Algemene MotoGP topic

Daar mag je aardig zeker van zijn als je met dit soort praat naar buiten komt aan de vooravond van je motoGP carrière.

Politiek gezien niet heel verstandig... Ik hoop voor 'm dat hij genoeg kan laten zien volgend jaar om de interesse bij andere teams hoog te houden, want als alles tegen zit werk je jezelf zo heel hard naar buiten.
Deze arrogante gast wilt graag naar Honda .
Past die prima bij als opvolger van MM😉 of Pollie.
 
Je kan het ook zelfverzekerd noemen. Als je de 2de helft van het seizoen bekijkt heeft hij wel ergens een punt.
Gast laat zien dat hij ballen aan zijn lijf heeft, is alleen maar positief voor volgend jaar.
 
Daar mag je aardig zeker van zijn als je met dit soort praat naar buiten komt aan de vooravond van je motoGP carrière.

Politiek gezien niet heel verstandig... Ik hoop voor 'm dat hij genoeg kan laten zien volgend jaar om de interesse bij andere teams hoog te houden, want als alles tegen zit werk je jezelf zo heel hard naar buiten.
Ik zou niet gek op staan te kijken als hij rookie of the year 2022 wordt.
Sowieso een stuk sneller (en op snelheid) dan Gardner.
 
Denk dat Fernandez, Gardner alle hoeken van de baan laat zien in de GP. Echter, rookie of the year gaat denk ik tussen Digia en Bezzecchi. Die gasten die een redelijk recente Ducati hebben, hebben mij betreft echt beter materiaal dan een KTM.

Zon 2021 Ducati is wel mooi spul, stonden er 3 op het podium, in Valencia nota bene.
 
Jaaa silly season is begonnen *O* :P :+

Dattie snel is zal niemand in twijfel brengen. Ben erg benieuwd hoe hij, Gardner en de andere rookies het gaan doen komend jaar.

Bring it on! *O*

(duurt lang :/ -O-)
 
Denk dat Fernandez, Gardner alle hoeken van de baan laat zien in de GP. Echter, rookie of the year gaat denk ik tussen Digia en Bezzecchi. Die gasten die een redelijk recente Ducati hebben, hebben mij betreft echt beter materiaal dan een KTM.

Zon 2021 Ducati is wel mooi spul, stonden er 3 op het podium, in Valencia nota bene.
Ik ben het met je eens dat de Ducati een stuk beter is als de KTM op dit moment.
Maar qua talent schat ik Fernandez een stuk hoger in als Diggia en Bez.
 
Robin Spijkers, die afgelopen jaar Rossi zn monteur was, is nu de monteur van Marco Bezzecchi. Toch even anders zon Ducati aldus Spijkers.



Valentino-Rossi-met-zijn-eerste-monteur-Robin-Spijkers-uit-Dwingeloo-Rechten-RTV-Drenthe-Karin-Mulder.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan