Algemeen TT Assen verzameltopic

Een paar jaar geleden heb ik van Tjeerd wat Kevin Schwantz items over genomen. Waaronder 2 mooie tegeltjes die ik sindsdien in de vitrine had liggen. Van de week zei iemand spontaan: “Die moet je ophangen man!” Zodoende nieuwe ophanghaakjes gehaald omdat van een van de tegeltjes de oude los zat. En vervolgens opgehangen. Nog geen paar uur later hoor ik gerinkel met dit als resultaat:

Bekijk bijlage 1387051

'(

Ik weet nu weer waarom ik ze in de vitrine gelegd heb. Mocht iemand dit tegeltje nog ergens tegen komen, dan houd ik me aanbevolen.
jA Nieuw TT tegeltje van 1993 ligt hier voor je klaar . [ poster/s moet ik nog even zoeken ].. al je in de buurt bent laat je het maar even weten.
 
Hoi,

Ik denk dat de afgebeelde rijder Barry Sheene is. De afbeelding wordt naast de gele speld van 1980 ook gebruikt op:
- de zwarte speld van 1979;
- de zwarte patch vermoedelijk ook uit 1979 (?) ;
- het vlaggetje van 1976. Op de arm van de rijder is Suzuki af te lezen, en het rijdernummer komt overeen.
Zie foto's.

Vraag mij af of er een gele patch van 1980 bestaat die lijkt op het gele speldje. Hopende deze ooit te vinden. De speld van 1979 zoek ik ook nog.

Bekijk bijlage 1399008Bekijk bijlage 1399009
heel mooi uitgezocht met dat fiets vlagje er bij. mooi gevonden dat de patch van 1979 dus de afbeelding is van barry.
 
Geprobeerd met de computer een patch te visualiseren die lijkt op de speld van 1980. Geen idee hoe het eruit moet zien en of deze wel bestaat...Bekijk bijlage 1399150
patch van 1980 deze gele die bestaat echt . ik heb hem een keer op MP voorbij zien komen . [ maar hij ging aan mijn neus voorbij.]. misschien dat een verzamelaar hier hem heeft . en wellicht dat die gene en een foto van willen plaatsen hier op dit forum .
 
ik ben nog op zoek naar de volgende TT Assen pins/speldjes. mocht iemand ze te koop hebben dan hoor ik het graag.
 

Bijlagen

  • gezocht pin TT assen nummer een twee en drie.jpg
    gezocht pin TT assen nummer een twee en drie.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 13
  • gezocht TT speldjes oudere exemplaren 2 .jpg
    gezocht TT speldjes oudere exemplaren 2 .jpg
    26,3 KB · Weergaven: 12
  • gezocht TT speldjes oudere exemplaren   een (2).jpg
    gezocht TT speldjes oudere exemplaren een (2).jpg
    31,3 KB · Weergaven: 10
  • gezocht TT speldjes oudere exemplaren 3 .jpg
    gezocht TT speldjes oudere exemplaren 3 .jpg
    33,1 KB · Weergaven: 23
  • gezocht 1979.jpg
    gezocht 1979.jpg
    52,6 KB · Weergaven: 11
Hoera, sinds lange tijd eindelijk weer twee pins van Assen die ik nog niet had. En verder: Ja, ik zoek ook nog de bovenstaande speldjes die vox88000 heeft geplaatst. Behalve die gele rechtsboven en die van 1979 want die heb ik al
Circuit Assen Repsol.JPG
TT Assen speld.JPG
. Wel zoek ik die van 1980. Als je ze hebt, Vox was eerst dus aan hem eerst aanbieden.
 
Hier weer eens wat leven in de brouwerij brengen. Na een paar jaar posters en hier en daar mooie lijsten op de kop tikken, hangen ze nu eindelijk naast elkaar in mijn sleutelhok:

Lucky Strike.jpg


De ene poster is in een betere conditie dan de andere. Vooral de poster die ik bij Tjeerd gekocht heb, is nog erg netjes. Maar ik vind het een mooi rijtje.
 
Hallo Allemaal, Eindelijk ben ik nu ook in het bezit van de speld van de TT 1980.
Bijgevoegd deze foto. Een foto met twee zeldzame pins.
Verder nog een vraag. Weet iemand iets over dit beeldje? (andere foto)
Ik heb hem gevonden op een rommelmarkt en is 15 cm hoog.
Groeten uit Assen, Eddy.
 

Bijlagen

  • 1979 en 1980.jpg
    1979 en 1980.jpg
    643,2 KB · Weergaven: 17
  • beeldje 15 cm.jpg
    beeldje 15 cm.jpg
    938,5 KB · Weergaven: 19
Goede dag tt verzamelaars
ik ben zin’s kort aan het verzamelen van tt spullen .
zijn er nog mensen die dubbele spullen heeft een deze willen weg doen .
alvast bedank
 
deze oude TT pin erbij. geruilt met Jim.
 

Bijlagen

  • oude TT assen pin  geruild met jim lichte 3 6 2020 .jpg
    oude TT assen pin geruild met jim lichte 3 6 2020 .jpg
    269,7 KB · Weergaven: 8
Hoi TT Assen fans,

Het leek me wel weer eens tijd wat te plaatsen, de tijd vliegt. In al die tijd nog steeds geen opnaaiemblemen 2012, 2013 en 2014 kunnen vinden...Iemand die me hier gelukkig mee kan maken?
Ook de steekspeld van 1979 zou ik enorm blij mee zijn.

Hoe dan ook, ik denk dat onderstaande wel de moeite waard is om te delen. In ieder geval was ik zelf nogal verrast door de vele kleurvariaties van de TT vlaggetjes uit 1973 en 1976. Voor de betreffende jaren meerdere keren gedacht alle kleurstellingen na jaren zoeken wel gevonden te hebben... maar je gaat toch twijfelen als je meer dan eens verrast bent. Zie bijgevoegde foto's.

20201220_220344.jpg
20201220_220318.jpg20201220_220329.jpg
Groetjes Jim
 
Hallo, mede TT-fans!
Ik ben op zoek naar een oud TT programmaboekje, vermoedelijk van 1978. Op een van de eerste pagina's schijnt de grid van de 50cc klaar te staan met daarbij in beeld Peter Looijesteijn, mijn oom en zijn monteur. Is er toevallig iemand die dit kan bevestigen voor mij, of nog beter: mij in dat boekje voorzien?
 
Hallo!

Ik ben momenteel opzoek naar het TT Assen tegeltje uit 1978 met Wil Hartog er op. Is er hier iemand die mij hier aan zou kunnen helpen?

Groetjes Remco
 
Hallo, mede TT-fans!
Ik ben op zoek naar een oud TT programmaboekje, vermoedelijk van 1978. Op een van de eerste pagina's schijnt de grid van de 50cc klaar te staan met daarbij in beeld Peter Looijesteijn, mijn oom en zijn monteur. Is er toevallig iemand die dit kan bevestigen voor mij, of nog beter: mij in dat boekje voorzien?
Hi Ron,

Ik denk dat je het programma van 1979 moet hebben, daarin staat op pagina 10 de volgende afbeelding.
Neem maar even contact met me op via een persoonlijk bericht.

Mvg Jim
 

Bijlagen

  • 20210307_130531.jpg
    20210307_130531.jpg
    142,9 KB · Weergaven: 13
Zojuist toch nog een TT vlaggetje van 1972 mogen toevoegen aan de verzameling. Exemplaar links onder in bijgevoegde foto.
Blijkbaar ook hier 4 kleurstellingen! In dit geval een witte rand, witte rijdersafbeelding, en paarse letters. Letters lijken op de foto dezelfde kleur als het vlaggetje erboven, maar die heeft rode letters.
 

Bijlagen

  • TT 1972 vlaggetjes.jpg
    TT 1972 vlaggetjes.jpg
    267,4 KB · Weergaven: 10
IMG_0671tt.jpg


Geen verzameling maar wel een actiefoto.
Landelijke Motordag Assen 30 april 2000 stekkenwal.
Ik op de brommer en mijn broer in de bak.:]:]
 
Laatst bewerkt:
image.jpg

Hier iemand die ik blij kan maken met een TT sticker uit 1977? Of is dit veel geld waar voor de spaarpot van m’n dochter? 😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan