Algemene MotoGP topic

Tt circuit doet nu ineens alsof het uitgesteld word.. het geintje is dat ze zeggen ; verplaatst naar later dit jaar of volgend jaar.
oftewel in 2021 de tt van 2020 ??
 
Tt circuit doet nu ineens alsof het uitgesteld word.. het geintje is dat ze zeggen ; verplaatst naar later dit jaar of volgend jaar.
oftewel in 2021 de tt van 2020 ??

Daar bedoelen ze natuurlijk mee dat je kaartje gewoon geldig blijft. Is het dit jaar niet dan volgend jaar. Hoezo geintje. Wat neem je ze kwalijk. Dit gaat hen enorm veel geld kosten, denk je dat ze dit voor de lol doen of zo?
 
Tt circuit doet nu ineens alsof het uitgesteld word.. het geintje is dat ze zeggen ; verplaatst naar later dit jaar of volgend jaar.
oftewel in 2021 de tt van 2020 ??

Leren lezen.
Zoals het op de site staat wordt de 90e editie van de TT verplaatst naar dit najaar of naar volgend jaar
Als hij dit jaar niet meer wordt gereden dan is die van 2021 dus de 90e editie. Klopt volgens mij als een bus. De 90e editie wordt uitgesteld.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Het gaat toch door, echt waar:

1587584017436.png
 
Daar bedoelen ze natuurlijk mee dat je kaartje gewoon geldig blijft. Is het dit jaar niet dan volgend jaar. Hoezo geintje. Wat neem je ze kwalijk. Dit gaat hen enorm veel geld kosten, denk je dat ze dit voor de lol doen of zo?
Was dus als geintje bedoeld ;)
Leuk dat je nu ineens wel weer reageert trouwens, vorige keer bleef je reactie uit.
 
Zal mij benieuwen, bij de F1 hebben ze het over de eerste paar races zonder publiek, als dat wordt toegestaan is eind juli mogelijk. Maar net als Nederland zijn er nogal wat Europese landen die geen grote evenementen toestaan voor 1 september. En dan is het de vraag wat er mogelijk is in Azië. Het wordt dan wel druk op de circuits.:P
 
Racen zonder publiek ik commercieel niet te betalen.
Bij de F1 zou de organisatie (Liberty Media) dan de kosten moeten dragen voor de circuits.
Nu hebben zij zat geld, ik denk niet dat Dorna dit kan betalen.....
 
Racen zonder publiek ik commercieel niet te betalen.
Bij de F1 zou de organisatie (Liberty Media) dan de kosten moeten dragen voor de circuits.
Nu hebben zij zat geld, ik denk niet dat Dorna dit kan betalen.....
In de voetballerij is het publiek maar een inktvlek op de totale inkomsten. Bijzaak.
Zou dat voor de MotoGP ook niet zo zijn?
 
Racen zonder publiek ik commercieel niet te betalen.
Bij de F1 zou de organisatie (Liberty Media) dan de kosten moeten dragen voor de circuits.
Nu hebben zij zat geld, ik denk niet dat Dorna dit kan betalen.....
Ook Dorna heeft redelijk diepe zakken volgens mij... Ze hebben de teams al betaald voor de komende maanden geloof ik. Voorschot, maar toch: je moet 't maar op de plank hebben liggen.
 
Dorna zal wellicht nog wat centjes hebben. Maar de organisatoren? Ik begrijp dat Circuit Assen de TT kwa inkomsten nodig heeft om het hoofd boven water te houden.
 
Dorna zal wellicht nog wat centjes hebben. Maar de organisatoren? Ik begrijp dat Circuit Assen de TT kwa inkomsten nodig heeft om het hoofd boven water te houden.
Is de afdracht aan Dorna niet de grootste kostenpost? Schrap dat, ben je al een heel eind, lijkt mij... Qua organisatie hoef je niet zo groots uit te pakken als er geen publiek komt, dan is het net een veredelde trackday.
 
Dorna zal wellicht nog wat centjes hebben. Maar de organisatoren? Ik begrijp dat Circuit Assen de TT kwa inkomsten nodig heeft om het hoofd boven water te houden.

Welk circuit niet? Op een paar circuits na in eigendom van sjeik met jurk.
 
Voor Dorna is het een bijzaak. Voor de organisatoren niet, voor hen is het de belangrijkste inkomstenbron.
Ik dacht net als @twonha meer aan de betaling van Circuit Assen aan Dorna.
In plaats van betalen worden ze nu even gesponsord. 50/50 deal. :P
 
Er komen helemaal geen wereldkampioenen dit seizoen. Hoogstens een “best of series” met een aantal races in Azië, Japan, Australië en Spanje.
 
Bummer -O- ik vermoed dat ze mijn advies hier op Motor-Forum ook niet gelezen hebben. :+

Nu maar hopen dat de trackdays tegen die tijd wel doorgaan.
 
Bummer -O- ik vermoed dat ze mijn advies hier op Motor-Forum ook niet gelezen hebben. :+

Nu maar hopen dat de trackdays tegen die tijd wel doorgaan.

In 2021 heb je een kans dat er weer het een en ander door gaat. En ook daar zijn de huidige berichten mijns inziens nog te optimistisch over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan