Al sla je me dood, ik weet het niet meer ...... !

ik heb laatst proefgereden op de kawa : en ik moet zeggen TOP terwijl ik eigenlijk naar de cbr 600rr uit keek .
ga kilometers maken op alle 3 de fietsen :]
 
Wasda? Een getunede X-box controller?

:+ whuhahaha

waarom geen gixxer? ook erg mooie dash ;)

snelstellers.jpg
 
Binnen nu en een maand wil ik een nieuwe motor kopen.

Het wordt of een R6 of een ZX6R of een CBR600RR

Voordat ik proefritjes ga maken heb ik de nodige motorblaadjes grondig doorgenomen.

Wat blijkt : alle testuitslagen zijn anders :Z

Dan weer is de R6 helemaal top en eindigt op 1 in de volgende test is ie sterk achterhaald t.o.v. de andere 2. Tevsn schijnen de remmen zwaar K.. te zijn. En zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Iemand ervaring met 1 van de 3 fietsjes ?


Groet...

Kijk eens in de nieuwe kikxstart: Master Bike is de GSXR1000 (voor de 3de maal)
Maar bij de 600CC is de R6 de winnaar. Hier deden dus 15 landen aan mee en zal wel objectief zijn veronderstel ik.
In ieder geval de R6 rijdt super, maar dat zal voor de andere twee ook wel gelden zeker. Nu is het wel zo dat de R6 iets meer naar comfort neigt dan de andere 2.
De kwak heeft iets meer vermogen maar ging over het algemeen niet sneller rond het circuit van Jerez dan de Yam.
Over de rij-eigenschappen=> die zal bij alle drie wel dik in orde zijn. Denk dat je het uiterlijk mag laten beslissen in dit geval :P
 
Gewoon kopen wat jou het meeste aanspreekt, de verschillen zijn zo klein, dat alles wat de bladen schrijven, muggenziften is.

Ze rijden en sturen alle vier goed, ik ben voor de RR gegaan omdat deze mij het meest aansprak, en die bevalt echt heel erg goed, (en dat na 2,5 jaar R1 te hebben gereden) enig minpuntje dat ik kan hebben is dat hij vrij veel benzine lust (Honda kwaal), niet dat ik de kosten van sap zo belangrijk vindt, maar je staat wat vaker bij de pomp.
 
In Duitsland ging de ZX-6R (636 versie) zelfs sneller het circuit rond dan de GSX-R750!
Hangt ervan af of diezelfde persoon ook op die 750 zat.
------------------------------
Wat wil je ermee doen?
De kawa is de meest racie bike standaard,en de Honda is te zwaar.
Ga je lekker toeren,neem dan de Honda!
Ziet er ook nog goed uit,maar dat is alles.........(voor mij)
Ga dus lekker proefrijden.
 
Kijk naar praktische dingen:
Wil je bagage meenemen? Kan er een bagage rekje op?
Dat kawa dashboard ziet er leuk uit, maar is slecht af te lezen.
Honda's doen het tweedehands altijd erg goed, dus krijg je er later meer voor terug.
Is er ruimte voor een slot? Is er ruimte voor een alarm, zoals verplicht is bij een casco verzekering.
En de grote vraag: is hij leverbaar. Volgens mij zijn alle CBR's en R6'en al op dit jaar.
 
heel vehaal...
En de grote vraag: is hij leverbaar. Volgens mij zijn alle CBR's en R6'en al op dit jaar.

Nou, ik was gister bij Arie Molenaar voor een nieuwachterbandje en in de showroom hadhij nog elf (!) rood/zwarte CBR's staan en nog 5 helemaal zwarte en een blauw met witte. Uitverkocht zijn ze dus nog niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan