Algemene Achterhoek Rit!!!!

De 11e en/of 18e ben ik er.....

  • 11e wel

    Stemmen: 7 58,3%
  • 18e wel

    Stemmen: 2 16,7%
  • 11e en 18e wel

    Stemmen: 1 8,3%
  • 11e en 18e niet

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.584
36.096
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Ik heb onderhand al meerdere mensen eens een ritje hier in de omgeving toe gezegd dus ik maak er gewoon 1 grote rit van.

Via dit topic kan je tzt stemmen wanneer dit gaat worden, hoe lang en meer van dat...

Tot die tijd kan je alvast melden of je uberhaubt hier zin in zou hebben anders mail ik wel persoonlijk met de mensen waar ik in 1e instantie mee zou gaan rijden.

Mijn idee is een fatsoenlijke afstand met leuke bochtige wegen, stukje autobahn knallen en mooie touristische wegen.

Interesse?


De specs tot nu toe:

Op 11 juni gaan we rijden! Vertrek bij Koenders om 12.00, ik ben er vanaf 11.00 (dag ervoor heb ik verjaardag) wat te vinden is middenin Breedenbroek kan niet missen. Echter waar vast een aantal mensen niet aan gedacht hebben is dat er dan gevoetbald moet worden. De optie is om voor de liefhebbers de wedstijd bij Koenders op de beamer te kijken. Ik hou niet van voetbal, maar wel van een biertje dus dat komt goed.

De 18e kan je wel gewoon komen ik zal iig zorgen voor routebeschrijvingen bij Koenders ik kan echter niet zeker zeggen of ik er dan ook bij ben. Dat zal ik tzt nog wel posten.

GROOT NIEUWS!!!!!

Ik heb onlangs vernomen dat ik de tot en met 2 juli ofzo vrij heb dus als iemand eens door de week wil rijden kan hij/zij me altijd meelen. Alleen de weekenden worden krap.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me leuk :Y


heb gestemd *O*

Wel even doorgroeien, dat je bij de koppeling kan dan hè .??

x1pc_jqddVOWRkKEE0ADMJFtQ8CnEisI7vCWRUU6qJdF50VsZ4q2KVsA9vgMA02sWSD9sttoxcKUiJUK3-sSp9nO0sIET1IA5RNO3cddBN0k0yEeInksTWI2k08SQiAga3Aco-NSLtMkN0




Ben jij al wel 16, dat je op die brommer mag ??
 
Achterhoekritjes zijn leuk! Met andere worden: Ollie wil wel mee (mits Ollie dan kan uiteraard).
 
Mja, valt tegen.. maar met een kleine groep kan je ook rijden.
Ik zag NU de link pas in het Nijmegen topic.

Als ik vrij ben, ga ik graag mee, maar er staan al heel wat data ingevuld.
(Meedere keren naar de Eifel, Moezel, Harz, en verder (maar slechts één keer) Pyreneeën en Tsjechië).

Wanneer is het?
 
De datums die de poll in gaan als een modje wakker is geworden ;)

zat 13 mei
zon 14 mei
zat 20 mei
zat 03 jun
zon 11 jun
Geen van allen, nog latere datum
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan