Algemeen filmtopic ONK

dr-rossi

Die hard MF'er
25 okt 2005
362
0
ommen
Op navolging van het algemeen fototopic ONK open ik maar het film topic!

Dump hier al je filmpjes van het ONK! *D


Ik begin met een kijkje achter de schermen bij Bach!
 
Mooie beelden kleppie,

We zijn er ook achter waarom er geen snelheid in mijn honda zat :)
 
ohw? vertel, ben wel benieuwd

Ik had na Spa mijn balhoofdlagers kapot. Hier kwam ik net voor de TT achter maar de reparatie heeft niet geholpen, lagers lagen overal behalve op de plek waar ze moesten zitten. Ik kon dus pas helaat op het gas iedere keer en dat verklaart ook waarom ik zovaak buiten de baan kwam. ;(

Maar genoeg geklaagd, *D *D *D *D *D *D *D blijft een mooei sport
 
Ik had na Spa mijn balhoofdlagers kapot. Hier kwam ik net voor de TT achter maar de reparatie heeft niet geholpen, lagers lagen overal behalve op de plek waar ze moesten zitten. Ik kon dus pas helaat op het gas iedere keer en dat verklaart ook waarom ik zovaak buiten de baan kwam. ;(

Maar genoeg geklaagd, *D *D *D *D *D *D *D blijft een mooei sport
Nou hopen dat het opgelost is dan :)
 
Ik had na Spa mijn balhoofdlagers kapot. Hier kwam ik net voor de TT achter maar de reparatie heeft niet geholpen, lagers lagen overal behalve op de plek waar ze moesten zitten. Ik kon dus pas helaat op het gas iedere keer en dat verklaart ook waarom ik zovaak buiten de baan kwam. ;(

Maar genoeg geklaagd, *D *D *D *D *D *D *D blijft een mooei sport

En wij elke keer wanneer jij naast de baan lag/zit/stond jou de schuld maar geven. Je laat nu zien dat je een echte coureur bent, nooit je zelf de schuld geven altijd het materiaal :+
 
En wij elke keer wanneer jij naast de baan lag/zit/stond jou de schuld maar geven. Je laat nu zien dat je een echte coureur bent, nooit je zelf de schuld geven altijd het materiaal :+


Iik ben nog steeds geen kampioen he, Ik heb het hele seizoen naar mezelf gekeken.

het ligt altijd aan de rijder zelf maar het materiaal moet wel meewerken. maar in dit geval mag het ook eens niet aan mezelf liggen :+

B|

check mijn blogs dan snap je me :?

*D


p.s.: Als je me zo vaak langs de baan ziet, waarom neem je dan v***mme geen foto :+
 
Laatst bewerkt:
Onlangs werd ik door Bach DV Productions gevraagd voor een interview, dit gesprek is nu te bekijken via de link hier onder.

www.dv-productions.nl/movies/2009/rico.wmv
 
Laatst bewerkt:
Iik ben nog steeds geen kampioen he, Ik heb het hele seizoen naar mezelf gekeken.

het ligt altijd aan de rijder zelf maar het materiaal moet wel meewerken. maar in dit geval mag het ook eens niet aan mezelf liggen :+

B|

check mijn blogs dan snap je me :?

*D


p.s.: Als je me zo vaak langs de baan ziet, waarom neem je dan v***mme geen foto :+

Wat wil je als je met Canon fotografeert.
Hij is al lang blij dat hij een camera heeft welke aan kan.
_O-

Klop het nieuwe seizoen maar eens aan dan zal ik zien wat ik voor je kan doen :Y
 
Onlangs werd ik door Bach DV Productions gevraagd voor een interview, dit gesprek is nu te bekijken via de link hier onder.

www.dv-productions.nl/movies/2009/rico.wmv

Slechte zet Rico.
Ik zou als ik jou was mezelf iets meer op de achtergrond schuiven.
In het perscentrum werd ook een fotograaf geïnterviewd, welke pretendeerde de beste te zijn.
Jezelf boven de rest plaatsen is slecht.
In de openbaarheid treden zorgt er ook voor dat men sneller naar je gaat zoeken en slechte foto's worden nog sneller afgekraakt.
En dit kan in je nadeel gaan werken, kan mij een fotograaf herinneren welke enkele races aanwezig was en aan de hand van zijn resultaat plots niet meer aanwezig was.
Het verhaal ging als een lopend vuurtje en begon gelijk enkele uren na de eerste uploads.
Overbelicht, onderbelicht en flinke kleurzwemen toch wel puntjes welke je in de gaten moet houden.
De overige fotografen welke er zeer regelmatig waren zijn ook gevraagd maar hebben het afgeslagen.
Ik zou zelf ook nee hebben gezegd.
 
Iik ben nog steeds geen kampioen he, Ik heb het hele seizoen naar mezelf gekeken.

het ligt altijd aan de rijder zelf maar het materiaal moet wel meewerken. maar in dit geval mag het ook eens niet aan mezelf liggen :+

B|

check mijn blogs dan snap je me :?

*D


p.s.: Als je me zo vaak langs de baan ziet, waarom neem je dan v***mme geen foto :+

Ik heb genoeg foto´s van je Martin ;)
 
Slechte zet Rico.
Ik zou als ik jou was mezelf iets meer op de achtergrond schuiven.
In het perscentrum werd ook een fotograaf geïnterviewd, welke pretendeerde de beste te zijn.
Jezelf boven de rest plaatsen is slecht.
In de openbaarheid treden zorgt er ook voor dat men sneller naar je gaat zoeken en slechte foto's worden nog sneller afgekraakt.
En dit kan in je nadeel gaan werken, kan mij een fotograaf herinneren welke enkele races aanwezig was en aan de hand van zijn resultaat plots niet meer aanwezig was.
Het verhaal ging als een lopend vuurtje en begon gelijk enkele uren na de eerste uploads.
Overbelicht, onderbelicht en flinke kleurzwemen toch wel puntjes welke je in de gaten moet houden.
De overige fotografen welke er zeer regelmatig waren zijn ook gevraagd maar hebben het afgeslagen.
Ik zou zelf ook nee hebben gezegd.


*zucht*


leuk, moet ik nu ook zoals jij hier mega lappen teksten gaan neer zetten om mij zelf te verdedigen ?

Nogmaals:

Hobby fotograaf, dus voor plezier maar voornamelijk Aandacht voor de Stichting Racen Tegen Kanker & het Race Team Racing Against Cancer

door voor hun foto's te maken doe ik nog wat nuttigs voor mijn eigen gevoel, ook al is het voor een ander.

zodra je mensen om je heen verliest door de ziekte kanker ga je anders denken en leven, accepteer mij nu maar zoals ik ben dan accepteer ik jouw zoals jij bent en dan zijn dit soort berichten niet meer nodig.

hier wil IK het graag bij laten !


@ Martin, thanks mate *O*
 
Laatst bewerkt:
Is de kou je weer na de kop gestegen Michel ;)


Nee valt mee.
Weer leuke dingen in aantocht publicatie met een oplage van een half miljoen.
Zondag t/m woensdag Thialf ( Olympisch Kwalificatie Toernooi ), gesprek gehad met de eigenaar van het persbureau we hebben een aantal leuke doelen voor het komende jaar.
En daarnaast tijd voor wat extra promotie van het ONK waarvan een jong persoon met veel ambitie het voortouw heeft genomen.

@Rico,

Zucht?
Kom eens met tegenargumenten.
Of laat jij je zo makkelijk uit het veld slaan?
 
Nee valt mee.
Weer leuke dingen in aantocht publicatie met een oplage van een half miljoen.
Zondag t/m woensdag Thialf ( Olympisch Kwalificatie Toernooi ), gesprek gehad met de eigenaar van het persbureau we hebben een aantal leuke doelen voor het komende jaar.
En daarnaast tijd voor wat extra promotie van het ONK waarvan een jong persoon met veel ambitie het voortouw heeft genomen.

@Rico,

Zucht?
Kom eens met tegenargumenten.
Of laat jij je zo makkelijk uit het veld slaan?

Heb je kerst vakantie Michel :+ je bent weer op dreef vandaag :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan