Algemene MotoGP topic

Komt waarschijnlijk ook omdat er steeds werd geroepen dat hij er op geoefend had etc.

Naar mijn mening : hij weet dat MM er tussen komt maar weet ook dat er geen ruimte is.. en wil natuurlijk winnen dus kiest hij best wel "vroeg"eieren voor zn geld.
Al moet ik zeggen dat hij ook geen seconde meer hoefde te wachten
 
De TT van Assen! Kippenvel als ik er weer aan denk. Vanavond rijd ik naar Assen voor prachtige dagen motorsport! Morgen sfeer proeven her en der, en vanaf vrijdag naar de baan. Weerbeeld ziet er goed maar warm uit, dus dat wordt smeren. Zit op de Winterdijktribune.
 
Ik was zojuist even koffie inslaan in de Makro. Daar liepen meerdere MotoGP teams even boodschappen te doen. Iig Pramac, Angel Nieto en Petronas. Ik kom alweer helemaal in de sfeer *O*
 
De TT van Assen! Kippenvel als ik er weer aan denk. Vanavond rijd ik naar Assen voor prachtige dagen motorsport! Morgen sfeer proeven her en der, en vanaf vrijdag naar de baan. Weerbeeld ziet er goed maar warm uit, dus dat wordt smeren. Zit op de Winterdijktribune.
Ik vrijdag ochtend.
Kan niet wachten.
 
Hebben die dan een Makro pas .

Heb ik ze niet gevraagd. Maar als je vriendelijk (en van te voren) vraagt maakt de Makro wel een uitzondering hoor. Daar hebben die teams een facility manager voor toch?

Je trekt mijn observatie toch niet in twijfel wel Gerrit? ;)
 
Ik was zojuist even koffie inslaan in de Makro. Daar liepen meerdere MotoGP teams even boodschappen te doen. Iig Pramac, Angel Nieto en Petronas. Ik kom alweer helemaal in de sfeer *O*

En het Honda fabrieksteam stond aan de kassa bij de DA drogist. Die verwachten repercussies na de kegelsessie van Lorenzo.
Ze rekenden een mandje vol pleisters af.
 
Ik kwam het team anders net tegen in een gebouw op de wallen.
Alleen hadden ze om de e.a. reden hun shirtjes uit.

Maar toch busted! :+

DSC_0531.jpg
 
Wij maar klagen met z'n allen dat de motorsport zo weinig aandacht krijgt in de media , nou al 2 berichten binnen een week , Bo z'n crash en die van Michael van der Mark .
Alleen aandacht als de mannen crashen , ik wordt hier pislink over , de geweldige prestatie van Michael in Jerez heb ik nog gemeld bij RTV Rijnmond en no reaction ....ook vorig jaar gemeld over de dubbel in Donnington , ze weten wel te reageren als je ze ergens op attendeert als er iets niet goed is .

 
Wij maar klagen met z'n allen dat de motorsport zo weinig aandacht krijgt in de media , nou al 2 berichten binnen een week , Bo z'n crash en die van Michael van der Mark .
Alleen aandacht als de mannen crashen , ik wordt hier pislink over , de geweldige prestatie van Michael in Jerez heb ik nog gemeld bij RTV Rijnmond en no reaction ....ook vorig jaar gemeld over de dubbel in Donnington , ze weten wel te reageren als je ze ergens op attendeert als er iets niet goed is .


Wat verschrikkelijk 😭 het zou verboden moeten worden🧐
Kijk jij er 1 minuut minder om🤔
 
Wij maar klagen met z'n allen dat de motorsport zo weinig aandacht krijgt in de media , nou al 2 berichten binnen een week , Bo z'n crash en die van Michael van der Mark .
Alleen aandacht als de mannen crashen , ik wordt hier pislink over , de geweldige prestatie van Michael in Jerez heb ik nog gemeld bij RTV Rijnmond en no reaction ....ook vorig jaar gemeld over de dubbel in Donnington , ze weten wel te reageren als je ze ergens op attendeert als er iets niet goed is .


:^
 
Wij maar klagen met z'n allen dat de motorsport zo weinig aandacht krijgt in de media , nou al 2 berichten binnen een week , Bo z'n crash en die van Michael van der Mark .
Alleen aandacht als de mannen crashen , ik wordt hier pislink over , de geweldige prestatie van Michael in Jerez heb ik nog gemeld bij RTV Rijnmond en no reaction ....ook vorig jaar gemeld over de dubbel in Donnington , ze weten wel te reageren als je ze ergens op attendeert als er iets niet goed is .

Klopt daar ergeren wij ons hier ook aan.
Maar ja.
Is niet anders.
Om draaien en weer door met wat anders.
 
Wij maar klagen met z'n allen dat de motorsport zo weinig aandacht krijgt in de media , nou al 2 berichten binnen een week , Bo z'n crash en die van Michael van der Mark .
Alleen aandacht als de mannen crashen , ik wordt hier pislink over , de geweldige prestatie van Michael in Jerez heb ik nog gemeld bij RTV Rijnmond en no reaction ....ook vorig jaar gemeld over de dubbel in Donnington , ze weten wel te reageren als je ze ergens op attendeert als er iets niet goed is .

Nooit anders geweest Gerrit , niet aan ergeren . :]
 
heren , mijn komende motor vakantie ga ik (proberen) om het weekend van de moto GP van Tsjechië daar een tussenstop te houden , maar vermits ik niet helemaal zeker ben of mijn planning helemaal klopt zou ik liever geen tickets op voorhand kopen . Heeft er iemand ervaring of het mogelijk is om tickets dezelfde dag terplaatse aan het circuit te kopen ?
 
heren , mijn komende motor vakantie ga ik (proberen) om het weekend van de moto GP van Tsjechië daar een tussenstop te houden , maar vermits ik niet helemaal zeker ben of mijn planning helemaal klopt zou ik liever geen tickets op voorhand kopen . Heeft er iemand ervaring of het mogelijk is om tickets dezelfde dag terplaatse aan het circuit te kopen ?

Yep ...zat te koop , is namelijk nooit uitverkocht .
 
is er eigenlijk een groot prijsverschil tussen een ticket op voorhand online te kopen of ter plaatse de dag van de race ? iemand daar ervaring mee ?
 
is er eigenlijk een groot prijsverschil tussen een ticket op voorhand online te kopen of ter plaatse de dag van de race ? iemand daar ervaring mee ?

Google is your friend , jij snap toch ook wel dat online bestellen bij een organisatie duurder is dan aan de kassa , dat circuit raakt nooit uitverkocht want is ruim 5 km lang en buiten die paar tribune's die ze hebben ,...zijn de taluuds in het gras een keer zo hoog per strekkende meter dan in Assen.
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend is ook de start van het MotoE kampioenschap. Ben ik stiekem wel benieuwd naar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan