Alarm Alarm !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ptr29

MF'er
24 jun 2009
40
0
Ede (Gelderland)
Wie heeft er een goeie tip voor het aanschaffen van een alarm installatie op de motor. :)
Ik wil / kan hem zelf wel inbouwen maar er zijn div. soorten en type's. :?
Dus wil een beetje weten wat de ervaringen zijn en misschien goedkope adressen. Ben al bij motozoom geweest om te kijken ...... En 2e hands vind ik zowiezo niks.

En zijn bewegings melder niet erg gevoelig ??? :]

Het moet natuurlijk geplaatst worden in een Suzuki gsx 600 f :]

THKS
 
Als je m aanschaft om bij een verzekering korting te krijgen,
dan moet ie ingebouwd worden door een erkend inbouwer.
Anders mag je het ook zelf doen.

Ik geloof dat Louis.de ook wel wat op de site heeft staan.
 
Als het niet nodig is voor de verzekering dan zou ik zeker geen alarm installeren en eerder een goed slot (ART-klasse 4) kopen, die heb je tegenwoordig ook al met een ingebouwd alarm (tip). Motorfietsalarmen geven nogal eens storingen en gezeur. Zelfs de goedgekeurde alarmsystemen willen wel eens storingen geven. Mijn vader had een Spyball op zijn motor zitten, gemonteerd door een officieel inbouwcentrum. Het alarm liet zich regelmatig niet deblokkeren. Best wel vervelend als je op een volle parkeerplaats alle aandacht weet op te eisen omdat het alarm staat te loeien en jij staat te klungelen.
 
Ben het met Soesko eens. Gebruik een alarm alleen als de verzekering het verplicht stelt. Anders kun je het geld beter aan een goed ART4 slot uitgeven.

Al die alarms, ook de bekende merken, geven veel storingen, trekken je accu voortijdig leeg en/of laten je voor l*l staan......
 
Ben het met Soesko eens. Gebruik een alarm alleen als de verzekering het verplicht stelt. Anders kun je het geld beter aan een goed ART4 slot uitgeven.

Al die alarms, ook de bekende merken, geven veel storingen, trekken je accu voortijdig leeg en/of laten je voor l*l staan......
Afgelopen zaterdag bijna voor l*l...

Ik had verleden week een nieuwe batterij in de handzender geplaatst maar ik kreeg de alarm op een afstand van 1 meter niet 'ontgrendeld'..... en maar drukken op het knopje... Sta je voor l*l voor een drukke terras bij een italiaanse ijssalon met je duc..... |(

Uiteindelijk op een paar centimeter van het kastje de handzender bediend en gelukkig... ontgrendeld.... *O*

Kortom, ik had het idee dat er andere geparkeerde voertuigen met alarmsystemen mijn alarm een beetje dwars zaten..


Kortom, als het niet nodig is, doe het niet....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan