Al iets gehoord van Kryptonite

Eindelijk nieuw slot ontvangen. Had daarvoor een mailtje gestuurd voor de status want 4 maanden wachten was wel erg lang. Kreeg dit antwoord terug:

The computer was waiting for the package to arrive under another number. I
researched the number you gave in the UPS website and then processed your
order manually so that you can get your new lock. Sorry for the delay.
Anne

Dus als het langer dan een maand duurt: mailtje sturen!
 
Ik heb naar de USA gebeld: waarschijnlijk heeft de spam filter van planet internet het mailtje met de tag onderschept, want er is wel een mail met tag uitgegaan, maar nooit bij mij aangekomen. Ze sturen mij nu een slot onder opgave van mijn creditcardnummer als garantie dat ik mijn eigen slot per ommegaande retourneer! Dat spam filter bij Planet Internet zelf heb ik meteen maar uitgezet in de hoop dat het spamfilter van Norman deze loodzware taak goed overneemt: zo kan ik tenminste checken of er geen gewenste mail tussen zit....
 
Laatst bewerkt:
Spamfilters zijn idd een ramp, tot 2x toe opgestuurd en niet gehad.

Doen ze het maar anders....
Ze hebben mij een slot gestuurd met lampje en heb de oude nog thuis liggen :o
 
Is het nog steeds mogelijk om het slot om te ruilen?

Ik kan er namelijk niets meer over vinden op de website... :?
 
Hi,
Heb ook lang moeten wachten(3maand of zo)op info, maar dan krijg je brief in de post met een voorgeprint verzendingsbewijs in.
Hiermee moet je je oud slot terugsturen (zelf doosje gemaakt, slot erin, verzendingsbewijs erop plakken), vervolgends FedEx contacteren (info zit allemaal in brief) en afsparaak maken om slot te laten ophalen bij je thuis(geheel kosteloos uiteraard).
Nog in dezelfde week kreeg ik dan pakketje terug met nieuw slot!
Initieel duurt't wel lang maar nadien echt prima service!
greetz,
 
Shit Shit Shit!!!!

Afgelopen vrijdag nieuwe motor opgehaald. Eis van de verzekering is dat er een goed slot op zit. Ik gisteren naar een motorzaak om te vragen of mijn Kryptonite Schijfremslot (3 jaar oud) goed genoeg is. Krijg ik te horen dat dat zo'n "eenvoudig" te openen slot is en dat die een tijdje terug nog gratis gerolen kon worden voor een nieuwe.
Ik vroeg nog of dat ging en kreeg als antwoord dat dat allang voorbij is.

Kijk ik gister middag op de site van kryptonite, ben ik 1 dag te laat.
1 dag!!! Echt balen.

Heb maar een nieuwe (goede) gekocht.
 
ik heb me aangemeld op 11 augustus 2005.

Maar nog helemaal niks gehoord. moet ik rustig afwachten of toch maar een mailtje sturen?
 
Mailen: nee, je moet ff bellen! Ik heb nl. 1/10 eindelijk mijn slot binnen gekregen nog geen 14 dagen na mijn telefoontje naar: (1) 781-828-6655 (outside USA). Eerst kreeg ik een UPS label opgestuurd: gebeld naar UPS, die het oude slot de volgende dag kwam halen. Nog geen week later een nieuw: met drie sleuteltjes waarvan een nog met een lampje erin ook: wereldservice!!!!

Kijk ik gister middag op de site van kryptonite, ben ik 1 dag te laat.
1 dag!!! Echt balen.

Da's wel extreme pech zeg! ;(
 
Op 15juli j.l stuurde ik een email naar prytonite om het slot te ruilen. Op 18 oktober ontving ik inderdaad na veel geduld de email met de ruil informatie.

Nu nog hopen als ik het slot terug stuur ik snel een nieuwe heb!
 
Hey, ik heb ook zo'n UPS label toegemaild gekregen, maar die is maar tien dagen geldig en inmiddels dus al verlopen. De reden dat ik 'm heb laten verlopen is dat ik niet zo'n zin had om naar Apeldoorn te rijden (= dichtsbijzijnde locatie). Maar thuis ophalen kan dus ook, lees ik hier! Moet je daarvoor ook zo'n (geldig) label hebben?
 
Hey, ik heb ook zo'n UPS label toegemaild gekregen, maar die is maar tien dagen geldig en inmiddels dus al verlopen. De reden dat ik 'm heb laten verlopen is dat ik niet zo'n zin had om naar Apeldoorn te rijden (= dichtsbijzijnde locatie). Maar thuis ophalen kan dus ook, lees ik hier! Moet je daarvoor ook zo'n (geldig) label hebben?

Yep, ik heb overigens de oude sloten gewoon op mijn werk laten ophalen was geen probleem, afleveren doen ze alleen op je huisadres, UPS komt 3 keer ben je er dan niet dan gaat het slot terug naar de UK
 
Yep, ik heb overigens de oude sloten gewoon op mijn werk laten ophalen was geen probleem, afleveren doen ze alleen op je huisadres, UPS komt 3 keer ben je er dan niet dan gaat het slot terug naar de UK
Laten ophalen op (werk)adres klinkt wel ideaal. Moet je daar nu voor bellen naar dat USA-tel.nummer, wat hier eerder gepost is? Of gewoon naar een Nederlandse UPS vestiging ofzo? :?
 
Het nederlandse nummer. Ik heb het ook laten ophalen op mijn werkadres. Ideaal!

Van de week stond UPS voor een dichte deur bij mij...tja moet ook weleens werken :P hopen dat ze morgen wat later komen dan alleen maar 's middags... B|

Ik mis dat slotje wel :Y
 
had gemaild naar letters@irco.com en heb het label via de post gekregen, dus nou snel ff een pakketje maken en dan laten ophalen dat ding, ideaal
 
Kijk trouwens uit op marktplaats en zo !!!
Die "foute" sloten worden nog steeds te koop aangeboden op de site. -O-
 
voor vragen over sloten raad ik u aan om is een kijkje te nemen op www.motor-forum.nl. zij hebben mij erg geholpen op het gebied van Sloten. :Y

Groetjes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan