algemene 25 kw vragen

redwhite

Rookie
7 jan 2004
3
0
Alkmaar
k heb ff wat vraagjes over 25 kw 125 cc modellen .

- welke redelijk nieuwe supersport modellen zijn er buiten de rs 125, cagiva mito 125 nog meeer verkrijgbaar in Nl

- komt de cbr 125 R ook in NL uit ? :]

- een cagiva heeft 9 kw en een rs 125 heeft 22 kw aan vermogen ( 15 om 34 pk) , beide hebben ze een top van rond de 160 :? :? (gebasseerd op geruchten uit andere forum berichten) klopt dit? , zijn er nog andere grote verschillen tusssen de 2 modellen.

- wat is nou DE motor om als 18 jarige op te beginnen ?

alvast bedankt...

misschien heb ik nog meer dringende vragen maar die duiken later wel op ....
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je geen antwoord geven op je vragen maar je wel welkom heten, bij deze dus ;)

full


oh en uuuuh .. kan ik deze topic verplaatsen , wrong direc :p .........?

Nee dat kan alleen een Modje, even geduld dus *D
 
wat is nou DE motor om als 18 jarige op te beginnen ?



Ik denk alle 25 kw motoren... Je kunt op alles beginnen ikzelf ben op een zzr250 begonnen daarna een cbr 600 en nu een yamaha 600 en veel verschil in snelheid is er niet maar op een 600 heb je wel meer motor gevoel...



Welkom nog trouwens
 
k heb ff wat vraagjes over 25 kw 125 cc modellen .

- welke redelijk nieuwe supersport modellen zijn er buiten de rs 125, cagiva mito 125 nog meeer verkrijgbaar in Nl
nieuwere 600 cc's zijn ook praktisch allemaal officieel te begrenzen in Nl
- komt de cbr 125 R ook in NL uit ? :]
Ik vrees van niet...
- een cagiva heeft 9 kw en een rs 125 heeft 22 kw aan vermogen ( 15 om 34 pk) , beide hebben ze een top van rond de 160 :? :? (gebasseerd op geruchten uit andere forum berichten) klopt dit? , zijn er nog andere grote verschillen tusssen de 2 modellen.
Officieel(op de papieren) wel geloof ik, maar dat is een truukje voor de europese typegoedkeuring zodat de cagiva in bepaalde landen in een andere categorie voertuig valt.(De RS125 heeft een tweede typegoedkeuring met 11KW, omdezelfde reden) De begrenzing wordt meestal verwijderd door de dealer bij aflevering of bij het eerste onderhoud. In het echt hebben ze zowat evenveel vermogen.
- wat is nou DE motor om als 18 jarige op te beginnen ?
Wat je zelf leuk vindt en zonder al te veel moeite kan betalen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan