Algemene MotoGP topic

Zou Dovi al benaderd zijn, om Davide te vervangen?
Een goede coureur maak nog geen goede teammanager. Maar weet je vast. Komkommertijd. _O-

Kan Dovi de dagen voor en na de race stiekem de Soesoeki's goed uitproberen.
Win~win. :+
 
Ja, hij was toch wel de sleutel tot het succes van Suzuki (heb ik gehoord). Misschien dat een goede manager dat voort kan zetten?
Livio Suppo heeft er wel oren naar;
 
Pablo Nieto (Sky VR46) schijnt ook in beeld te zijn. Zou voor hem een mooie stap zijn, lijkt mij, en maakt binnen de VR Academy wellicht ook weer de weg vrij voor een ander.
 
Absolute aanrader deze aflevering van Podcastmotor van Iwan Valk met Erik Slager van Racesport :Y

1:19 Over Racesport, #sepangclash, Rossi en bedreigingen
11:14 MotoGP, Moto2, de route van Bo Bendsneyder
31:44 World Superbikes, Michael van der Mark, Supersport, en Supersport 300
55:25 IDC: CRT vs. KNMV?
1:01:45 IDM

Vind het sws wel een leuke podcast, heb alle aflevering tot zover wel aandachtig beluisterd.
Die Arno Jansen weet ook wel veel, en is ondanks zn ietwat zuidelijke tongval wel prettig om te horen.
 
Als evert er achter komt dat jij hem Erik noemt krijg jij straks nog een bijzondere benoeming in 1 van zn colums :P
Het enige puntje waar ik verbaasd over ben is dat Evert nu wel vind dat Bo zijn plekje in de Moto2 verdient heeft...... Dat heb ik toch echt wel anders gehoord. O-) Maar goed zand erover denk ik, ook goed.
Maar verder prima podcast, en heb hem verder op weinig tot geen onzin (eigen verzonnen waarheden) kunnen betrappen. Heb er stiekem O-) en met plezier naar gekeken dus.:P
 
14 januari is Jan de Vries plotseling op 77 jarige leeftijd overleden 2 x wereldkampioen 50 cc geweest

Jan-de-Vries.-foto-Henk-Teerink-3.jpg
 
Dit hebben ze later nog wel een paar keer gedaan met een andere setup aan voertuigen. Weet zo niet meer welke
 
Nog steeds een prachtige NSR 500 cc.
Mijn broer had mijn CB750f2 in de Rothmans kleuren gespoten en mijn blauw-witte pak paste daar mooi bij. Freddie's manier van rijden en zijn outfit spraken mij meer aan dan (die van) de kampioenen voor en na hem, pas Kevin Schwantz kwam op gelijke hoogte, voor mij dan. Daarna Rossi.
 
Laatst bewerkt:
En lorenzo won 🤗
En toch vond ik het mooier om het gevecht tussen Rossi en Pedrosa te zien :}

Uiteraard was het fenomenaal hoe Lorenzo kon vertrekken en hoe hij als een machine zijn rondjes kon rijden en zo kon wegrijden van de groep, maar wel wat minder spannend om naar te kijken.
 
En toch vond ik het mooier om het gevecht tussen Rossi en Pedrosa te zien :}

Uiteraard was het fenomenaal hoe Lorenzo kon vertrekken en hoe hij als een machine zijn rondjes kon rijden en zo kon wegrijden van de groep, maar wel wat minder spannend om naar te kijken.
Gevechten zijn altijd leuker om te zien,maar geef mij de knokpartijen tussen dovi en marquez maar. 🤗
Helaas zal dat niet zo snel meer gebeuren🧐
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Terug
Bovenaan Onderaan