Algemeen fototopic Dutch TT

je had toch een 200-400... en daarmee heb je die foto toch gemaakt?

De 200-400mm was een F4 objectief.
Mijn reguliere 300mm heeft een stop van F2.8 de lensopening is ook vele malen groter.
Tijdens het WSBK al een 400mm F2.8 en een 500mm F4 uitgeprobeerd en de 200-400mm tijdens de TT.
Dit omdat ik op zoek ben naar wat nieuws, echter bevalt een F2.8 lens mij beter vandaar dat ik overstap naar een 400mm.
Dit past ook beter bij de fotografie die ik uitoefen naast motorsport ( natuur, schaatsen, voetbal etc,etc )
 
De 200-400mm was een F4 objectief.
Mijn reguliere 300mm heeft een stop van F2.8 de lensopening is ook vele malen groter.
Tijdens het WSBK al een 400mm F2.8 en een 500mm F4 uitgeprobeerd en de 200-400mm tijdens de TT.
Dit omdat ik op zoek ben naar wat nieuws, echter bevalt een F2.8 lens mij beter vandaar dat ik overstap naar een 400mm.
Dit past ook beter bij de fotografie die ik uitoefen naast motorsport ( natuur, schaatsen, voetbal etc,etc )
die 200-400 mag dan 'slechts' een 4 zijn, het is wel een toplens. daar schiet je dus geen fletse plaatjes mee :N
 
Alles van Nikon is top.
Ik ben dus ook al druk bezig geweest om de histogrammen te bekijken van de overige foto's op hetzelfde stuk.
Ik kan daar verder weinig verschil in zien helaas.
 
Ik overdrijf niet eens.
Nikon komt weer met leuke spulletjes vanaf volgende maand ondanks de ontwikkelingen vindt ik het jammer dat er nu camera's met filmfunctie komen.
Overbodige luxe nog even en je kunt ook nog bellen ermee LOL.
Ik zit enkel in dubio om een tweede D300 te kopen of de opvolger van de D300.
 
Mooie foto`s, en goedt bericht van Dorna (geen). Dus laat maar eens wat meer zien wat je geschoten hebt . *D *D *D *D
 
Ik zal eerst met wat extra foto's bezig voor het persbureau.
Zal eens kijken of ik dit weekend wat tijd heb moet hoognodig ook mn eigen site updaten ;)
 
250cc:

Alvaro_Bautista_by_gjrfoto.jpg


Imre_Toth_by_gjrfoto.jpg


Rafaele_de_Rosa_by_gjrfoto.jpg


Karel_Abraham_by_gjrfoto.jpg


:)
 
Nummertjes 3 en 4 erg gaaf. De eerste vind ik wat te krap.

Assen heeft een paar hele leuke bochten waar je ze lekker vol kunt fotograferen.
Wel met het juiste materiaal en ik probeer vaak om juist op de plekken te gaan staan waar je geen last hebt van de grote banners met reclame er op.
Alhoewel ik de borden van Alice minder schreeuwerig vond dan die "lelijke" borden van A style met dat fel geel er in.
Overigens heb ik er een foto van Cameron Beaubier tussen gezet dus het is nu foto 4 en 5 geworden :9
De Iannone plaat is echt persoonlijk qua smaak ik vind het wel wat hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan