Alarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

DRWT

Geblokkeerd account
24 jul 2009
6
0
Hoi jongens,

Ben net member en heb mij elders voorgesteld.....

Meteen een vraag: Ik wil mogelijk een Suzuki kopen..zo'n 3000 euro. Als d'r geen alarm op zit.....vanaf welk aankoopbedrag is dit reeel om extra aan te schaffen?
 
Laatst bewerkt:
Heb je alleen maar ongemak van joh... gaat af op momenten dat je het niet wil, en een beetje dief laat zich er niet door afschrikken. En 3000... sja het is een klap geld natuurlijk, maar voor een motor nou ook weer niet echt de hoofdprijs. Persoonlijk zou ik me de moeite besparen :)
 
Bedankt Gilles...
Niet de hoofdprijs.......maar ik heb 3000 ballen niet opnieuw......
maar gaat vaak af dus......
Andere nog ervaringen?
 
Bedankt Gilles...
Niet de hoofdprijs.......maar ik heb 3000 ballen niet opnieuw......
maar gaat vaak af dus......
Andere nog ervaringen?
Nee, maar daarom neem je ook een WA+ verzekering. Een slot en een alarm en een pitbull gaan diefstal niet voorkomen helaas... 't Is een kwestie van niet de ellende opzoeken en verder er het beste maar van hopen...
 
lol TWRD maar nu in vernieuwde stijl :D de eerste normale vraag die ik van hem zie :D

maar ik zou voor 3000 euro zeker geen alarm derop laten zetten. vrij dure systemen en zoveel helpen ze ook weer niet. voor de verzekering scheelt het ook niet meer genoeg als dat de waarde is. denk alleen bij nieuwe of 1 jaar oude motoren dat het moeite is om alarm in te laten bouwen.

als ze je fiets mee willen nemen doen ze het toch wel. met of zonder alarm
 
Wat een heerlijke vrijdag is dit, geweldig.
Pak effe een Jupilertje.
 
Nee, DRWT....dit is dus wel een actief forum zo te lezen........ik heb nog niet al te lang mijn rijbewijs en hoop hier veel op te steken. Thanks jongens...
 
Nee, DRWT....dit is dus wel een actief forum zo te lezen........ik heb nog niet al te lang mijn rijbewijs en hoop hier veel op te steken. Thanks jongens...

en mijn naam is SUGNID :+

*tip: zoek rechtsboven even op TWRD
 
wel toeval zeg...

gister TWRD gebanned, en vandaag zomaar iemand met dezelfde nick alleen dan omgedraaid..

:/
 
en dan ook nog DRWT laten staan voor Dirty Rules Were There whahahahah

btw Sugnid wat vind je van elytsK?
 
en mijn naam is SUGNID :+

*tip: zoek rechtsboven even op TWRD

Aha, ik lees nu wat ja...hoe is het mogelijk dat die knaap precies dezelfde lettters gebruikt achterste voren....

Ik hoop niet dat dit dan een slechte binnekomer is. :/


Het berust wel allemaal op toeval.
 
wel toeval zeg...

gister TWRD gebanned, en vandaag zomaar iemand met dezelfde nick alleen dan omgedraaid..

:/



Nee , nee , nee. Toeval bestaat niet . iets met paralelle universums ofzo , iets meer SF lezen/kijken.


Ook daar heb je geregeld wederopstandingen uit de dood.
 
Weet ik wel zeker!
Weet trouwens nog wel een mooie avatar voor je!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan