Algemene MotoGP topic

Hmm, het lijkt er een beetje op dat hij alleen met de soft-achterband snel kan zijn op raceafstand. Tijdens de quali's gaat het prima, en de sprintrace ook. Op Philip island probeerde hij het met een soft maar werd ie paar ronde voor het einde compleet overhoop gereden.

Ik zag nog wat beeldmateriaal van eerder in het weekend, van proefstarts van Martin. Maar hij had al een paar keer dat een bandje bijna opgerookt werd tijdens de eerste meters. Kan het zijn dat hij graag zo goed een nieuwe start wilde dat ze de start- tractie controle te minimaal hebben gezet?

Zullen ze natuurlijk nooit toegeven, en Michelin de schuld geven is veel eenvoudiger.

dit hoort thuis in het complotten topic.
je ziet hoofdzakelijk zand, daarna mogelijks een klein beetje rubber-rook maar zeker niet erg genoeg om een band naar de kl** te helpen.

Laatst bewerkt:
Hmm, het lijkt er een beetje op dat hij alleen met de soft-achterband snel kan zijn op raceafstand. Tijdens de quali's gaat het prima, en de sprintrace ook. Op Philip island probeerde hij het met een soft maar werd ie paar ronde voor het einde compleet overhoop gereden.
nog meer BS
Hij heeft de sprint zaterdag overtuigend gewonnen op de harde V en A band

Een grote familie…(?)

1700496772015.png

Soms willen we zelf te veel rivaliteit zien denk ik.

Een grote familie…(?)

Bekijk bijlage 1946014

Soms willen we zelf te veel rivaliteit zien denk ik.
Dit beeld was ook op tv. :Y :}
Altijd gaaf om het fabrieksteam overal te zien opduiken.

Maar misschien hadden ze voor het kampioenschap wel de motor van Jorge Martin iets aangepast via de WiFi.
5x meer traction control. :+ :+

Ik zag nog wat beeldmateriaal van eerder in het weekend, van proefstarts van Martin. Maar hij had al een paar keer dat een bandje bijna opgerookt werd tijdens de eerste meters. Kan het zijn dat hij graag zo goed een nieuwe start wilde dat ze de start- tractie controle te minimaal hebben gezet?

Zullen ze natuurlijk nooit toegeven, en Michelin de schuld geven is veel eenvoudiger.

:Y dit dus. Het hele veld doet een proefstart zonder problemen. Hyper nerveuze Martin doet een proefstart en staat zowat weer 180 graden de andere kant op.
In de wedstrijd doet hij precies hetzelfde. Naar mijn idee pure zenuwen. Alles "te perfect" willen doen. Die zenuwen zaten hem ook dwars in de wedstrijd, niet de band die kan hij wel lekker de schuld geven.
Komend weekend wordt nog veel gekker, iedereen die van theater houd goed opletten: Martin geeft een masterclass, dramaqueen gegarandeerd.

:Y dit dus. Het hele veld doet een proefstart zonder problemen. Hyper nerveuze Martin doet een proefstart en staat zowat weer 180 graden de andere kant op.
In de wedstrijd doet hij precies hetzelfde. Naar mijn idee pure zenuwen. Alles "te perfect" willen doen. Die zenuwen zaten hem ook dwars in de wedstrijd, niet de band die kan hij wel lekker de schuld geven.
Komend weekend wordt nog veel gekker, iedereen die van theater houd goed opletten: Martin geeft een masterclass, dramaqueen gegarandeerd.
Hmm misschien een dramaqueen maar wel een snelle dit soort rijders moeten er bij zijn want dat maakt het voor ons leuker ;) .
Al ben ik klaar met die AP .

Hij had ook geen tractie uit de bochten, dus er leek wel degelijk wat mis. Martin zie ik nog wel een Lorenzotje doen zondag door het veld op te houden vanaf kop en Pecco in de pack te drukken.

Hij had ook geen tractie uit de bochten, dus er leek wel degelijk wat mis. Martin zie ik nog wel een Lorenzotje doen zondag door het veld op te houden vanaf kop en Pecco in de pack te drukken.
Kan goed zijn. Maar al zijn proefstarts in de trainingen waren slecht. Misschien toch iets van druk gevoeld. Zijn riedeltje van dat hij geen kampioen moet worden kon hij nu niet gebruiken.

Inderdaad dat hij weinig tractie had kon je wel degelijk zien toen hij met cluppie Marquez bezig was....daar loopt hij normaal zo bij weg....dus geen zenuwen.

dit hoort thuis in het complotten topic.
je ziet hoofdzakelijk zand, daarna mogelijks een klein beetje rubber-rook maar zeker niet erg genoeg om een band naar de kl** te helpen.

Ik zeg ook niets over die achterband toch? Of dat ie daarom geen pace heeft. Ik stel alleen een vraag of het kan dat hij zo graag goed wil starten, dat hij de setting van zn Duc misschien net wat te veel op (of over) het randje heeft gezet en daarom spint bij de start. Gaat toch allemaal op de limiet? dan kan het ook wel eens mis gaan.

Complotten topic? Asjeblieft. Jij bent vast leuk op feestjes.

Laatst bewerkt:
Ja, ga daar maar op in. Slap gedoe. In plaats van dat je zegt dat je het mislezen hebt, of te slecht bent in begrijpend lezen om überhaupt eens normaal op iemand te kunnen reageren maar meteen duiken en met een stomme cynische opmerking komen.

O ja, het is bug-a-salt.

Nee, ik denk dat we zaterdag of zondag allemaal onze kleuren van de TV gaan controleren omdat alles zo grijs lijkt met een nogal kleurloze wereldkampioen.

Doen mij dan toch maar iemand die wat drama laat zien.

Mat Oxley en Peter Bom hadden het over een slechte achterband van Michelin. Iets waar Bagnaia zaterdag in mindere mate ook last van gehad zou hebben. Kwaliteitscontrole bij Michelin heeft vaker te wensen overgelaten.
Het zou volgens mij beter gaan met de banden als er meerdere leveranciers zijn ....concurrentie groter....en spannender.....want men wil wel de beste band geven , dus meer strijd vanuit de bandenboxen ook zoals vroeger.

Mat Oxley en Peter Bom hadden het over een slechte achterband van Michelin. Iets waar Bagnaia zaterdag in mindere mate ook last van gehad zou hebben. Kwaliteitscontrole bij Michelin heeft vaker te wensen overgelaten.
Ja, dat zal het ongetwijfeld zijn. Pecco had een aantal races terug ook een keer zon band. En er zijn meer die het eens gehad hebben. Pech, en zou eigenlijk niet moeten kunnen.

Ja, dat zal het ongetwijfeld zijn. Pecco had een aantal races terug ook een keer zon band. En er zijn meer die het eens gehad hebben. Pech, en zou eigenlijk niet moeten kunnen.
Ik denk een combinatie van zich niet goed voelen op dit circuit (weinig grip door het zand) en een slechte band. Maar dan hoef je daar nog geen drama over te maken als je weet dat je grootste tegenstander en andere tegenstanders er ook al last hebben van gehad.
Hij zat gewoon heel het weekend slecht in zijn vel was begonnen met vrijdag nee te schudden tijdens de eerste training en is daarmee pas gestopt toen hij zondagavond het circuit heeft verlaten.

Ik denk een combinatie van zich niet goed voelen op dit circuit (weinig grip door het zand) en een slechte band. Maar dan hoef je daar nog geen drama over te maken als je weet dat je grootste tegenstander en andere tegenstanders er ook al last hebben van gehad.
Hij zat gewoon heel het weekend slecht in zijn vel was begonnen met vrijdag nee te schudden tijdens de eerste training en is daarmee pas gestopt toen hij zondagavond het circuit heeft verlaten.
Opmerkelijk. Is dat wel zo?

Fp1 snelste, Fp2 2de en in de sprintrace overtuigend imho.

Ik vond idd het al raar dat Pecco niet mee kon komen.
Het zat er verder in het weekend (ervoor) er goed bij.

Terug
Bovenaan Onderaan