Algemeen IDM topic

*kuch kuch* even wat stof van dit topic blazen!

Zag dat het IDM volgende week aanwezig is op het TT circuit van Assen. Aangezien ik vrijdags vrij ben (en een nieuwe cameralens wil uitproberen :+ ) dacht ik 'even' langs te wippen. Nu ga ik even de Hollander uithangen, maar weet iemand hoe het zit met de toegang op de vrijdag? Zag dat er via de site alleen kaartjes te krijgen zijn voor het weekend en ik ben echt maar van plan één dagje daar rond te hangen :+ .

:W
volgens TT circuit website is vrijdag gratisch *D
 
Nog mensen van hier naar het IDM geweest? Hoe druk was het eigenlijk? Op de Schleizer Dreieck waren 34,000 bezoekers. Hoeveel zullen er op Assen geweest zijn? Wat ik zag op foto's leken het er niet meer dan 300 man te zijn geweest.

Ook de organisator van het IDM, MotorEvents, is niet blij met het TT Circuit:

IDM in Assen: Werbung geht anders
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zondag naar de IDM op Assen geweest, was mooi weer en even lekker met de kids wat races kijken.

Entourage viel me eerlijk gezegd tegen, was te laat voor de pitwalk dus maar even door de paddock gelopen. Niet echt veel te zien, veel gesloten tenten, totaal geen merchandise of andere kraampjes. Dan maar door naar de hoofdtribune, daar was het ook redelijk rustig. Wel fijn dan kunnen de kids nog wat rondrennen en kan papa races bekijken.

Races waren op zich wel mooi, grote startvelden en veel races in kort tijdbestek achter elkaar. Na afloop nog een ijsje gekocht voor de kids en weer rustig zonder drukte of files naar huis.

Ik heb een leuke middag gehad, maar wat betreft de uitstraling viel het IDM wel tegen. Ben geloof ik ook in 2010 bij het IDM geweest, toen was het veel groter.
 
ohne worte :)
full
 
en vandaag :)

full


takazumi katayama,Johnny Cecotto,wil hartog :P :}
 
Laatst bewerkt:
Weinig aandacht voor Danny, misschien na MvdM en Bo de misschien de beste NL motorrijder?
Vandaag weer 2 wedstrijden gewonnen!

IDM is te onbekend?
 
Weinig aandacht voor Danny, misschien na MvdM en Bo de misschien de beste NL motorrijder?
Vandaag weer 2 wedstrijden gewonnen!

IDM is te onbekend?

Misschien wel,toch vond ik het vandaag "gezellig"druk.(voor mij de 4e keer :) )
het leek me een redelijk geslaagd weekend voor zowel idm en zolder.
Prachtig weer,daar kan men bij het wsbk en motogp op assen nog een puntje aanzuigen :+ (zit hier wel op de bank met zonnebrand :') )
Het IDM en circuit zolder verdienen het evenals danny de boer :Y :)
jammer dat schouten gisteren viel in de 1e race superstock 600(vanaf 1e positie),vandaag een solide 2e plaats :)
 
Laatst bewerkt:
Het IDM zou eerst eens met een livestream moeten komen waarbij de races op een prettige manier te volgen zijn en niet met vaste camerastandpunten. De grote 'nationale' kampioenschappen zoals CEV, BSB en CIV zijn ook op een behoorlijke manier te bekijken. Zolang dat bij het IDM niet het geval is, zal de bekendheid niet snel toenemen.
 
Echt heel knap wat de Boer laat zien hier! Ik vond Hartog vorig jaar erg sterk rijden maar dit jaar valt die toch wat tegen. Dat het Superstock kampioenschap pittig is, is wel duidelijk! Maar ik had wel verwacht dat hij in het IDM beter mee zou kunnen komen. Vind het erg knap dat de Boer na zoveel jaren motorsport zich nog steeds weet te ontwikkelen, had niet verwacht dat hij mee zou kunnen doen voor podia of zelfs het kampioenschap. Erg knap!
 
Je moet de tijden eens kijken. Hoe dicht Danny bij de SB's zit, zelf een keer verslagen heeft en op welke tijden hij zijn NL. coureurs rijdt.
En, tijdens de WSBK, in het bijprogramma. Hij reed de 3e tijd van het hele gezelschap, helaas uitgevallen.

En ja, wel een beetje fan van Danny :P ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan