Algemene MotoGP topic

Bummer -O- ik vermoed dat ze mijn advies hier op Motor-Forum ook niet gelezen hebben. :+

Nu maar hopen dat de trackdays tegen die tijd wel doorgaan.

We blijven lekker hopen tot we een ons wegen he !!
25 augustus heb ik er nog 1 gepland staan en ik ga er steeds meer vanuit dat deze doorgaat.

aansluitend gamma racing days..
 
We blijven lekker hopen tot we een ons wegen he !!
25 augustus heb ik er nog 1 gepland staan en ik ga er steeds meer vanuit dat deze doorgaat.

aansluitend gamma racing days..
De eerste keer is in zich, wilde er gelijk meer.
Maar dat heb ik maar achterwege gelaten. ;)

Heb de motor waar ik dan mee rij nog niet eens gestart (wel twee anderen). :')
 
Laatst bewerkt:
Zou anders 3 mei rijden volgens mij. Geld is al terug geboekt.
Hoop echt dat de circuitdagen verder wel doorgaan, is eigenlijk het enige wat ik echt zou missen..
Tt etc is allemaal jammer maar die circuitdagen voelt toch net even anders
 
Zou anders 3 mei rijden volgens mij. Geld is al terug geboekt.
Hoop echt dat de circuitdagen verder wel doorgaan, is eigenlijk het enige wat ik echt zou missen..
Tt etc is allemaal jammer maar die circuitdagen voelt toch net even anders
De MotoGP maakt mijn week vaak ook wel weer goed.
Een circuitdag iets meer. Beiden dingen waar ik al in de winter naar uit kijk.
Nu is het alleen maar huilen. Omdat we nog kunnen huilen (leven). :t ;)
 
De MotoGP maakt mijn week vaak ook wel weer goed.
Een circuitdag iets meer. Beiden dingen waar ik al in de winter naar uit kijk.
Nu is het alleen maar huilen. Omdat we nog kunnen huilen (leven). :t ;)

Dat is mooi gesproken WB. Mensen stappen zo gemakkelijk over het hele corona gebeuren heen. Ik moet zeggen dat ik me daar ook schuldig aan heb gemaakt. Pas toen het plaatselijke bierfestival werd afgelast, realiseerde ik me de enorme emotionele impact die de hele crisis heeft
 
Wat denk je dat de impact is voor RW racing ?? De TT is het grootste evenement voor RW Racing en nodigt hier altijd veel gasten en VIP'S uit…..
 
Scheelt ze dan aardig wat geld ;)
Zonder gekheid, impact is gewoon groot voor heel veel mensen..
voor sommigen is het meer dan financieel of het afgelasten van evenementen
 
Scheelt ze dan aardig wat geld ;)
Zonder gekheid, impact is gewoon groot voor heel veel mensen..
voor sommigen is het meer dan financieel of het afgelasten van evenementen
Ik raakte toevallig in gesprek met een fysiotherapeute vanochtend.
Ze heeft al verschillende patiënten die na de ziekte bij haar komen om verder te herstellen.
Niets vervelender dan constant chronische pijn en moeilijk ademhalen.
Sommige mensen die het overleven hebben permanente longschade. En niet alleen ouderen.

Voor veel sporters is het mentaal ook lastig, vier jaar trainen voor de Olympische spelen, misschien wel hun afscheid en dan gaat dat niet. Na al die bloed, zweet en tranen moet je het wel kwijt waar je het allemaal voor gedaan hebt. :P

Mijn vriendin heeft een collega die ondertussen met pensioen gegaan is.
Ze wilde werkend afscheid nemen na dertig jaar. Misschien mag ze in oktober nog een weekje komen.
De vraag is wel of haar werk dan nog bestaat, mogelijk gebruikt het bedrijf de huidige tijd om versneld te reorganiseren en filialen te sluiten. :P

Ik kan zo nog even doorgaan, maar dit is überhaupt het verkeerde topic. :+ ;)

Lorenzo en Petronas.. mooi stukje geschiedenis die volgend jaar misschien nog wel hard terug komt. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik raakte toevallig in gesprek met een fysiotherapeute vanochtend.
Ze heeft al verschillende patiënten die na de ziekte bij haar komen om verder te herstellen.
Niets vervelender dan constant chronische pijn en moeilijk ademhalen.
Sommige mensen die het overleven hebben permanente longschade. En niet alleen ouderen.

Voor veel sporters is het mentaal ook lastig, vier jaar trainen voor de Olympische spelen, misschien wel hun afscheid en dan gaat dat niet. Na al die bloed, zweet en tranen moet je het wel kwijt waar je het allemaal voor gedaan hebt. :P

Mijn vriendin heeft een collega die ondertussen met pensioen gegaan is.
Ze wilde werkend afscheid nemen na dertig jaar. Misschien mag ze in oktober nog een weekje komen.
De vraag is wel of haar werk dan nog bestaat, mogelijk gebruikt het bedrijf de huidige tijd om versneld te reorganiseren en filialen te sluiten. :P

Ik kan zo nog even doorgaan, maar dit is überhaupt het verkeerde topic. :+ ;)

Lorenzo en Petronas.. mooi stukje geschiedenis die volgend jaar misschien nog wel hard terug komt. *O*

Je weet dat dit een bericht is van een jaar oud he?
 
  • Leuk
Waarderingen: kc
Ik raakte toevallig in gesprek met een fysiotherapeute vanochtend.
Ze heeft al verschillende patiënten die na de ziekte bij haar komen om verder te herstellen.
Niets vervelender dan constant chronische pijn en moeilijk ademhalen.
Sommige mensen die het overleven hebben permanente longschade. En niet alleen ouderen.

Voor veel sporters is het mentaal ook lastig, vier jaar trainen voor de Olympische spelen, misschien wel hun afscheid en dan gaat dat niet. Na al die bloed, zweet en tranen moet je het wel kwijt waar je het allemaal voor gedaan hebt. :P

Mijn vriendin heeft een collega die ondertussen met pensioen gegaan is.
Ze wilde werkend afscheid nemen na dertig jaar. Misschien mag ze in oktober nog een weekje komen.
De vraag is wel of haar werk dan nog bestaat, mogelijk gebruikt het bedrijf de huidige tijd om versneld te reorganiseren en filialen te sluiten. :P

Ik kan zo nog even doorgaan, maar dit is überhaupt het verkeerde topic. :+ ;)

Lorenzo en Petronas.. mooi stukje geschiedenis die volgend jaar misschien nog wel hard terug komt. *O*

Mag die fysio aan het werk dan ? Die van ons doet alleen beeldbellen of oefeningen doorgeven per mail.. hij mag niet anders zegt ie ?!
Ik denk dat iedereen in zijn/haar omgeving wel iemand kent die er echt door getroffen is.. dan hebben wij het nog makkelijk dat we de races etc moeten missen.
 
Mag die fysio aan het werk dan ? Die van ons doet alleen beeldbellen of oefeningen doorgeven per mail.. hij mag niet anders zegt ie ?!
Ik denk dat iedereen in zijn/haar omgeving wel iemand kent die er echt door getroffen is.. dan hebben wij het nog makkelijk dat we de races etc moeten missen.
Ik weet niet hoe ze het doet, maar is dus wel met meerdere patiënten zoals deze bezig.
Mode dingetje denk ik. O-) :X
 
Volgens mij ken jij gewoon de mensen die op t randje leven :) Sportschool hadden ze ook al zo n mooie oplossing voor.

Hier brand niemand zn vingers aan het "randje", op 1 kapper na maar die is nu ook op de bon geslingerd
 
Volgens mij ken jij gewoon de mensen die op t randje leven :) Sportschool hadden ze ook al zo n mooie oplossing voor.

Hier brand niemand zn vingers aan het "randje", op 1 kapper na maar die is nu ook op de bon geslingerd
Mijn sportschool heeft maandag een lange partytent buiten gezet.
We mogen nu per twee mensen 45 minuten sporten.
Ik heb drie afspraken per week. :Y

Buiten dit, de tandarts belde wel net af.
Dus mijn randjes worden voorlopig niet bijgewerkt. ;)

Knipsel12.jpg
 
"Helaas houden de recente ontwikkelingen en gevolgen van de wereldwijde Coronacrisis in dat de 90e TT Assen moet worden verplaatst naar juni 2021. Natuurlijk is de teleurstelling binnen de organisatie van TT Circuit Assen groot, maar het is een keuze die logisch is in deze tijden van onzekerheid. De gezondheid van de fans en alle andere betrokken partijen heeft onze hoogste prioriteit. Wij kijken hoopvol vooruit en maken van de TT in 2021 een motorfeest als nooit tevoren."

Reeds aangeschafte tickets behouden gewoon hun geldigheid.


Heb mijn kaarten voor 2021 al binnen...*O*
 
"Helaas houden de recente ontwikkelingen en gevolgen van de wereldwijde Coronacrisis in dat de 90e TT Assen moet worden verplaatst naar juni 2021. Natuurlijk is de teleurstelling binnen de organisatie van TT Circuit Assen groot, maar het is een keuze die logisch is in deze tijden van onzekerheid. De gezondheid van de fans en alle andere betrokken partijen heeft onze hoogste prioriteit. Wij kijken hoopvol vooruit en maken van de TT in 2021 een motorfeest als nooit tevoren."

Reeds aangeschafte tickets behouden gewoon hun geldigheid.


Heb mijn kaarten voor 2021 al binnen...*O*

Heb mijn kaart al ingelijst. Bijzonderder dan een TT Assen toegangsbewijs van een TT die niet door ging, kan het niet worden :t
 
Nou, de kalender is er hoor.

19 juli Jerez 1 (Spanje)
26 juli Jerez 2 (Spanje)
9 augustus Brno (Tsjechië)
16 augustus Spielberg 1 (Oostenrijk)
23 augustus Spielberg 2 (Oostenrijk)
13 september Misano 1 (San Marino)
20 september Misano 2 (San Marino)
27 september Barcelona (Spanje)
11 oktober Le Mans (Frankrijk)
18 oktober Aragón 1 (Spanje)
25 oktober Aragón 2 (Spanje)
8 november Valencia 1 (Spanje)
15 november Valencia 2 (Spanje)

 
Mooi verkort reisschema voor de mannen van de paddock. En alleen Europa.
Fast forward naar 19 juli. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan