Heb ook een spyball. Werkt perfect. Alleen met de storm dit najaar ging ie een keer af door de wind. Heb ook een keer meegemaakt dat ie door de luchtverplaatsing van een vrachtwagen met hoge snelheid af ging.
Bij het plaatsen door de dealer (bij aanschaf van de motor gelijk maar laten doen) vertelden ze me dat het alarm 1 maal per jaar gekeurd moest worden. Dit zou de verzekering ook eisen. Heb hierover echter niets terug kunnen vinden in m´n verzekeringspapieren.
Nog iets grappigs (op dat moment niet overigens): Bij het afleveren van m´n nieuwe BB met alarm sloeg ie af bij de eerste de beste stoplichten. Kreeg ´m ook niet meer aan de praat. 5 minuten later wilde hij wel starten en ben ik verder gereden. Bij de volgende stoplichten weer hetzelfde. Het viel mij op dat de motor afsloeg bij precies 100 graden. Terug naar dealer. Wat bleek nu: De monteurs wisten niet zo goed waar ze de \"prik\" op aan moesten sluiten. Hadden ze ´m aangesloten op de voedingsdraad van de ventilator. Die sloeg aan bij 100 graden waardoor de startonderbreker inschakelde! Nu verder geen problemen meer en werkt perfect
Bij het plaatsen door de dealer (bij aanschaf van de motor gelijk maar laten doen) vertelden ze me dat het alarm 1 maal per jaar gekeurd moest worden. Dit zou de verzekering ook eisen. Heb hierover echter niets terug kunnen vinden in m´n verzekeringspapieren.
Nog iets grappigs (op dat moment niet overigens): Bij het afleveren van m´n nieuwe BB met alarm sloeg ie af bij de eerste de beste stoplichten. Kreeg ´m ook niet meer aan de praat. 5 minuten later wilde hij wel starten en ben ik verder gereden. Bij de volgende stoplichten weer hetzelfde. Het viel mij op dat de motor afsloeg bij precies 100 graden. Terug naar dealer. Wat bleek nu: De monteurs wisten niet zo goed waar ze de \"prik\" op aan moesten sluiten. Hadden ze ´m aangesloten op de voedingsdraad van de ventilator. Die sloeg aan bij 100 graden waardoor de startonderbreker inschakelde! Nu verder geen problemen meer en werkt perfect