Alarmlichten op ER-5

Asami

Die hard MF'er
18 mei 2004
383
0
Noord-Holland
Ik heb sinds kort mijn eerste motor gekocht, een oude ER-5 uit 1998.
Nou was ik op zoek naar de alarmlichten, maar kan daar niets voor/ over vinden.

Iemand een idee of dat er op zit?
 
Ik heb sinds kort mijn eerste motor gekocht, een oude ER-5 uit 1998.
Nou was ik op zoek naar de alarmlichten, maar kan daar niets voor/ over vinden.

Iemand een idee of dat er op zit?

Heb je alst goed is niet heb zelf ook een er-5 2003 maar kon ze ook nergens vinden.Geloof dat ze er echt niet opzitten.Maar kan best dan heb ik het in een jaar nog niet ontdekt.Maar naar mijn weten zit een alarm licht er niet op
 
zitten er niet op, hebben er nooit opgezeten ook

Je kan wel proberen om het kastje open te maken waar de knipperlicht schakelaar in zit. Je moet dan een extra schakelaar maken die beide (links en rechts) schakelt.

Veel plezier
 
Bedankt voor de reacties: geen alarmlichten dus.

Maar eh, iemand vertelde me dat het verplicht is om alarmlichten te hebben op de motor. Leek me trouwens ook wel veilig met tussen de file door rijden enzo..
 
Maar eh, iemand vertelde me dat het verplicht is om alarmlichten te hebben op de motor. Leek me trouwens ook wel veilig met tussen de file door rijden enzo..

Hahhaha, verplicht :) Yeah right en ik ben ouder dan m'n opa !
Veiliger tussen de file door hoeft het helemaal niet te zijn, als een automobilist maar 1 kant van je knippers ziet, denkt ie dat je opzij gaat en dan neemt hij even het gaatje op de andere baan..
 
Als je toch per se alarmlichten op je motor wilt, kijk dan eens http://www.motozoom.nl/meerinfo/index.cfm?bestelnummer=10034955&CFID=5292335&CFTOKEN=9708132 (hier op de site van MotoZoom). Werkt erg goed, alleen kan je de boel beter iets anders aansluiten dan in de handleiding staat (zie ook mijn commentaar op de MotoZoom site).
 
Als je toch per se alarmlichten op je motor wilt, kijk dan eens http://www.motozoom.nl/meerinfo/index.cfm?bestelnummer=10034955&CFID=5292335&CFTOKEN=9708132 (hier op de site van MotoZoom). Werkt erg goed, alleen kan je de boel beter iets anders aansluiten dan in de handleiding staat (zie ook mijn commentaar op de MotoZoom site).
Sow, dat is een vette prijs (€ 39.95)die ze berekenen bij Motorzoom voor nog geen 10 euro aan onderdelen!!!! Heb exact dezelfde schakeling gemaakt met een slechts een waterdichte schakelaar (tweepolig schakelend) een extra knipperrelais en een zweefzekeringetje. Diodes zijn bij het gebruik van een tweepolige schakelaar ook niet nodig. Kan dus veel goedkoper.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds kort mijn eerste motor gekocht, een oude ER-5 uit 1998 .
Nou was ik op zoek naar de alarmlichten, maar kan daar niets voor/ over vinden.

Iemand een idee of dat er op zit?

[offtopic]
:?


zal maar niet zeggen dat mijn soezie uit 1981 komt

[/offtopic]
 
Terug
Bovenaan Onderaan