Algemene MotoGP topic

Is Ianone ook goed in
1579166453125.png
 
De laatste ontwikkelingen, Vale gaat nog ff door met de beste uitdager van M.M. naast zich. *O*


Huh.... hoe bedoel je dat? Meneer Rossi ligt gewoon uit het fabrieksteam hoor.... vinales en quartararo zijn volgend jaar het fabrieksteam en Rossi stelt zijn beslissing om te stoppen alleen even een half jaartje uit. Mocht hij niet stoppen zal hij een ander team moeten zoeken met een Yamaha fabrieksbrommer onder zijn arm. Zou op zich moeten lukken zou je zeggen. Desnoods als eenmansteam onder eigen vlag, ook leuk misschien
 
Huh.... hoe bedoel je dat? Meneer Rossi ligt gewoon uit het fabrieksteam hoor.... vinales en quartararo zijn volgend jaar het fabrieksteam en Rossi stelt zijn beslissing om te stoppen alleen even een half jaartje uit. Mocht hij niet stoppen zal hij een ander team moeten zoeken met een Yamaha fabrieksbrommer onder zijn arm. Zou op zich moeten lukken zou je zeggen. Desnoods als eenmansteam onder eigen vlag, ook leuk misschien
Samen met zijn broertje Luca ging er rond en dan onder vr46
 
Samen met zijn broertje Luca ging er rond en dan onder vr46
Ja dat bedoelde ik :) Lijkt me een kansloos project ook al heet je Rossi met je achternaam en ben je 9 keer wereldkampioen. Voor een MotoGP team heb je gewoon teveel mensen nodig, die moet hij dan komend jaar al serieus gaan verzamelen....
 
Ja dat bedoelde ik :) Lijkt me een kansloos project ook al heet je Rossi met je achternaam en ben je 9 keer wereldkampioen. Voor een MotoGP team heb je gewoon teveel mensen nodig, die moet hij dan komend jaar al serieus gaan verzamelen....
Denk dat er genoeg met m mee willen al is het voor de gezelligheid 😄
 
Denk dat er genoeg met m mee willen al is het voor de gezelligheid 😄
Mwoah, je bent dan betrokken bij iets bijzonders, maar als de resultaten er niet zijn is die gezelligheid ook snel weg ben ik bang. En ik kan me niet voorstellen dat hij zo'n heel circus gaat optuigen voor één seizoen.... Tenzij hij eerst zelf nog een jaartje, al zwaaiend naar de fans, rondtuft en dan serieus de teamchef gaat uithangen. Dat zou wel mooi zijn. Goede Yamaha fietsen in je team en dan maar wat jonge mannetjes erop..... ownee dat doet Wilco ook al :? Lastig verhaal dan...
Nouja, we gaan het zien :)
 
Waar denken de mensen zomaar een team te gaan plaatsen dan ?
Grid is volgens mij "vol"dus zal er een bestaand team moeten verdwijnen/veranderen.
Daarbij heeft VR al vaker aangegeven niet perse een eigen team te willen
 
Ach een baantje als ambassadeur bij Yamaha,de VR verichtingen in de gaten houden,een beetje rondcrossen op zijn baan,
verder op z,n boot lekker in de zon liggen ,dat kan hij allemaal doen en met al die miljoenen hoeft hij zich nergens meer druk om te maken.
 
Een hobby is leuk, totdat het serieus wordt. :+

Maar hij zal zeker niet/nooit stil kunnen zitten. :t
Met zijn centen hoeft hij nooit meer te werken,dus kan lekker rondhobbyen als hij dat zou willen,word ook wel eens tijd voor
een paar baby Rossi,s.
 
Voor Rossi wordt dat geregeld. Daar heeft Yamaha baat bij maar ook Dorna baat bij. Die willen Rossi nog het liefst 100 jaar laten rijden als dat zou kunnen.

dat snap ik maar waar en hoe zie jij het voor je ?
Rossi zit een beetje aan Yamaha vast en andersom, dus of Petronas word vr46 of een ander team word geofferd.
 
dat snap ik maar waar en hoe zie jij het voor je ?
Rossi zit een beetje aan Yamaha vast en andersom, dus of Petronas word vr46 of een ander team word geofferd.

Nee, er komt gewoon een extra startplaats voor Rossi. Daar gaat Dorna echt niet voor liggen, die zien de dag dat Rossi niet meer racet sowieso met angst en bven tegemoet, dus die werken aan alles mee zolang Rossi maar voor de MotoGP behouden kan blijven.
 
Voor Rossi wordt dat geregeld. Daar heeft Yamaha baat bij maar ook Dorna baat bij. Die willen Rossi nog het liefst 100 jaar laten rijden als dat zou kunnen.

:Y Desnoods op een opgevoerde scootmobiel 😄
 
Terug
Bovenaan Onderaan