Algemene MotoGP topic

Verklaar me dat eens nader. Wie is constanter dan MM?
De vorige race had Alex Marquez kunnen winnen als hij de dood of de gladiolen mentaliteit van zijn broer had.
Maar Alex koos er voor om met het podium genoegen te nemen.
Of zoals hij letterlijk zei: "Als ik er op de tweede plaats vanaf val om te proberen Petrucci voorbij te gaan, dan zal niemand deze race meer herinneren."

De laatste race vanaf plaats elf laat ook weer zien dat het in de bovenkamer van Alex netjes opgeruimd is.
Als de package dus klopt, dan kan hij zowel de snelste zijn als de voorzichtigste.
Over een heel seizoen is dat in de regel de winnende combinatie.
Soms wint de saaiste rijder zelfs wereldkampioenschappen als diehards weer eens in de fout gaan.

En met het oog op blessures ook goed voor het leven zelf. :+

Freddy Spencer was fysiek opgebrand op zijn 23'ste.
Marc Marques zijn beschermengel kan ook slijtage kan vertonen. ;)
 
Alles is onderhevig aan slijtage,als het met mate gaat ,wordt MM ooit nog de GOAT 🥳
En als ie dat als diehard doet des te beter.👍
Saaie pieten zijn niet aan mij besteed 😜,die rijden er al teveel rond🙄
 
"Verklaar me dat eens nader. Wie is constanter dan MM?"

De vorige race had Alex Marquez kunnen winnen als hij de dood of de gladiolen mentaliteit van zijn broer had.
Maar Alex koos er voor om met het podium genoegen te nemen.
Of zoals hij letterlijk zei: "Als ik er op de tweede plaats vanaf val om te proberen Petrucci voorbij te gaan, dan zal niemand deze race meer herinneren."

De laatste race vanaf plaats elf laat ook weer zien dat het in de bovenkamer van Alex netjes opgeruimd is.
Als de package dus klopt, dan kan hij zowel de snelste zijn als de voorzichtigste.
Over een heel seizoen is dat in de regel de winnende combinatie.
Soms wint de saaiste rijder zelfs wereldkampioenschappen als diehards weer eens in de fout gaan.

En met het oog op blessures ook goed voor het leven zelf. :+

Freddy Spencer was fysiek opgebrand op zijn 23'ste.
Marc Marques zijn beschermengel kan ook slijtage kan vertonen. ;)

Ah oke. Bij "constant" denk ik aan podium, ieder wedstrijdweekend. En anders minimaal top 5, elke wedstrijd.
En dat is een van de sterkste punten van MM, winnen of podium. Vraag me af of AM "het licht" heeft gezien met de Honda
en de komende races podium blijft rijden. Krijgen ze bij Honda misschien nog spijt ook.😆
 
"Verklaar me dat eens nader. Wie is constanter dan MM?"



Ah oke. Bij "constant" denk ik aan podium, ieder wedstrijdweekend. En anders minimaal top 5, elke wedstrijd.
En dat is een van de sterkste punten van MM, winnen of podium. Vraag me af of AM "het licht" heeft gezien met de Honda
en de komende races podium blijft rijden. Krijgen ze bij Honda misschien nog spijt ook.😆
Ja, het is afwachten.

Binder op de KTM helaas maar ene keer gewonnen.
Dat bleek uiteindelijk ook geen doorbraak. _O-
Maar dat komt nog wel.. (net als Bagnaia 8)7 ..)

Ik las met betrekking tot de Honda mannen iets over een update van de achtervering..
Hopelijk dezelfde motor volgend jaar als Marc (of juist the other one suits all).
 
Terug
Bovenaan Onderaan