as little packing material as possible.

Regards,
Team Kryptonite
 
vrije, heeeeel vrije vertaling: wij nog nog druk bezig om nieuwe cylinders te maken voor al onze sloten die met een balpen open te maken zijn. al onze trouwe klanten die nu nooit meer bij ons een product zullen kopen krijgen binnenkort (als in hopelijk dit jaar nog) via de post een sticker die je op een doos kunt plakken waarmee je 'gratis' je slot naar de VS kunt sturen. ze gaan er dan een ander cylinder (waar je je sleutel in frot) en sturen hem dan terug. je moet dus zelf een doosje regelen en verpakkingsmateriaal (en zo min mogelijk om de wereld te besparen ( :r fuck het millieu)... ondanks dat ze al weken roepen zijn ze dus nu pas voor non-VS klanten begonnen met het maken van cylinders..


ik verwacht de aankomst van UPS sticker ergens in december. en dan zal het een week duren voordat ie in de VS is, een week voor refurbishing, een week voor terugzenden en dan heb je je nieuwe slot ergens net voor de jaarwisseling.
ps, in de tussentijd zit je dus misschien wel een maand zonder slot :X
 
misschien toch maar eens kijken of er minimaal een mannetje of 10 per dealer te vinden zijn? met 10 man is het reeel om een advocaat een briefje te laten sturen
 
misschien toch maar eens kijken of er minimaal een mannetje of 10 per dealer te vinden zijn? met 10 man is het reeel om een advocaat een briefje te laten sturen

Gewoon op z'n amerikaans, |( geestelijke schade (motor ergens parkeren met zo'n k..slot) evt diefstallen. Fu... claimen!! Volgens mij leveren ze die sloten toch al een jaar of 10. Als we allemaal samenspannen toch al snel 10.000 man?? :+
Hammerstein, Spong of de fam moskovich erop af sturen :X
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een pissig mailtje gestuurd naar Kryptonite Nederland.
Ik haal hier dus uit dat als je ingaat op de omruilaktie die via Amerika loopt, dat je dan dus een niet ART gekeurd slot ontvangt. :r
Hou hier dus rekening mee.
Mijn vraag blijft dus hoe gaat de omruilaktie in Nederland geregeld worden?
Hieronder de mail:




Geachte heer .......,


MBT het terugzenden van het slot, ik heb inmiddels begrepen dat consumenten die zich melden bij Kryptonite op locktalk@irco.com, omdat ze het slot niet vooruit op willen sturen, zich door middel van opgave van credit card gegevens een slot vooruit kunnen laten opsturen. Wanneer Kryptonite het oude slot later terugontvangt, wordt het credit card nummer vernietigd. U kunt hiervoor kiezen, alleen ontvangt u dan een ongekeurd slot.

Ik hoop dat ik hiermee uw vragen naar tevredenheid heb beantwoord, mocht u alsnog vragen hebben, stelt u ze gerust. Wij willen u zo goed mogelijk helpen binnen onze mogelijkheden.

Met vriendelijke groeten,

..............
Motoria
 
Ik ben misschien erg pessimistisch maar wat als Kryptonite failliet gaat door deze rigoreuze inruil-actie? Ik zou niet graag mijn crediet-kaart in de strijd gooien (de mijne is toch bijna opgebruikt, maar nog steeds O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan