Algemene MotoGP topic

Was dat het verhaal met die vissers?
Volgens mij wel iets cdergelijks.. alleen ging er ander spul op de boot dan vis.


Anyway, Dani Pedrosa had ook makkelijk wk geworden als er verder niemand mee deed etc.
Vind het altijd makkelijk om te zeggen 'als' hij er niet af getikt was, als hij niet dit of niet dat dan...

Als Rossi er niet door mM afgeketst was dan was hij nu 10x wk. :P
 
Ik zie, ook met jouw toevoegingen, niet hoe de analyse incorrect is als de conclusie is dat Dani alle kans gehad heeft, zich bewezen heeft als een topcoureur, maar nooit de titel wist binnen te slepen en daarmee niet in het pantheon van de aller, allerbesten terecht is gekomen. Wat naar mijn mening vooral in zijn "nadeel" spreekt, is dat elke teamgenoot die Dani gehad heeft hem uiteindelijk voorbij is gestreefd. Hayden, Stoner en Marquez deden dat door hun MotoGP-titels, en zelfs Dovizioso is een sterkere titelkandidaat gebleken dan Dani ooit wist te zijn. Zelfs al denk ik dat Pedrosa qua talent echt wel sterker was dan Hayden en Dovi.
Hayden... LOOOOOOOL Hayden heeft een pak slaag gekregen van DP. Hayden staat helemaal onderaan mijn lijstje van "waardige WK's".
het is niet omdat je WK bent geworden dat je tot de allerbeste gerekend mag worden. Mamola schat ik bv 10 keer hoger in. Quartararo ook. zelfs Giberneau vond ik beter. Dovi , Bayliss, Capirossi, Crutchlow, Biaggi en nog veel meer rijders . je moet ook nog wat geluk aan je kant hebben, wat DP op cruciale momenten niet had.
 
Je mag volgens jou niet tot de allerbesten behoren als wk, ik ga er vanuit dat je het iets genuanceerder bedoeld ?

Mir werd afgelopen seizoen wk, wat mij betreft niet de allerbeste rijder van de gp maar hij werd wel wk. qua punten deed hij het afgelopen jaar het allerbeste !
Toch zie ik hem dat kunstje geen 2de keer herhalen en denk dat we daarmee hetzelfde bedoelen ; je kan wel wk worden maar dat betekend neit dat je de beste rijder bent.

Jongens als Hayden, Rabat etc hebben gewoon harder gewerkt dan sommige anderen en hayden heeft het geluk een beetje meegahd in zn wk jhaar.. of de pech tegen ;)
 
Hayden... LOOOOOOOL Hayden heeft een pak slaag gekregen van DP. Hayden staat helemaal onderaan mijn lijstje van "waardige WK's".
het is niet omdat je WK bent geworden dat je tot de allerbeste gerekend mag worden. Mamola schat ik bv 10 keer hoger in. Quartararo ook. zelfs Giberneau vond ik beter. Dovi , Bayliss, Capirossi, Crutchlow, Biaggi en nog veel meer rijders . je moet ook nog wat geluk aan je kant hebben, wat DP op cruciale momenten niet had.
Volgens sommigen heeft Rossi ook het geluk aan zijn kant gehad. Negen wereldkampioenschappen zonder echte tegenstanders.
:+
 
kijk gewoon naar het aantal overwinningen van Hayden en DP. dat zegt véél meer dan die ene titel van NH.

och arme 3 overwinningen gedurende 6 jaar bij HRC, DP het dubbele in half zoveel jaren toen ze team-genoten waren. VR 9 in dat ene jaar dat hij teamgenoot was van NH.
gedurende de 3 jaar dat Sete dezelfde motor had als NH, heef hij er 8 gewonnen.
 
Laatst bewerkt:
Hayden... LOOOOOOOL Hayden heeft een pak slaag gekregen van DP. Hayden staat helemaal onderaan mijn lijstje van "waardige WK's".
het is niet omdat je WK bent geworden dat je tot de allerbeste gerekend mag worden.
Ik zeg ook niet dat Hayden wél tot de aller, allerbesten hoort. Dat is namelijk niet zo.

Ik zeg dat Dani niet één van de allerbesten was, en dat dat onder andere is omdat hij met de Honda niet voor elkaar heeft gekregen, wat anderen wel lukte. Laat ik 'm anders zo stellen, niet omdat ik dit echt meen, maar omdat het past bij de cafétaal die je misschien liever hebt: als zelfs Hayden kampioen kon worden bij HRC, dan zegt dat iets over Dani die dat niet deed.
 
het deeltje over "geluk" niet gelezen ?
repsol.jpg
 
Net de crash bekeken. Die Pool keek waarschijnlijk de bocht door..... Pfff wat een klap. -O-
Soms weet ik niet of ik het wel wil zien, maar het zal van de week wel weer zo vaak ergens voorbij komen dat je het vanzelf ziet.
 
Ik ga zeker niet op zoek naar dat soort beelden. Ik heb het ongeluk van Jason live gezien toen ik de race zat te kijken...
Dat was voor mij voldoende. -O-
 
Soms weet ik niet of ik het wel wil zien, maar het zal van de week wel weer zo vaak ergens voorbij komen dat je het vanzelf ziet.
Die kans is inderdaad groot als je veel motorsport gerelateerde zaken op internet opzoekt/bekijkt. Dan "vliegen" de actualiteiten je in de feeds e.d. voorbij. Enige wat je kan doen is regelmatig de historie van accounts en browsers wissen zodat google/youtube e.d. je interessegebieden eventjes wat minder in beeld hebben.. Maar ja...... dan komen de zaken die je juist wel wil zien ook weer minder snel in beeld.
 
Die kans is inderdaad groot als je veel motorsport gerelateerde zaken op internet opzoekt/bekijkt. Dan "vliegen" de actualiteiten je in de feeds e.d. voorbij. Enige wat je kan doen is regelmatig de historie van accounts en browsers wissen zodat google/youtube e.d. je interessegebieden eventjes wat minder in beeld hebben.. Maar ja...... dan komen de zaken die je juist wel wil zien ook weer minder snel in beeld.
Klopt en uiteindelijk bepaalt een ieder voor zichzelf om wel of niet op de afspeelknop te klicken.
 
Crutch volgend jaar maar weer in vaste dienst als de resultaten goed zijn ?

Of word het toch iemand uit eigen stal ? Vierge ?Dixon ?

Carricasulo weg bij gmt, maakt die een kans ?
Afgelopen weekend dacht ik ineens aan locatelli, in de moto 2 heeft hij het nooit echt laten zien.. toch lijkt hij mij een snelle en talentvolle leerling als ik zie hoe goed en snel hij de switch maakte naar wss en nu weer naar de wsbk
 
Terug
Bovenaan Onderaan