Algemene MotoGP topic

eerst moet het circuit nog gehomologeerd geraken. gaan ze dacht ik donderdag doen.
maar gegarandeerd dat dat in orde komt, ook al is het circuit niet in orde. ik kan me niet voorstellen dat als alles en iedereen al aanwezig is ze toch nog zouden zeggen "ga maar weer naar huis"
Dat van het circuit zal ongetwijfeld goedkomen denk ik ook, echter of iedereen (op tijd) er is is een tweede.

Wat een gezeik om die GP zeg, ik snap dat het belangrijk is voor de fabrikanten....
Het zou voor de Indieers ook goed zijn om een vlekkeloze GP te organiseren, volgens mij hebben ze die boodschap nog niet gehad van de overheid....
Het MotoGP circus was al gewaarschuwd door F1 baas Claudio Domenicali...

Laatst bewerkt:
Ja de F1 gaat er niet meer heen... het hele verhaal dat de coureurs ook het verdiende geld deze gp moesten opgeven en dan belasting moesten afdragen is toch ook gekkenwerk. Alleen al de papieren rompslomp.

Wat een gezeik om die GP zeg, ik snap dat het belangrijk is voor de fabrikanten....
Het zou voor de Indieers ook goed zijn om een vlekkeloze GP te organiseren, volgens mij hebben ze die boodschap nog niet gehad van de overheid....
Die overheid is nog steeds zo corrupt als het maar zijn kan. Intriest dat we zo’n drang hebben om diverse sportevenementen in dergelijke landen te willen organiseren. Zo zal ik de vieze grijns op de bakkes van Putin niet vergeten na de F1 race in Sotsji als hij meent in de green room tussen de F1 coureurs te kunnen gaan staan.

Die overheid is nog steeds zo corrupt als het maar zijn kan. Intriest dat we zo’n drang hebben om diverse sportevenementen in dergelijke landen te willen organiseren. Zo zal ik de vieze grijns op de bakkes van Putin niet vergeten na de F1 race in Sotsji als hij meent in de green room tussen de F1 coureurs te kunnen gaan staan.
Centjes en motorverkopen.. daar draait het om en weet jij ook best.

Volgend jaar maar racen in Paramaribo dan :P
Chill Relax GIF by Albeda mbo

Terug
Bovenaan Onderaan