al wheeliend de dood tegemoet..!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laffie

MF veteraan
29 mei 2001
1.562
0
Dommelen
Zijn hier motorrijders uit de buurt van Valkenswaard...?.

Afgelopen woensdag heeft een motorrijder zich in het centrum van Valkenswaard doodgereden.
Hij stond voor een stoplicht, naast een personenwagen. Licht springt op groen en meneer vertrekt, met de vlam in de pijp, op het achterwiel. 200 meter verder slaat een tegemoetkomende auto linksaf een zijstraat in en de wheeliende motorrijder klapt daar vol op......
hij sterft ter plaatse......
 
Sorry maar dit vind ik toch 100% de motorrijder zijn schuld. Hij ging ws wel wat harder dan de max snelheid en een motorfiets heeft geen verlichting aan de onderkant (tenminste , de meeste fietsen niet) waardoor er dus alleen een zwarte vlek zijn kant op kwam. Hoe lullig het ook is voor de motorrijder en zijn familie.
 
Toevallig kom ik uit Valkenswaard en is de automobilist een vriend van mijn broertje. Echt geen domme automobilist die niet uit heeft gekeken hoor! Er zijn genoeg getuigen geweest die verklaarden dat je de motor bij het afslaan nog niet eens kon zien en dat die motor dus echt errug hard reed!
Trouwens het was niet afgelopen woensdag maar de week ervoor.
Nu gaan er genoeg verhalen rond hier in Valkenswaard maar mensen die de motorrijder kenden zeggen zelfs dat hij altijd onverantwoord reed. Ook heeft hij blijkbaar aan een paar scootertjes willen laten zien wat hij kon. Tja wat is waar? Maakt ook niet uit, het is gebeurd en ik wens het niemand toe.
wat ik wel kan zeggen dat het niet echt slim is om op de weg waar het gebeurd is (een winkelstraat!) rond 19.00 uur echt zo hard te rijden.
De automobilist heeft trouwens ook een rapport gekregen waarin stond dat hij geen enkele schuld heeft. Ik weet wel dat die jongen echt kapot was van wat was gebeurd en niet eens met zn vrienden op vakantie wou maar gelukkig toch is gegaan.
Trouwens vrijdag erna weer een zwaar ongeluk gezien in Hapert. Een motorrijder met passagier wou inhalen op een kruising, maar er kwam net een auto van een benzinestation 50 m verder de weg opgedraaid, tja dan is het ook klappen. Gelukkig konden zij nog met de ambulance mee en leek het dat het vrij goed kwam.
 
Heel erg, sterkte voor familie, vrienden en bekenden.

Maar was het een van ons, ik dacht dat er een richtlijn over ongelukken en zo was :? :? ?


Ik moest even zoeken, http://www.motor-forum.nl/forum/richtlijnen.php (richtlijnen) en toch gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Heel erg, sterkte voor familie, vrienden en bekenden.

Maar was het een van ons, ik dacht dat er een richtlijn over ongelukken en zo was :? :? ?


Ik moest even zoeken, http://www.motor-forum.nl/forum/richtlijnen.php (richtlijnen) en toch gevonden.
Mods hebben zeker vakantie :P

Maar motor is idd vanaf de onderkant niet echt zichtbaar... nog los van de snelheid.
 
Domme actie maar ik wens niemand het toe om het de zwaarste prijs te betalen voor zo'n fout...
 
Heel erg, sterkte voor familie, vrienden en bekenden.

Maar was het een van ons, ik dacht dat er een richtlijn over ongelukken en zo was :? :? ?


Ik moest even zoeken, http://www.motor-forum.nl/forum/richtlijnen.php (hier dus) en toch gevonden.

Idd veel sterkte aan de nabestaande en betrokkenen.

Maar je hebt gelijk. :X :X :X
Gisteren al heftige discussies gelezen in een ander topic over een 20 jarige vrouw die is verongelukt. Werd ook de discussie gestart wel of niet een topic erover openen. De topicstarter had in dit geval het slachtoffer gezien op de desbetreffende plek, dus dat bleek om die reden toch te mogen. Vindt ik overigens prima hoor. Zo kan je tenminste je verhaal aan iemand kwijt die weet wat motorrijden is. In de policy staat dat je geen topic mag starten als je van een aanrijding/ongeval hebt gehoord. Dus wat nu in dit geval :?

Nu bleek de onschuldige automobilist een vriend van een broer van een MF-er te wezen. Dat deze onschuldig is twijfel ik niet aan. Maar zo is dit topic idd een geval van heb je gehoord dat de broer van de zus van josefien die op de hoek woont van de hoekzeidsestraatweg, bla, bla, enz. :X

Nogmaals: Zonde dat dit heeft moeten gebeuren, maar ik geloof niet dat MF een gedoogbeleid moet gaan hanteren. Waar gaat het anders heen in de toekomst.

Maarja, gelukig hebben we de mod's nog :}
 
Toevallig kom ik uit Valkenswaard en is de automobilist een vriend van mijn broertje. Echt geen domme automobilist die niet uit heeft gekeken hoor! Er zijn genoeg getuigen geweest die verklaarden dat je de motor bij het afslaan nog niet eens kon zien en dat die motor dus echt errug hard reed!
Trouwens het was niet afgelopen woensdag maar de week ervoor.
Nu gaan er genoeg verhalen rond hier in Valkenswaard maar mensen die de motorrijder kenden zeggen zelfs dat hij altijd onverantwoord reed. Ook heeft hij blijkbaar aan een paar scootertjes willen laten zien wat hij kon. Tja wat is waar? Maakt ook niet uit, het is gebeurd en ik wens het niemand toe.
wat ik wel kan zeggen dat het niet echt slim is om op de weg waar het gebeurd is (een winkelstraat!) rond 19.00 uur echt zo hard te rijden.
De automobilist heeft trouwens ook een rapport gekregen waarin stond dat hij geen enkele schuld heeft. Ik weet wel dat die jongen echt kapot was van wat was gebeurd en niet eens met zn vrienden op vakantie wou maar gelukkig toch is gegaan.
Trouwens vrijdag erna weer een zwaar ongeluk gezien in Hapert. Een motorrijder met passagier wou inhalen op een kruising, maar er kwam net een auto van een benzinestation 50 m verder de weg opgedraaid, tja dan is het ook klappen. Gelukkig konden zij nog met de ambulance mee en leek het dat het vrij goed kwam.


Was het een week eerder...?.Tjonge wat gaat de tijd snel....!!
Zo'n actie geuigt niet van veel wijsheid, en zeker niet op zo'n plek..!!
 
Ja dat ik de automobilist ken is gewoon toevallig. Ik reageerde gewoon even op de topic starter. Geen probleem mee hoor als deze gesloten zou worden.
 
Ik ging ff een rondje rijden die avond, had nix te doen.. (ik kom uit valkenswaard) en die weg was afgesloten. Dus ik rijd even met een omweg toch die weg op, ligt er een suzuki supersport total loss. Achterlichtje en handschoen ( ! ) lagen 15 meter verder, voorwiel 10 meter terug. Nauwelijks slipspoor.

Getuige vertelde me dat hij zeker 120 reed. Ik twijfel er serieus aan of deze motorrijder mentaal in orde was, iedereen die die straat kent weet dat zelfs 50 snel genoeg is op een drukke zomerdag.

Heb bewust niets gemeld op het forum, omdat het niets met motorrijden of verkeer te maken heeft, het heeft alles te maken met gezond verstand..
 
Nu bleek de onschuldige automobilist een vriend van een broer van een MF-er te wezen. Dat deze onschuldig is twijfel ik niet aan. Maar zo is dit topic idd een geval van heb je gehoord dat de broer van de zus van josefien die op de hoek woont van de hoekzeidsestraatweg, bla, bla, enz. :X

Je hebt gelijk..... maar je maakt er weer en klok en klepel varhaal van. :z

De topicstarter heeft in dit verhaal helemaal niets te maken met het ongeluk, hij heeft dit waarschijnlijk ergens in de krant gelezen.

Een van de reacties is wel van een broer van een vriend.

Dus MODjes houd je aan de regels en gooi de zooi op slot. B|
 
Ik snap nog steeds niet waarom ongevallen niet besproken mogen worden?
Struisvogelpolitiek?
 
Inderdaad al weer anderhalve week geleden en om precies te zijn op donderdagavond. Hoewel ik er dus iets meer van wist heb ik express ook niet gereageerd. Waarom ze niet besproken mogen worden weet ik verder ook niet, maar ja..Ook effe weesten kijken de dag erna en idd geen slipspoor, dus errug vreemd allemaal. Maar het is en blijft triest natuurlijk.
Wel leuk om te zien dat er toch best een aantal mensen uit Valkenswaard en ook nog eens Dommelen hier aanwezig zijn *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan