Algemene MotoGP topic

Heb mijn Eurosportplayer voor dit jaar opgezegd. Volgde daar BSB, maar dat is afgelast/uitgesteld tot zeker mei.
 
Eurosport player viel me sowieso tegen dat ze geen uitzendingen online doen die niet op de buis komen, daar ging ik een beetje van uit.
 
Het mag geen verrassing heten dat nu ook Mugello en Barcelona zijn uitgesteld. In principe staan de Sachsenring en Assen nog 'gewoon' op de kalender maar het moest mij verbazen indien die doorgang vinden. Ook Finland moet nog gehomologeerd worden.

Als er nog geracet wordt dit jaar, dan zou augustus helaas wel eens het vroegste ogenblik kunnen zijn.
 
Het mag geen verrassing heten dat nu ook Mugello en Barcelona zijn uitgesteld. In principe staan de Sachsenring en Assen nog 'gewoon' op de kalender maar het moest mij verbazen indien die doorgang vinden. Ook Finland moet nog gehomologeerd worden.

Als er nog geracet wordt dit jaar, dan zou augustus helaas wel eens het vroegste ogenblik kunnen zijn.

Er wordt niet meer geracet.
 
Ik hoop dat mijn eigen wedstrijdje in juni nog doorgaat, mei is ook al afgelast.
Heb de hele voorbereiding sinds januari al aan de kant moeten zetten omdat de sportschool ook gesloten werd.
Maar het blijven domweg luxeproblemen als je de verhalen van patiënten leest. :Y
 
En de F1 komt al in financiële nood volgens de berichten. Dan is het wachten op soortgelijke berichten mbt Motogp.
 
Zondag om 15:00 uur gaan ze nog even proberen een paar virtuele rondes af te leggen zonder te crashen begreep ik, vorige "race"was nogal een crashfestijn
 
ik kwam , uit mn hoofd, tot op 2 tiende van Quartararo zijn pole tijd.
Moet wel zeggen dat ik niks afstel oid en weet niet of zij dat wel hadden ? en ze hadden bandenslijtage uit staan.. dat vond ik lachwekkend
 
Pecco was iig al weer aardig aan het oefenen.
Heb trouwens het idee dat er wel aardig gelogen word door de boys, niet dat ik die spelletjes dagelijks speel maar ben ook niet heel langzaam.. en toch was de pole tijd van Fabio nog aardig wat sneller..
 
Pecco was iig al weer aardig aan het oefenen.
Heb trouwens het idee dat er wel aardig gelogen word door de boys, niet dat ik die spelletjes dagelijks speel maar ben ook niet heel langzaam.. en toch was de pole tijd van Fabio nog aardig wat sneller..
Ik speel de MotoGP games behoorlijk grijs (grofweg 100 tot 300 speeluren geteld op Steam per editie sinds 2013), maar als ik online speel zijn er altijd wel lui die gemakkelijk één of twee seconden sneller zijn per ronde, als het niet meer is. Zelfs al ben je de AI te snel af, valt er nog wel wat extra snelheid te halen. Blijkbaar hebben de GP-jongens toch echt tijd zat om met de digitale versie van zichzelf te spelen. :+
 
Poeh daar kom ik niet aan.
Had op mugello stuk of 6 a7 ronden nodig voor de juiste lijnen etc. Daarna setje soft eronder en dan 2 rondes knallen, weer 2 nieuwe banden eronder en weer proberen maar zat geen rek meer in.

Als er tijd voor is ga ik dit weekend de redbull ring eens proberen en dat even vergelijken met wat de coureurs doen.

Qua online spelen hoor ik wel eens dat er verschil zit tussen console en pc, weet niet of dat hierbij ook aan de orde is ?
 
Ik speel de MotoGP games behoorlijk grijs (grofweg 100 tot 300 speeluren geteld op Steam per editie sinds 2013), maar als ik online speel zijn er altijd wel lui die gemakkelijk één of twee seconden sneller zijn per ronde, als het niet meer is. Zelfs al ben je de AI te snel af, valt er nog wel wat extra snelheid te halen. Blijkbaar hebben de GP-jongens toch echt tijd zat om met de digitale versie van zichzelf te spelen. :+

Als ze er maar niet schizofreen van worden dan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan