Al sla je me dood, ik weet het niet meer ...... !

The Bullit

MF'er
29 apr 2003
56
0
Den Haag
Binnen nu en een maand wil ik een nieuwe motor kopen.

Het wordt of een R6 of een ZX6R of een CBR600RR

Voordat ik proefritjes ga maken heb ik de nodige motorblaadjes grondig doorgenomen.

Wat blijkt : alle testuitslagen zijn anders :Z

Dan weer is de R6 helemaal top en eindigt op 1 in de volgende test is ie sterk achterhaald t.o.v. de andere 2. Tevsn schijnen de remmen zwaar K.. te zijn. En zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Iemand ervaring met 1 van de 3 fietsjes ?


Groet...
 
En nu komt het...iedereen gaat zijn eigen fiets aanraden (met op kop de kawafielen).
Koop gewoon wat je mooi vindt en goed vindt rijden.
 
Je zal toch echt zelf moeten proefrijden. Je moet je niet teveel aantrekken van wat anderen doen of zeggen, wat voor de ene een minpunt is kan voor de andere juist goed zijn (vb de ene noemt de remmen 'niet bijterig genoeg', de andere zegt 'makkelijk dosseerbaar')
 
Ik zou me ook niet helemaal blind staren op de blaadjes. 't Gaat erom hoe zo'n ding jou bevalt. Als een R6 in een test een iets snellere rondetijd neerzet dan de CBR, is dat leuk om te weten, maar niet meer dan dat. (Of je moet er mee gaan racen natuurlijk ;) )
 
En nu komt het...iedereen gaat zijn eigen fiets aanraden (met op kop de kawafielen).
Koop gewoon wat je mooi vindt en goed vindt rijden.

:^ zei de Kawafiel :9

full
 
Er zal nooit een definitieve winnaar komen omdat de criteria waarop getest wordt voor iedereen anders zijn.

Het Duitse blad PS bijvoorbeeld neemt "gebruik voor op straat" veel meer mee dan het Nederlandse Moto73 of het Engels BP. Daar wordt vooral gekeken naar hoe snel is het ding op het circuit.

En zo zullen de reacties hier op het forum ook wel zijn. Stel je voor zeg dat we allemaal dezelfde criteria hanteren. Dan zouden we ook allemaal op dezelfde vrouw of man vallen :9 .

Oftwel: ga op alledrie testrijden. Is geen straf toch?!! :P
 
Precies:

Je loopt de motorzaak in.
Kijk naar de dash board en welke je de mooiste vind koop je gewoon.

Wat is leven simpel he...TOCH :?
 
En nu komt het...iedereen gaat zijn eigen fiets aanraden (met op kop de kawafielen).
Koop gewoon wat je mooi vindt en goed vindt rijden.

Helemaal mee eens!! Ook met de benaming kawafielen. Had een r6, nu een gixxer 750. Allebei topfietsen, maar probeer t zelf zou ik zeggen.

Have fun met proefrijden 8-)
 
bij mij waren mijn 1e en 2e,3e,4e,5e,6e=laatste allemaal kawas.
dus slecht kan het toch niet zijn he zo en kawa, en de niewe is echt de top geloof me. bij honda was het zelf niet de bedoeling om van de600rr een goede motor te maken aangezien de fireblade zelfs nog een kg lichter is |(
 
Koop wat je mooi vindt. Na een maand vind je het vanzelf wel de beste fiets die er is. Persoonlijk hou ik niet zo van spullen die je elke 5 meter tegen komt. Zou dus never CBR rijden.
 
Ik zal je ff helpen bij je keuze :+ ;) O-)


Keuze uit 4

Kijk eens naar de percentages. Koop wel wat je zelf lekker, fijn vindt rijden en wat je vertrouwen geeft! zoveel zielen, zoveel gedachten en meningen.

Enjoy!
 
Terug
Bovenaan Onderaan