Algemene MotoGP topic

Interessant :} en Zarco gun ik het ook.
De 2018 Honda is minder gevoelig aan de voorkant, dus Lorenzo krijgt een extra uitdaging op de grid. :+

Ik ga er vanuit dat Zarco gewoon punten rijdt met dat ding en misschien wel gewoon top 10, Crutchlow en Taka kunnen het ook, ik heb Zarco hoger zitten dan beide. Misschien niet het eerste weekend, maar Philip Island en Valencia wel.
 
Dat is wel cool inderdaad. Vraag me dan ergens af hoe dat achter de schermen gaat, zo snel voor een ander team/merk. Dat is kennelijk ook niet vanzelfsprekend: “I would like to thank KTM for releasing me so that I can do these races on another bike.”
Tof voor Zarco, ik ben benieuwd!
 
Ik ga er vanuit dat Zarco gewoon punten rijdt met dat ding en misschien wel gewoon top 10, Crutchlow en Taka kunnen het ook, ik heb Zarco hoger zitten dan beide. Misschien niet het eerste weekend, maar Philip Island en Valencia wel.
Talent is toch lastig te meten, maar gelukkig kunnen we het straks zien vanaf Philip Island en Valencia. :Y

Valencia ligt Lorenzo ook trouwens. Misschien dat die ineens bij de top zes zit. O-)
 
Ik ga er vanuit dat Zarco gewoon punten rijdt met dat ding en misschien wel gewoon top 10, Crutchlow en Taka kunnen het ook, ik heb Zarco hoger zitten dan beide. Misschien niet het eerste weekend, maar Philip Island en Valencia wel.

Ik heb Lorenzo hoger zitten dan de 3 heren bij elkaar en die krijgt de Honda ook niet rond (oké, hij is geblesseerd).
Ik verwacht Zarco met moeite in de top 15.
 
Mooie kans voor Zarco, ik hoop voor hem dat het wat gaat worden maar verwacht er niet veel van.
 
Ik heb Lorenzo hoger zitten dan de 3 heren bij elkaar en die krijgt de Honda ook niet rond (oké, hij is geblesseerd).
Ik verwacht Zarco met moeite in de top 15.

Ik heb Lorenzo ook veel hoger zitten, echter heeft Lorenzo op dit moment wel even wat andere problemen. En dat houdt met een simpele (herstellende) blessure niet op. Dat zit in de bovenkamer ook niet goed. Komt wel weer, hoop ik...
 
Denk dat de Honda ook geen motor is waarbij Lorenzo snel weer terug zijn bovenkamer op orde krijgt zegmaar... (val gevoelige motor)
 
Naar mijn menig moet Lorenzo op welke mogelijke manier dan ook zorgen dat hij in 2021 weer op een Yamaha terecht komt. De beste optie zou zijn om 2020 nog even door te zetten op de Honda en ondertussen weer eens een biertje te gaan drinken met wat oude contacten rondom Yamaha.

Mocht dit niet lukken, zie ik het ook nog wel gebeuren dat Ducati hem in 2021 maar weer al te graag terugneemt.
 
Ik kan me goed voorstellen dat Lorenzo het, als het met Honda niet wil lukken, voor gezien houdt. Ik zie hem niet in een satellietteam rijden; hij is een fabriekscoureur in hart en nieren.
 
Naar mijn menig moet Lorenzo op welke mogelijke manier dan ook zorgen dat hij in 2021 weer op een Yamaha terecht komt. De beste optie zou zijn om 2020 nog even door te zetten op de Honda en ondertussen weer eens een biertje te gaan drinken met wat oude contacten rondom Yamaha.

Mocht dit niet lukken, zie ik het ook nog wel gebeuren dat Ducati hem in 2021 maar weer al te graag terugneemt.

Of terug naar Wilco,....die twee hebben nog steeds een goeie bant.
 
Ik zie Wilco het nog wel overnemen van Lin, met Jorge en Fabio heb je dan wel een lekker setje...Maverick zal er denk ik toch echt een stap bij op moeten doen om 2021 nog op de fabrieksfiets te zitten.
Verder benieuwd wat Johan laat zien op de Honda. Al denk ik dat dat meer de hoop is op 'iets' geks in het veld dan dat hij ineens gekke top 10 plekken gaat rijden.
 
Vinales kon wel eens terug gaan naar Suzuki, vraag me dan werl af of dit ten koste gaat van mir of rins..
Rins had ik namelijk niet zo hoog zitten maar verbaasde mij, laatste tijd valt ie gewoon weg weer tegen en lijkt hij zichzelf ook niet te verbeteren.
Mir heeft wat tijd nodig maar lijkt wel meer te "leren"


Zarco in de punten zou dit weekend al een wonder zijn naar mijn mening, maargoed ik dacht ook dat Pedrosa op de ktm niets zou worden
 
Eerst maar eens zien of Gorgel nog weer een beetje aan de gang komt, zoals het nu gaat komt hij nergens aan de bak
 
Zarco gaat echt niet veel beter dan op die ktm denk ik hoor.

Ben ik het ook wel een beetje mee eens.
De Honda is nu niet echt 'makkelijk' in omgang in vergelijk met bv de Soes of Yam.

Uiteraard hoop ik het wel, dat ie top 10 zal zitten.
Of is dit een beetje een te roze bril?!?
Maar hij rijd wel weer mee..👍
 
Zarco naar Honda en dan Lorenzo testcoureur bij Yamaha als opvolger van Folger? En dan in 2021 misschien weer erbij op Yamaha?

Of zou ik te abstract denken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan