Algemene MotoGP topic

Komen ze dan als leverancier van de Moto-E? :+
Ik ben al blij dat ze net die GSX8S/VStrom800 (dat moet eigenlijk de PStrom zijn, maar goed) geïntroduceerd hebben, leek er even op dat ze helemaal zouden stoppen met motoren.

Nee ze gaan mee doen aan de Naked Moto2 klasse, Naakt is de toekomst voor MotoGP
 
Ik ben al blij dat ze net die GSX8S/VStrom800 (dat moet eigenlijk de PStrom zijn, maar goed) geïntroduceerd hebben, leek er even op dat ze helemaal zouden stoppen met motoren.
Goedkoper te produceren parallel twins. ;)
Maar wel een nieuw blok inderdaad.
Kan weer vijftien jaar mee tot de laatste druppel. :+
Nee ze gaan mee doen aan de Naked Moto2 klasse, Naakt is de toekomst voor MotoGP
:+

Zouden het geen allroads worden in de Moto 2? _O-
In China bouwen ze nu de ene na de andere GS kloon.
Race on Sunday, sell on Monday.
 
Heb 7 tickets gereserveerd voor de TT2023.
GT tribune rij 11 vak OF.
Heeft iemand daar al eens gezeten? Goed zicht op het scherm?
Een fotootje vanaf die rij en/of vak zou fijn zijn om te zien wat het zicht is.
Bedankt voor jullie reactie(s) !
 
Heb 7 tickets gereserveerd voor de TT2023.
GT tribune rij 11 vak OF.
Heeft iemand daar al eens gezeten? Goed zicht op het scherm?
Een fotootje vanaf die rij en/of vak zou fijn zijn om te zien wat het zicht is.
Bedankt voor jullie reactie(s) !
Ik ook op de GT maar dan vak MF (8-)) rij 6
Geen 7 trouwens maar 1:Y
 
Heb 7 tickets gereserveerd voor de TT2023.
GT tribune rij 11 vak OF.
Heeft iemand daar al eens gezeten? Goed zicht op het scherm?
Een fotootje vanaf die rij en/of vak zou fijn zijn om te zien wat het zicht is.
Bedankt voor jullie reactie(s) !
ACA18F55-7031-4093-B8F5-A2D9E7E45689.jpeg
 
Ik kreeg vandaag brief met hoeveel de kaarten gaan kosten die we hebben besteld voor de GT-tribune. 139 euro per stuk. Bam.
 
Ik neem aan dat dat voor 3 dagen is? En GT tribune is een van de mooiste plekjes dus ik vindt het wel meevallen.
Nope heb ook een plek gereserveerd op de GT en is echt 139 euro voor alleen de zondag + 3 euro verzendkosten (voor een velletje papier8)7)
Maargoed, een hobby mag geld kosten:P
 
Nope heb ook een plek gereserveerd op de GT en is echt 139 euro voor alleen de zondag + 3 euro verzendkosten (voor een velletje papier8)7)
Maargoed, een hobby mag geld kosten:P
@Racer250cc oja daar heb je helemaal gelijk in.
Hmm dan is het idd wel schreeuwend duur. Gezellig met het hele gezin is niet te doen.

Het is natuurlijk wel waar voor je geld: 1 warmup, 3 races en een heuse riders parade...:')
 
Ach vergeleken met veel GP's in het buitenland valt het nog mee.
Dit soort opmerkingen hoor je best wel eens vergeleken met dit of dat.........,de zomers in Spanje zijn aanzienlijk beter en als het een keer licht gaat vriezen daar voor een paar dagen(beetje ruim zien)wat de Spanjaarden vreselijk vinden dan zal men wel melden in dat kikkerlandje wat Nederland heet zo daar zijn de winters heftig joh:X poehhhhhhhhh;)
Maar wat heb ik hier aan ?

Kortom naar de TT gaan is geen goedkope bezigheid:N
 
Natuurlijk is de Moto 3, 2 en MotoGP puur genieten... maar toch denk ik wel eens terug aan die goeie ouwe tijd met 6 races vanaf 10.15 uur tot een uur of 5. En dat het de hele familie! Maar "men" heeft gekozen om zowel de kleine klasse als de zijspannen vakkundig de nek om te draaien; De laatste bestaat nog wel, maar tis een zieltogend bestaan in de marge, dood- en doodzonde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan