Algemene MotoGP topic

Toch wel jammer dat je eigenlijk niets meer van de zijspannen hoort, ik volg het zelf ook maar nauwelijks... Maar wat een verschillen....
1713504846850.png
 
Toch wel jammer dat je eigenlijk niets meer van de zijspannen hoort, ik volg het zelf ook maar nauwelijks... Maar wat een verschillen....
Bekijk bijlage 1997555
Rijden 1000cc en 600cc niet gemengd daar? Zou de verschillen deels verklaren..
 
Bij de zijspannen was er altijd al meer spreiding in de rondetijden dan bij de solo's. Het is gewoon jammer dat de zijspannen geen deel meer uitmaken van het GP programma en het nu moeten hebben van verspreide evenementen die eigenlijk nergens bijhoren. Er is nauwelijks publiciteit en probeer dan maar eens sponsors te vinden om een team op te zetten.
 
Denkbdat veel mensen nog herinneringen hebben aan de tijd van Egbert Streuer en Bernard Schnieders. Maar die tijden zijn niet te vergelijken met nu.
Toen hoorde de zijspanklasse nog bij het GP circus en had het dezelfde status als de andere klassen. Daar kan de zijspanklasse niks aan doen, die is er gewoon uitgewerkt door eerst IRTA en later DORNA.
 
je bedoeld in geel vermomde voetbal supporters ;)
_O-
Ik kan lorenzo waarderen om zijn robotische manier van rijden maar verder vond ik hem maar een saaie pier.
Ik hou meer van ruige karakters
Ik ben bijna jaloers op de rust en doseren van de motoriek. ;)

Natuurlijk hou ik ook van rodeo rijders en schijt aan alles mentaliteit (met respect voor derden).
 
Terug
Bovenaan Onderaan