Algemene MotoGP topic

Hoop dat Kallio hem in de top 10 knalt !
Zarco allemaal leuk en aardig maar gewoon stront eigenwijs en waarschijnlijk mentaal nogal breekbaar.. de groeten en au revoir!

Aan de andere kant werd hij wel twee keer wereldkampioen in de Moto2. Dat word je toch ook niet zomaar even of omdat de overige rijders zo slecht zijn.
 
:^

Inderdaad jammer voor Zarco, maar als Pol dat ding op een 2e startplaats kan krijgen en uiteindelijk 7e wordt en Zarco rijdt maar een beetje rondjes...daar schiet KTM niks mee op.
Ben heel benieuwd wat Kallio kan doen....heeft natuurlijk weinig race ritme.
Jurgen van den Goorberg reed in 1999 met de MuZ twee keer naar pole.
Maar hij vond zijn teammaat toch de betere coureur.
Luca Cadalora stopte halverwege dat seizoen, totaal gefrustreerd. Net als Zarco nu. Of zoals Lorenzo bij Honda zou kunnen.
Het zijn niet meteen frietbakkers. :o
 

Vreemd verhaal vind ik dit, hoezo zou je zo'n jong talent, al naar 1 jaar uit de Moto3halen en via supersport naar de Moto2 willen laten gaan. Ik ken niet veel coureurs die op die manier zijn geslaagd. En lijkt mij dat Can toch wel iets meer credit mag krijgen.
 
Aan de andere kant werd hij wel twee keer wereldkampioen in de Moto2. Dat word je toch ook niet zomaar even of omdat de overige rijders zo slecht zijn.

Klopt ook zeker en daar deed hij hele goede zaken tot het echt spannend begon te worden, dan ging die liggen of presteerde niet.
Motogp hetzelfde ; zonder druk heel goed,met druk werd het meteen weer heel anders ;)
Zeker geen slechte coureur, anders rijd je neit op dit nivo, maar wel een waar veel haken en ogen aan zitten volgens mij..

Als je je zelf/rijstijl niet aan wilt passen aan de banden heb je wat mij betreft weinig in zo n klasse te zoeken toch ?! Was op de m1 gewoon een feit en nu bij Ktm gaat ie gewoon van start op de "verkeerde"band zodat hij wel een goed gevoel heeft maar eigenlijk geen volle race kan rijden.

Tijd voor een baantje als yamaha test coureur ?
 

Vreemd verhaal vind ik dit, hoezo zou je zo'n jong talent, al naar 1 jaar uit de Moto3halen en via supersport naar de Moto2 willen laten gaan. Ik ken niet veel coureurs die op die manier zijn geslaagd. En lijkt mij dat Can toch wel iets meer credit mag krijgen.

Als Kenan dit echt wil dan rijd Can nooit weer in de gp's ben ik bang, ik denk dat het meer even een stukje show is van kenan want die weet zelf ook wel dat de wss600 niet verbonden zit aan de moto2 en dat er idd heel weinig jongens die weg bewandelen.
Daarbij; denkt hij nou echt dat die jongen wint van Cluzel, krummenacher, caricasulu e.d. ?!
 
Jurgen van den Goorberg reed in 1999 met de MuZ twee keer naar pole.
Maar hij vond zijn teammaat toch de betere coureur.
Luca Cadalora stopte halverwege dat seizoen, totaal gefrustreerd. Net als Zarco nu. Of zoals Lorenzo bij Honda zou kunnen.
Het zijn niet meteen frietbakkers. :o

Nou idd, Zarco op de Tech3 was toch best productief. Crashen aan kop daargelaten :+
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190921-121522_MotoGP.jpg
    Screenshot_20190921-121522_MotoGP.jpg
    68,7 KB · Weergaven: 7
Fuck...Pol...Hij ging net zo lekker.
Als hij niet 100% is voor de volgdende, hoop ik dat ze Dani van stal halen.

FQ ging er weer eens goed voor zitten. Mooie rijstijl heeft die gozer.
 
Ja dat dacht ik ook.

Saaie race. Zielig voor Vinales. Rossi slecht. Next.
 
Terug
Bovenaan Onderaan