Algemene MotoGP topic

V Rossi 46

MF veteraan
29 mrt 2012
11.902
10.904
Tavullia
Voor al zin en onzin waar u van mening bent dat u dit niet andere topics kan plaatsen.
Het is in mijn optiek dat er per race weekend er een apart topic aangemaakt wordt.
 
De livery's van KTM & Tech3 zijn onthuld.

DzNdqi_X0Acep2q.jpg



 
Heel gaaf! Ik vond de Red Bull KTM vorig jaar al heel gaaf, die matte finish met kneiter groot Red Bull erover is echt vet. Maar die Tech3 machine ziet er ook wel heel vet uit zeg! Echt een gave toevoeging voor op de grid en stuk beter dan hoe bijv. Avintia er mee om springt
 
Matte finish, erg gaaf maar wil wel eens weten of er nu verschil zit in luchtstroming...blijft natuurlijk een ruwere ondergrond dan een glans lak.
Heel ver gezocht maar we hebben ook de aero-voorvorken en elke duizendste is meegenomen.
 
Matte finish, erg gaaf maar wil wel eens weten of er nu verschil zit in luchtstroming...blijft natuurlijk een ruwere ondergrond dan een glans lak.
Heel ver gezocht maar we hebben ook de aero-voorvorken en elke duizendste is meegenomen.

Denk eens aan het haaienpak van de schaatsers , ruw zou wel eens beter kunnen zijn. :]
 
Die livery van Tech 3 is echt :9~. Ik ben wel benieuwd naar Oliveira, hij gaf Bagnaia toch aardig partij op de KTM Moto2 die op bepaalde circuits moeilijker te rijden was dan de Kalex.
 
Matte finish, erg gaaf maar wil wel eens weten of er nu verschil zit in luchtstroming...blijft natuurlijk een ruwere ondergrond dan een glans lak.
Heel ver gezocht maar we hebben ook de aero-voorvorken en elke duizendste is meegenomen.


Volgens mij is mat niet perse meer ruw.. het is gewoon niet glanzend ;)
Daarbij denk ik ook dat de lak minder verschil maakt dan bijvoorbeeld postuur van de rijder of uitstekende delen..
 
DzYvbIiX4AApKOw.jpg:large


Kleurstelling van de Gresini Moto3 Honda van Rodrigo en Riccardo Rossi dit jaar. Mooi met die verschillende kleuren blauw. :)
 
Zijn Motorex en Elf van hetzelfde concern?
Aangezien KTM met Motorex rijdt en Tech3 met Elf...

Waarom hebben Moto2 machines de uitlaat aan de linkerkant zitten?
 
Zijn Motorex en Elf van hetzelfde concern?
Aangezien KTM met Motorex rijdt en Tech3 met Elf...

Waarom hebben Moto2 machines de uitlaat aan de linkerkant zitten?

Omdat de ketting aan de rechterkant loopt , gok ik.

edit , Zit de foto`s nog even te bekijken , en het is volgens mij precies anders om. Dus links de ketting en rechts de uitlaat.
 
Alle moto2 motoren In het 600 cc tijdperk hadden de uitlaat links zitten en de nieuwe NTS heeft hem ook weer links zitten.

Er moet een reden voor zijn
 
Volgens mij zit ie hier toch echt rechts. (Foto van bo op racesport bij artikel over recente valencia test). Dat ding dat ze op de beurs gepresenteerd hebben is waarschijnlijk een motor van vorig jaar.



1550329307903.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan