Algemene MotoGP topic

Volgend jaar hebben we weer de wereld op zijn kop denk ik. Dit denk ik ervan:

  • Morbidelli op de verschrikkelijke 2020 M1, bakt er niks meer van helaas.
  • Marquez is niet meer dezelfde. Top 5 klasseringen blijven mogelijk.
  • Rossi heeft een goed team en weet wat meer van voren te zitten, zeker op Jerez en Assen. Wordt nog 4de in het WK.
  • Suzuki en KTM borduren verder op hun succes en zijn een constante factor in de voorhoede. Strijd tussen Rins, Miller en Oliveira gaat door tot de laatste race.
  • Petrucci weet Misano ook op een KTM te winnen.
  • Marini is de schemiel van de Rookies, bakt er niets van.
  • Pol Espargaro wint 4 wedstrijden en gaat er 6 keer af in de race.
  • Jack Miller wordt kampioen met 4 punten verschil.
 
Volgend jaar hebben we weer de wereld op zijn kop denk ik. Dit denk ik ervan:

  • Morbidelli op de verschrikkelijke 2020 M1, bakt er niks meer van helaas.
  • Marquez is niet meer dezelfde. Top 5 klasseringen blijven mogelijk.
  • Rossi heeft een goed team en weet wat meer van voren te zitten, zeker op Jerez en Assen. Wordt nog 4de in het WK.
  • Suzuki en KTM borduren verder op hun succes en zijn een constante factor in de voorhoede. Strijd tussen Rins, Miller en Oliveira gaat door tot de laatste race.
  • Petrucci weet Misano ook op een KTM te winnen.
  • Marini is de schemiel van de Rookies, bakt er niets van.
  • Pol Espargaro wint 4 wedstrijden en gaat er 6 keer af in de race.
  • Jack Miller wordt kampioen met 4 punten verschil.
Je vergeet Mir. Enne Miller kampioen :N:N
 
Volgend jaar hebben we weer de wereld op zijn kop denk ik. Dit denk ik ervan:

  • Morbidelli op de verschrikkelijke 2020 M1, bakt er niks meer van helaas.
  • Marquez is niet meer dezelfde. Top 5 klasseringen blijven mogelijk.
  • Rossi heeft een goed team en weet wat meer van voren te zitten, zeker op Jerez en Assen. Wordt nog 4de in het WK.
  • Suzuki en KTM borduren verder op hun succes en zijn een constante factor in de voorhoede. Strijd tussen Rins, Miller en Oliveira gaat door tot de laatste race.
  • Petrucci weet Misano ook op een KTM te winnen.
  • Marini is de schemiel van de Rookies, bakt er niets van.
  • Pol Espargaro wint 4 wedstrijden en gaat er 6 keer af in de race.
  • Jack Miller wordt kampioen met 4 punten verschil.
re Marini: dat, of beste rookie.
 
Volgend jaar hebben we weer de wereld op zijn kop denk ik. Dit denk ik ervan:

  • Morbidelli op de verschrikkelijke 2020 M1, bakt er niks meer van helaas.
  • Marquez is niet meer dezelfde. Top 5 klasseringen blijven mogelijk.
  • Rossi heeft een goed team en weet wat meer van voren te zitten, zeker op Jerez en Assen. Wordt nog 4de in het WK.
  • Suzuki en KTM borduren verder op hun succes en zijn een constante factor in de voorhoede. Strijd tussen Rins, Miller en Oliveira gaat door tot de laatste race.
  • Petrucci weet Misano ook op een KTM te winnen.
  • Marini is de schemiel van de Rookies, bakt er niets van.
  • Pol Espargaro wint 4 wedstrijden en gaat er 6 keer af in de race.
  • Jack Miller wordt kampioen met 4 punten verschil.
Voor zover ik weet zit Morbidelli op de 2019 volgend jaar? Zoiets zeiden ze gisteren bij eurosport iig.
Ik verwacht zelf, indien MM terug is, business as usual; de rest rijd mee voor de dag overwinning en de 2e plek in het kampioenschap. Indien hij zo zwak is dat hij max P5 kan halen zit hij denk ik nog een jaar uit terwijl ze 'm met een bionic arm uitrusten zodat hij in 2022 de eerste terminator-motogp kampioen kan worden. Dovi zal dan de honda overnemen, wat waarschijnlijk een waardeloze match is.

Maar indien je voorspellingen kloppen verwacht ik de volgende dingen ook:
- Pol bezoekt 6 keer race control omdat hij onfeilbaar is en het onmogelijk is dat hij door eigen fouten valt. Dit moet aan anderen liggen.
- Miller Zal de na-seizoen testen op valencia niet kunnen deelnemen door een excessief aantal post-race shoey's op zondag na het behalen van zijn kampioenschap.
 
Laatst bewerkt:
Motoren blijven hetzelfde kwa specs, dus Morbi rijdt volgend jaar op een 2019.
Marini zie ik het ook niet goed doen, beetje Lorenzo, rijdt geweldig als alles mee zit zo niet dan is het sukkelen geblazen, dus bij hem verwacht de meeste aanpassingsproblemen.
Van Petrucci verwacht ik weinig op de KTM, denk niet dat Tech3 volgend jaar nog een overwinning viert,
Als MM fit is dan wereldkampioen, zo niet dan is weer alles open. Mir, wellicht weer, of Quata als ie een goede begeleiding krijgt.
Een paar overwinningen voor Binder en Oliveira
Pol veegt minimaal 2 keer iemand onderuit tijdens de race, geeft niet zit in 2021 op een Honda.
 
Marini heeft maar enkele races ondermaats gepresteerd, nl die na zijn zware crash. is de eerste niet die zoiets voor heeft.

iets anders : hoe debiel is de (quasi) ganse Moto3 paddock met dat altijd maar wachten tot het allerlaatse moment om een tijd te zetten in de qualifs en te hopen op een sleep ? in Q1 een paar rijders die daardoor niet eens een tijd op de klokken hebben gezet. in Q2 ook enkele en een groep van een man of 8-10 die 1 sec na het verstreken van de tijd de finish overschrijdt en daardoor geen 2de keer een tijd kan rijden ?
ik snap dat echt niet. kunnen toch evengoed wat vroeger naar buiten gaan en 2 ronden rijden, zo snel verslijt dat Dunlop rubber nu ook weer niet. echte retards, zowel rijders als team-leiders die dat mee orchestreren.
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft wel gelijk. Beetje zelfgeil die jongen.
Dat is geen feit maar een aanname. ;)
Het kan ook zijn dat hij zich er prettig bij voelt en geen andere bedoelingen heeft.

Ik zou eventueel als team een luchtig shirtje zonder mouwen aangeven met de sponsor er op. ;)
 
Marini heeft maar enkele races ondermaats gepresteerd, nl die na zijn zware crash. is de eerste niet die zoiets voor heeft.

iets anders : hoe debiel is de (quasi) ganse Moto3 paddock met dat altijd maar wachten tot het allerlaatse moment om een tijd te zetten in de qualifs en te hopen op een sleep ? in Q1 een paar rijders die daardoor niet eens een tijd op de klokken hebben gezet. in Qé ook enkele en een groep van een man of 8-10 die 1 sec na de fverstreken tijd de finish overschrijdt en daardoor geen 2de keer een tijd kan rijden ?
ik snap dat echt niet. kunnen toch evengoed wat vroeger naar buiten gaan en 2 ronden rijden, zo snel verslijt dat Dunlop rubber nu ook weer niet. echte retards, zowel rijders als team-leiders die dat mee orchestreren.

Voor Arenas snapte ik het wel, die stond prima op de grid met zijn banker en door zelf net te laat te beginnen miste iedereen de vlag, maar het is inderdaad ontzettend achterlijk. Ik snap ook niet wat die jongens dachten om hun banker af te breken en dan vervolgens doodleuk in de pitlane wachten totdat de kwalificatie afgelopen is, rijd dan op eigen kracht nog even een rondje door zodat je in ieder geval iets hebt voor als je laatste ronde faalt.
 
Dat is geen feit maar een aanname. ;)
Het kan ook zijn dat hij zich er prettig bij voelt en geen andere bedoelingen heeft.

Ik zou eventueel als team een luchtig shirtje zonder mouwen aangeven met de sponsor er op. ;)
Heb je zijn instagram wel eens gezien met al die poser foto’s? Lijkt Iannone wel.
 
Volgend jaar hebben we weer de wereld op zijn kop denk ik. Dit denk ik ervan:

  • Morbidelli op de verschrikkelijke 2020 M1, bakt er niks meer van helaas.
  • Marquez is niet meer dezelfde. Top 5 klasseringen blijven mogelijk.
  • Rossi heeft een goed team en weet wat meer van voren te zitten, zeker op Jerez en Assen. Wordt nog 4de in het WK.
  • Suzuki en KTM borduren verder op hun succes en zijn een constante factor in de voorhoede. Strijd tussen Rins, Miller en Oliveira gaat door tot de laatste race.
  • Petrucci weet Misano ook op een KTM te winnen.
  • Marini is de schemiel van de Rookies, bakt er niets van.
  • Pol Espargaro wint 4 wedstrijden en gaat er 6 keer af in de race.
  • Jack Miller wordt kampioen met 4 punten verschil.
Veel dingen verwacht ik ook !
Morbi blijft op dezelfde fiets verder gaan als het goed is, dus gewoon kampioenskandidaat voor mij ;)
Marquez is voor mij net zo'n onzekerheid als marini en bastia.. of het word top of het word flop. In de breedste zin van het woord geldt dat natuurlijk voor iedereen 🤣

Petrux met de ktm op misano zou prachtig zijn maar die race ( en oostenrijk) zie ik zo naar miller gaan.. die lijkt bandenmanagement ook eindelijk te snappen en word volgend jaar idd kampioen!
 
Wisselvallige Jackie was inderdaad alweer niet zo wisselvallig. ;)

Wel bijzonder de achterstand van het fabrieksteam.
Zarco ging ook super van start.
Petrucci en Dovi ver achter.
Lijkt de situatie met Yamaha wel.
Als rijder de beste kans buiten de fabriek.

Zie ook de winnaar van de race.. :+
 
Heb je zijn instagram wel eens gezien met al die poser foto’s? Lijkt Iannone wel.
Ik kijk bijna nooit op Instagram, loop wat achter..
Volg alleen Lorenzo volgens mij.

Irritant gewoon weer. :Y

PSX_20201123_192111.jpg
 
Wou net zeggen, AI is bekend “poserboy” met meer haarlakproducten en naakte selfies dan de gemiddelde instachick _O-
FQ heeft bij de laatste 60 instaposts wel 1 x ontbloot bovenlijf *wauw* waar je je al niet druk om kan maken _O-

anyhow, Miller op de factory duc heel benieuwd naar.. benieuwd of Mir/Rins wat constanter kunnen worden volgend jaar, en eens kijken wat de wissel FQ/VR te weeg brengt in beide Yamaha kampen.
MM er niet bij hebben zou zonde zijn, maar ben bang dat ‘ie meer stuk heeft gemaakt dan gehoopt 😑
 
Wou net zeggen, AI is bekend “poserboy” met meer haarlakproducten en naakte selfies dan de gemiddelde instachick _O-
FQ heeft bij de laatste 60 instaposts wel 1 x ontbloot bovenlijf *wauw* waar je je al niet druk om kan maken _O-

anyhow, Miller op de factory duc heel benieuwd naar.. benieuwd of Mir/Rins wat constanter kunnen worden volgend jaar, en eens kijken wat de wissel FQ/VR te weeg brengt in beide Yamaha kampen.
MM er niet bij hebben zou zonde zijn, maar ben bang dat ‘ie meer stuk heeft gemaakt dan gehoopt 😑
Ik denk dat de grote vraag is MM.
De beste Motogp rijder van de afgelopen jaren,oja ik ben geen fan van deze MM.
 
en eens kijken wat de wissel FQ/VR te weeg brengt in beide Yamaha kampen.

Ik hoop/verwacht eigenlijk dat dit beter uitpakt voor Vale dan voor Fabio :+ .

benieuwd of Mir/Rins wat constanter kunnen worden volgend jaar

Vooral beter leren kwalificeren en Rins blijven zitten... En als we gewoon weer een normale kalender krijgen hebben ze een streepje voor. De eerste race van de dubbels liep de rest vaak nog wat achter. Dat haalden ze dan in de tweede week weer in.





Och wat hoop ik dat alles weer een beetje normaal is, dan zit ik op m'n verjaardag in Assen!:t*O*
 
Ik hoop/verwacht eigenlijk dat dit beter uitpakt voor Vale dan voor Fabio :+ .
Dan zou het fabrieksteam het wel helemaal op de neus krijgen. _O-
Eerst Maverick van Suzuki halen, geregelde kandidaat voor de overwinning..
Valentino weg.. ten faveure van de volgende beoogde topwinner Fabio..
Zijn de rijders van het satellietteam nog steeds sneller dan het fabrieksteam. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop/verwacht eigenlijk dat dit beter uitpakt voor Vale dan voor Fabio :+ .



Vooral beter leren kwalificeren en Rins blijven zitten... En als we gewoon weer een normale kalender krijgen hebben ze een streepje voor. De eerste race van de dubbels liep de rest vaak nog wat achter. Dat haalden ze dan in de tweede week weer in.





Och wat hoop ik dat alles weer een beetje normaal is, dan zit ik op m'n verjaardag in Assen!:t*O*
Ik wil ook weer diverse gp's bezoeken....misschien wel 2021 alle Europese, dat heb ik wel verdiend 😜😜
 
.



Vooral beter leren kwalificeren en Rins blijven zitten... En als we gewoon weer een normale kalender krijgen hebben ze een streepje voor. De eerste race van de dubbels liep de rest vaak nog wat achter. Dat haalden ze dan in de tweede week weer in.





Och wat hoop ik dat alles weer een beetje normaal is, dan zit ik op m'n verjaardag in Assen!:t*O*

Ik hoop/verwacht eigenlijk dat dit beter uitpakt voor Vale dan voor Fabio :+ .



Vooral beter leren kwalificeren en Rins blijven zitten... En als we gewoon weer een normale kalender krijgen hebben ze een streepje voor. De eerste race van de dubbels liep de rest vaak nog wat achter. Dat haalden ze dan in de tweede week weer in.





Och wat hoop ik dat alles weer een beetje normaal is, dan zit ik op m'n verjaardag in Assen!:t*O*
Ik hoop dat ze beiden een stap maken , Fabio voor de titel en beter dan vinales en Rossi meer podiumplaatsen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan