Al iets gehoord van Kryptonite

Bigbrother

MF'er
19 aug 2002
190
0
Een tijdje geleden stond op ons forum het geval beschreven met de tubular sloten van bovengenoemd merk. Heeft iemand van jullie al een reactie gehad of misschien al een ander slot???

:] Bigbrother :}
 
Khad al wel een reactie gehad

Dear Kryptonite Customer:

Thank you for registering for the Kryptonite Lock Exchange Program.

You will soon receive an e-mail with instructions about how and where to
return your current lock and at least one working key for the lock. A
Postage Paid Label will be included in this e-mail.

Once we have received your tubular cylinder lock and key(s), and stock is
available, your replacement lock will be shipped. We are expecting to
begin shipping out non-tubular cylinder locks beginning Mid October.

We are working day and night to get the new non-tubular cylinder Kryptonite
locks manufactured and available to ship to you. If you have any
questions, please call Customer Service at (800) 729-5625.

Your security is our priority. Thank you for your patience.

Kryptonite Customer Service

Na dit mailtje niets meer
 
niets dus.... en ook de dealer die ik een mailtje gestuurd heb heeft niets van zich laten horen
 
nope inderdaad alleen de bevestiging dat mijn formulier in behandeling is genomen, maar verder helemaal niks. nou snap ik dat nog wel een beetje want zowat de halve wereld heeft geloof ik zo'n slot, maar ja, dan huur je toch wat tempo-team-volk in om die mails af te handelen. ik bedoel: je maakt een rot product, nou dan is dat toch het minste wat je kunt doen? temminste... misschien vinden ze wel dat ze te veel klanten hebben. want als íets kritiek is bij de damage-control in zo'n situatie, is het wel goede communicatie naar de klant.
 
hier bij motofit krijg je een nieuwe/geld terug als ze minder dan 1 jaar oud zijn en je het bonnetje nog hebt
 
Ook nog niets gehoord.
Ben wel benieuwd wanneer het komt.
Anders mail je naar die nederlandse importeur. Die mailen gelijk terug.
 
Nog helemaal niets gehoord. Inmiddels al 3x aangemeld en een mailtje riochting hun support met de vraag of ze mijn mail nu wel of niet hebben -- geen reactie
 
full
 
Ik had een mail gestuurd dat ik het slot voor de verzekering nodig heb en dus niet kan opsturen. Vandaag keurig bericht. Als ik mijn CreditCard nummer geef, sturen zij het nieuwe slot op. Als ze binnen 3 weken niet mijn oude slot ontvangen, brengen ze het nieuwe slot in rekening op de CC. Zodra mijn oude slot ontvangen is vernietigen ze m'n CC nummer.

Klinkt redelijk plausibel. Ik ga nog wel effe checken of mijn dealer niet gewoon het slot kan ruilen. Is nog net een tikkie makkelijker.

Happy :]
 
11-10-2004;

Due to the high volume of e-mails in response to our Exchange Program, it may
take several days to respond back to you once we receive your
information. All forms will be handled on a first come first served basis.
Replacement locks are not yet available but we are working around the clock to
meet the current demand. Locks will start shipping in mid-October. We
appreciate your patience!

.
 
gebruiken jullie het slot uberhaupt nog ?
ik heb gewoon al enkele keren mijn slot gewoon niet meer gebruikt...

en eigenlijk is dat achteraf toch ook weer geen prettig gevoel..
stomme (*&$(#*&$ # dealer ook...

Ik kom bij de winkel: heb een nieuwe slot nodig, van mijn abus ben ik de sleutels kwijt (gelukkig niet toen ie op de motor zat). oow, abus zou ik niet pakken maar deze, die is zo goed getest door TNO blahdiblah (ook stelletje <diverse vlees-artikelen> debielen dan daar bij TNO)...

volgende wordt toch weer een Abus denk ik..... B|
 
Vandaag weer even op de Krytonite site gekeken:

Q. Why can’t I just go to my local dealer and exchange my lock there?
A. Kryptonite has chosen to handle the consumer lock exchange directly so that we can be sure you are getting a comparable non-tubular cylinder lock for the lock you currently have. We are also trying to eliminate the need for your local bike dealer to handle the exchanges so that he/she may focus more on fulfilling your other bicycle and accessory needs.

Q. I’ve e-mailed several times asking questions and all I’ve got back were auto-responses. When can I expect to have some answers?
A. We understand that you are anxious to receive additional information about the lock exchange program and we are working to answer each inquiry personally. Due to the unusually heavy volume of inquiries at this time, it is taking a bit longer than normal. Hopefully, you will find the answers to some of your questions in this FAQ section.

Q. Your e-mail states that you will be e-mailing the postage-paid label. I don’t have access to e-mail, I don’t have a printer or my printer is not working, how do I get a label?
A. If you do not have access to email, or are unable to print a postage-paid return label, we will be happy to send one to you via standard postal service.

Q. I have a NY Chain, should I send the whole thing back?
A. If you currently own a New York Chain or New York Noose with EV Disc Lock, you do not need to return your chain along with your disc lock and keys for exchange. The chain is not affected by this lock exchange. When you return your disc lock and keys, we will exchange it for a comparable non-tubular cylinder lock.
If you currently own a KryptoLok U-lock with 4’ Flex cable, you do not need to return the flex cable with your U-lock and keys for exchange. The cable is not affected by this lock exchange. When your return your U-Lock and keys, we will exchange it for a comparable non-tubular cylinder lock.


Vooral de eerste vind ik leuk: Om de dealer het werk te besparen, mogen alle particulieren het zelf maar oplossen :? :? Hopen er zeker op dat de meeste mensen dat teveel werk vinden... :(
Ben trouwens idd benieuwd naar wanneer dat mailtje met adresgegevens etc. komt. Vind het inmiddels wel midden-oktober... B|

[Edit]
Heb ook even met de Nederlandse distributeur Tebur BV gebeld. Zij weten eigenlijk net zoveel/weinig :? als wij, en wachten ook af of Kryptonite het opsturen van de sloten nog per land gaat regelen of niet, etc. etc. Ze wisten me wel te vertellen dat het specifiek om de ARTsloten gaat met nummer 3044. (weet niet of dit voor alle sloten geldt, of alleen voor de EV disc lock waar ik zelf voor belde).
[/Edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een mailtje gehad waarin staat dat ik binnenkort :? een mailtje zou krijgen met daarin de adreslabel (uit te printen) en de verzend instructies.
Dit is inmiddels al weer 3wk geleden |(

Gr.Niels
 
Idd voor TNO ook wel een redelijk zware blamage dat ze dit niet zelf hebben uitgevonden. Wat betekent die hele ART keuring dan nog?

Diddly SQUAT!
 
Ik heb een mailtje gehad waarin staat dat ik binnenkort :? een mailtje zou krijgen met daarin de adreslabel (uit te printen) en de verzend instructies.
Dit is inmiddels al weer 3wk geleden |(

Gr.Niels

Dit mailtje heb ik ook gehad verder niets meer gehoord

:] Bigbrother :}
 
YESS !!!!

(ik heb mijn ABUS sleutel (reserve van een of ander italiaans merk) gevonden..) :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan