Algemene MotoGP topic

Wie mist deze periode...
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220715-190025.png
    Screenshot_20220715-190025.png
    364,4 KB · Weergaven: 41
Peter Aerts, the Lumberjack
Bekende kop, maar weinig van gezien indertijd.
In het buitenland kwam het misschien nog wel meer op tv.
Weet nog beelden van een Japanse spelshow met Ernesto Hoost.
Als je een vraag fout had moest er een haar uit je neus getrokken worden.
Gillen die Ernesto. _O-
 
Hmm jou toon kan als negatief overkomen en dus als commentaar op racesport. Evert vindt jou niet aardig _O- ;)
Meer clicks op de website.. nee.. dat vind hij wel fijn.
Vaak is het naar mijn idee een verhaal via buitenlandse sites in eigen onnavolgbare woorden.
Ik hoor hem dan ook letterlijk in mijn hoofd een beetje zoeken naar inhoud.
En van de week las ik ook wel een paar alinea's die het eerste deel van het artikel compleet tegenspraken. 8)7
Journalistiek hoogwaardig kan ik het inderdaad niet vinden.
Maar wel knap dat hij zijn eigen ding zo hoog kan houden. :t
 
Meer clicks op de website.. nee.. dat vind hij wel fijn.
Vaak is het naar mijn idee een verhaal via buitenlandse sites in eigen onnavolgbare woorden.
Ik hoor hem dan ook letterlijk in mijn hoofd een beetje zoeken naar inhoud.
En van de week las ik ook wel een paar alinea's die het eerste deel van het artikel compleet tegenspraken. 8)7
Journalistiek hoogwaardig kan ik het inderdaad niet vinden.
Maar wel knap dat hij zijn eigen ding zo hoog kan houden. :t
Hij blijft een plakker en knipper .....heb het nog niet eens of Google Translate 🤣
 
Racesport voelt voor mij als de Telegraaf van de motorsport. Niet altijd van het hoogste niveau, maar wél de populairste, een eigen stem, en één van de weinigen die al 20+ jaar elke race, elk nieuwtje én elk gerucht weet mee te pakken. Dan is het soms maar houtje-touwtje vertaald: als je dat erg vindt, moet je zelf maar de oorspronkelijke bron zoeken. :+
 
Alex Rins officieel naar LCR Honda.
Afwachten of hij wel vriendjes kan worden met een Honda.

Had gehoopt dat we dan ook meteen van Alex Marquez af zouden zijn, maar met een grote zak geld is er altijd wel een team dat je laat rijden....
Mss dat die me positief verrast op een Duc, want eerlijk is eerlijk, de Honda is nu niet echt een gemakkelijke motor om te rijden.
 
Alex Rins officieel naar LCR Honda.
Afwachten of hij wel vriendjes kan worden met een Honda.
Twee jarig contract en wellicht een goede ontwikkelingsrijder?
Had gehoopt dat we dan ook meteen van Alex Marquez af zouden zijn, maar met een grote zak geld is er altijd wel een team dat je laat rijden....
Mss dat die me positief verrast op een Duc, want eerlijk is eerlijk, de Honda is nu niet echt een gemakkelijke motor om te rijden.
100%
 
Kijk nu naar het begin van de rijdersparade van de F1: Weer ouderwets alle racehelden mee in een eigen oldtimer, erg gaaf :} Het wordt tijd dat dit bij de MotoGP ook weer terug komt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan