Alarm

Tha-Thomaz

Rookie
11 okt 2012
4
0
Hallo,

Wat zijn ongeveer de gemiddelde kosten voor een SCM erkend alarm? Ben waarschijnlijk toch van plan een all-risk verzekering te nemen. En met zo'n alarm kan je al snel 25% korting daarop krijgen..
Iemand ervaring hiermee?

Met vriendelijke groet,

Thomas
 
Heel leuk en aardig:P maar een goed geinstaleerd allarm hoeft niet altijd voor problemen te zorgen.
Al lijkt het me wel handig dat mensen weten hoe het alarm de motor blokeerd zodat ze deze ook weer rijdende kunnen krijgen in noodgevallen.

Kijk trouwens wel ff goed naar wie het alarm op de motor zet.
als je vraagt naar krimpkous en ze zeggen wat moet je meteen weglopen!

ow en zoek een allarm uit die waterdicht is:P kabels kunnen ze afschermen maar het kastje moet dus wel tegen wat vocht kunnen.
 
25% Korting op een verzekering middels een SCM alarm? Mag jij me bij dezen een SCM alarm leveren zodat ik die korting kan krijgen. Ik ben bang dat je die "2" uit 't getal 25 weg kunt laten om aan een reëel kortingspercentage te komen (5%).
 
Hallo,

Wat zijn ongeveer de gemiddelde kosten voor een SCM erkend alarm? Ben waarschijnlijk toch van plan een all-risk verzekering te nemen. En met zo'n alarm kan je al snel 25% korting daarop krijgen..
Iemand ervaring hiermee?

Met vriendelijke groet,

Thomas

5 tot 10 procent korting.
Offertes kun je vragen bij diverse bedrijven, niet op MF.
 
een alarm staat volgens mij niet gelijk aan startonderbreking: Als je een motor hebt met een immobilizer (zijn rond 2002 hun intrede gaan doen) kun je alllicht overleggen of je deze optie niet aansluit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan