Algemene MotoGP topic

Geloof er geen reet van dat dit doorgaat met publiek.
Zonder publiek zou kunnen,heb je voor de sport ook niet nodig,maar dan een schadeloosstelling voor het circuit
Ik las dat er alleen bij de teams en organisatie op de paddock al 2.500 mensen werken.
Dus in het geval van aflasten van evenementen boven een bepaald aantal mensen telt dat vast ook in negatieve zin mee. O-)
 
En de kaarten die al betaald en bezit zijn dan?
Terugbetalen of een vouscher voor volgend jaar?
Ik vermoed dat het circuit jou als consument dan de keuze laat: ofwel de kaarten zijn geldig voor 2021, ofwel je kunt je geld terugkrijgen. Administratief een hele rompslomp, zeker als uiteindelijk maar een deel van het publiek zijn/haar geld terug zou willen en de rest de kaarten naar volgend jaar toe houdt.

Dit jaar heb ik twee passe partouts gekocht en twee kaarten voor mijn ouders, Winterdijktribune. Zelfde plekken als vorig jaar, waren we (zeker met de nieuwe tribune) namelijk super tevreden mee. Ingang pitstraat, videoscherm recht voor ons neus, rij drie dus lekker dicht op de baan maar hoog genoeg om niet tegen de nieuwe reling aan te kijken; echt perfect eigenlijk. Als de kaarten naar 2021 overgeheveld kunnen worden, is dat ergens voor mij ook in orde en is het voor nu een flinke uitgave geweest maar hebben we nog even om voor de TT van 2022 te sparen. :)
 
In de wintertesten was MM al duidelijk niet fit.
Ondertussen gaat het met de schouder wel steeds beter.
En zelfs hij moest de discipline opbrengen voor een regelmatig ritme. :P

 
In de wintertesten was MM al duidelijk niet fit.
Ondertussen gaat het met de schouder wel steeds beter.
En zelfs hij moest de discipline opbrengen voor een regelmatig ritme. :P


Verdomd nu je het zegt! MM heeft samen met Dorna de Corona verspreid. Ge kunt de corona uit Spanje krijgen, Kut!
 
50e. Maar bij mij liep beeld en vragen niet helemaal synchroon. Dan was De Vries nog bezig de vraag te stellen maar was de termijn om antwoord te kunnen geven al voorbij.
 
50e. Maar bij mij liep beeld en vragen niet helemaal synchroon. Dan was De Vries nog bezig de vraag te stellen maar was de termijn om antwoord te kunnen geven al voorbij.
Gooi dat 34k4 modem nu eens de deur uit.
ISDN heeft dat al lang opgevolgd.

 
Geëindigd op de 183 ste plaats 😭😭😁
Maar helemaal vlekkeloos was het niet..
Maar leuk om te doen.
 
Een serieus kampioenschap zit er dit jaar toch niet meer in, Yamaha moet niet moeilijk doen.


Seizoen 2020 als verloren beschouwen, contracten bevriezen en 2021 als zijnde 2020 verrijden.. Het kan zo simpel zijn :')
 
Ik heb nog hoop…… geen circuit evenement genoemd wel Zwarte Cross. })


f376aab6-8400-11ea-b955-02d2fb1aa1d7.jpg
 
Mijn hoop is vervlogen. Ik gok dat er zelfs geen circuitdag inzit dit jaar. Wel goed voor de spaarpot, dat dan weer wel.
 
Mijn hoop is vervlogen. Ik gok dat er zelfs geen circuitdag inzit dit jaar. Wel goed voor de spaarpot, dat dan weer wel.
Ik heb in de winter wel e.a. geboekt en betaald.
Het zijn toch geen grote en publieke sportevenementen die op televisie komen. O-)
Maar of het slim is om er naar te blijven verlangen.
De ziekenhuizen hebben al genoeg te doen.
Niet dat ik van een ongelukje uitga..
 
Ik heb in de winter wel e.a. geboekt en betaald.
Het zijn toch geen grote en publieke sportevenementen die op televisie komen. O-)
Maar of het slim is om er naar te blijven verlangen.
De ziekenhuizen hebben al genoeg te doen.
Niet dat ik van een ongelukje uitga..

Zo denk ik er ook over. Een circuitdag kan je prima maatregelen nemen zodat je 1,5 meter van elkaar blijft. Maar het risico op crashen blijft en dat kan ik IC verpleegsters/verplegers niet aandoen.
Maar goed, als je de cijfers bekijkt, kan je niet anders dan conluderen dat 70% van de IC bezoekers 60 jaar of ouder zijn. Die moeten zichzelf opsluiten voor dit akelige virus. De rest van de wereld zou dus gewoon verder kunnen leven met een beetje collateral damage.
 
De KNMV werkt aan protocollen voor de verschillende clubs in Nederland opdat kinderen zo meteen wel weer kunnen rijden. Ik weet alleen niet of dat dit enkel MX is of dat er bijvoorbeeld ook weer vrije trainingen georganiseerd kunnen worden voor de NSF100, Yamaha R3 cup, etc.

Ergens wel positief, ben benieuwd hoe dat moet uitpakken met mensen/publiek langs de baan, etc. en of de clubs dan straks toch weer teruggefloten zouden worden door de gemeente bijvoorbeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan