Alarm Harley

Easy Rider

MF'er
27 jan 2004
226
0
Brugge
Kan iemand me helpen?

Op mijn 2de hands Night Train (2001) zit standaard een alarm.
Van de vorige eigenaar kreeg ik zijn persoonlijke 5 cijferige beveiligingscode.
Deze code kan je gebruiken als je je FOB (= afstandsbediening) bv. kwijt bent of als het batterijtje van de FOB leeg is, om het alarm uit te schakelen en dan alsnog te kunnen rijden. (Alarm aan = onsteking onderbroken)
Nu is mijn instructieboekje zoek. :+
Ik herinner mij dat je iets met de pinkerknoppen moest doen. Neem aan dat de code 12345 is, moet je dan bv. eerst met de rechterknop 1 x drukken en daarna met de linkerknop je eerste cijfer indrukken (1 x drukken). Daarna terug rechterpinkerknop indrukken en weerom met de linkerknop je tweede cijfer (2 x)???

Enz. tot je alle 5 de cijfers hebt ingetikt? Ik weet het niet meer en wil niet expirimenteren met alle gevolgen vandien. :X

Als je dan de code hebt uitgeschakeld kan je dan die daarna weer activeren met eventueel een ander nummer? En hoe? :o :o
 
ik heb geen flauw idee, maar weet je merk en zo wel?

zal op internet vast wle iets over te vinden zijn!

en anders ff dealer of zo bellen
 
zal op internet vast wle iets over te vinden zijn!

en anders ff dealer of zo bellen

Op internet is enkel dit te vinden:

"The alarm system also has a motion sensor. If someone were to disturb the bike, say, by sitting on it and bringing it upright off the kickstand, all the lights flash. For those owners who want even more attention-getting alarm action, as well as that California Highway Patrol persona, there's an optional siren available. Harley recommends programming a personal five-digit security code into the system using the turn signal buttons, in case the key fob gets lost. This way--assuming you left the ignition switch unlocked or you just carry an extra key in addition to the one that was on the fob--you can still disengage the alarm (again, with the turn signal switches) and ride off into the sunset--or the nearest Harley dealer for a new key fob."

Daar kom ik niet veel verder mee. '(

Mijn dealer heeft het ergens op een briefje, maar zit volop in verbouwingswerken en heeft geen tijd om te zoeken. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan