Alarm

24 sep 2002
94
0
Hilversum
Heeft iemand ervaring met een alarm en motoren ? Ik ben nog geen 18, en als ik eenmaal me m'n motor heb :] wil ik niet dat ie gestolen word :) Heeft iemand tips of ervaringen ? :? Alvast bedankt !! :+
 
Een alarm, op jouw motor? Zou ik niet doen, zorg liever voor goede sloten. Alarm is alleen interessant bij een (bijna) nieuwe motor. Een goed alarm is erg duur.
 
Heeft iemand ervaring met een alarm en motoren ? Ik ben nog geen 18, en als ik eenmaal me m'n motor heb :] wil ik niet dat ie gestolen word :) Heeft iemand tips of ervaringen ? :? Alvast bedankt !! :+

een goed slot doet wonderen. vooral in combinatie met een bv.(lantaarn-)paal
 
Voor (bijna)nieuwe motor is nog rendabel, €543,-
Oudere motor, koop een goed slot.

Als "ze" hem willen hebben ben je gewoon kwijt met of zonder alarm/slot.
 
Goede sloten idd of desnoods nog een startonderbreker (149 euro).
Alarm heb je geen fuck aan. Geen hond die kijkt als het alarm af zou gaan.
 
14 dagen terug een weekendje in Valkenburg gehad waarbij een VTR Firestorm verdween. Met slot,stuurslot en alarm. Als ze hem willen nemen ze hem mee. Dat zei die H-D bestuurder ook met zijn alarm van hfl 1600,- 2 sloten en stalling op een afgesloten terrein toen hij aangifte van diefstal kwam doen op het politieburo in Valkenburg.
 
als ie voor je deur staat kan je net zo goed 220 erop aansluiten met een onopvallend verlengsnoer 8-)
 
Alarm moet je niet zien als een diefstal preventie systeem, maar als een alarmeringssyteem als hij uit het zicht, maar binnen gehoorafstand is.
Slaapt best lekker hoor, als je weet dat je motor onder je raam staat, MET ALARM.

Tegen diefstal helpt alleen een heel klein beetje een slot WELKE JE ERGENS AAN VAST ZET. Schijfremsloten zijn in mij ogen enkel onzinnig middel die de gebruiker een vals gevoel geeft.

Wat het meeste helpt is je motor slim neerzetten.
En het enige wat echt helpt is een all-risk verzekering.
 
of een alarm in combinatie met all risk,hebbikook.Je blijft 3 jaar nieuw waarde houwen staat er :? en het scheelde ook nog al wat in premie.
 
Oke, een alarm is dus niet interesant voor mij :z ! Ik ga er ook datatag op laten zetten, dat is niet erg duur en bij scooters werkt het ook prima *D !
 
Terug
Bovenaan Onderaan