Alarm voor je motor!

toch wel een bom met videofunctie. zodat je kan zien hoe hij ontploft. :)

Als ze je motor echt willen jatten lukt het ze toch wel. Dat is maar al te vaak bewezen hier, helaas. -O-
 
Ik heb mijn alarm laten inbouwen bij Motoport Wormerveer. Is een Spyball alarm koste incl. inbouw zo'n €600.

Ben er tot op heden wel tevreden over. Echt keihard geluid maakt ie niet. Wel genoeg om aandacht te trekken. Uiteindelijk jatte ze em toch wel, maar ja... Dan kan je net zo goed de voordeur van je huis ook niet meer op slot doen als door die gedachte niets wilt doen.

Ik ben wel tevreden over het alarm.
 
Laatst bewerkt:
kijk ook eens voor de gein op www.scm.nl
ik bouw zelf ook alarm / volgsystemen in, in mercedessen en een collega heeft ooit eens voor een klant een alarm klasse 5 ingebouwd op een harley :+
 
Begin niet aan die rotzooi, de ellende na een jaar of wat is
niet te overzien. Vocht en elektronica gaat niet samen, zoek
een verzekering zonder alarm acceptatie. Alarm voegd niets
toe behalve ellende, willen ze jou motor jatten dan doen ze dat
toch wel, met of zonder alarm. En ga je het circuit op, er helemaal
niet aan beginnen.
 
zoals dit dus?

:?

Montage volgens mij : in elke motozaak (waar tenminste 1 monteur de laatste bijscholingen gevolgd heeft.)
Kan zonder problemen met certificaat (miss ff checken of je eigen risico dan vervalt }) )

Deze lijkt me wel ok

als ik deze bestel uit UK werkt het dan ook in NL?
iemand een idee ?
 
Heb op mijn nieuwe bike een alarm en heb de grootste euvel hiervan inmiddels al ondervonden. Knipperende ledje trekt je accu leeg, is de conclusie. Dus investeer gelijk in een Optimate voor de winterstop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan