Algemene MotoGP topic

Ik had haar verteld hoe Randy wheeliënd Strubben uitgekomen was en gecrashed was... :-)

IMG-20201126-WA0018.jpeg

(Ja, ik heb 'm deze ook laten signeren O-) )
 
Randy vertelde mij (in 2016 toen mijn vrouw en ik een rondje bij m achterop mochten) dat Cagiva management "not very happy" was.
Maar ja, zijn fiets was niet competatief dus een beetje show voor het Nederlandse publiek vond ie wel leuk..

En ja, ik zat ook op de Strubben tooen het gebeurde. En ja, als ik afsla op een kruising en er staan andere motorrijders dan zwaai ik ook met mijn voet...
 
Gaaf was dat. Ik kan me nog herinneren dat hij tijdens de race steeds met zijn voet zwaaide in de strubben, op een gegeven moment flikkerde hij er daardoor bijna af! En ja hoor, volgende ronde gewoon weer zwaaien _O-
 
Respect, ik zou 7 kleuren stront schijten (denk ik). En hoe kom je aan zo'n uitnodiging, moet je eerst een Desmo bestellen?

Randy vertrouw ik wel....
Zijn rempunten op Assen liggen wel vele stukken verder dan die van mij.... O-)


Is op uitnodiging (wij gingen via een sponsor van Ducati)
Tijdens de WSBK ronde in de UK kan/kon je als privé persoon boeken. Sprak vorig jaar een Australiër die dat geboekt had. Iets van 1,000 pond



De Bult....
mamola.jpg


Toen ik een jaar later bij Goedhart de helm van Mamola zag liggen... Ducati stickers erbij... klaar!
 
Hier de GP machine die ze in 2016 gebruikten


1606590310383.jpeg





En hier in 2019. Weet niet of dit onderhuids dezelfde machine is


IMG_0117.JPG
 
Randy vertrouw ik wel....
Zijn rempunten op Assen liggen wel vele stukken verder dan die van mij.... O-)


Is op uitnodiging (wij gingen via een sponsor van Ducati)
Tijdens de WSBK ronde in de UK kan/kon je als privé persoon boeken. Sprak vorig jaar een Australiër die dat geboekt had. Iets van 1,000 pond



De Bult....
Bekijk bijlage 1569184

Toen ik een jaar later bij Goedhart de helm van Mamola zag liggen... Ducati stickers erbij... klaar!
1000 Pond? Waar kun je dat boeken?!










Euhhh daar heb je ruim 5 circuitdagen voor, thanks but no thanks.
 
Jouw vrouw heeft zij vorig jaar(Juni) een circuitdag gereden op Zandvoort?, ik was toen haar voorrijder.
Ze vertelde enthousiast over het ritje achterop de Duc👌
Best wel gaaf achterop bij Mamola maar 1 rondje, hele sessie 😉👌

Nee dat was zij niet. Zij is meer van de snelle auto's....
 
Jouw vrouw heeft zij vorig jaar(Juni) een circuitdag gereden op Zandvoort?, ik was toen haar voorrijder.
Ze vertelde enthousiast over het ritje achterop de Duc👌
Best wel gaaf achterop bij Mamola maar 1 rondje, hele sessie 😉👌

Dat was mijn vrouw 🤗

O nee,die heb ik niet Zorry🥳
 
Terug
Bovenaan Onderaan