Algemene MotoGP topic

En toch vond ik het mooier om het gevecht tussen Rossi en Pedrosa te zien :}

Uiteraard was het fenomenaal hoe Lorenzo kon vertrekken en hoe hij als een machine zijn rondjes kon rijden en zo kon wegrijden van de groep, maar wel wat minder spannend om naar te kijken.
Goeie regie , was zeker spannend zo heb ik Dani weinig gezien in de MotoGP , wel in zijn 250cc periode.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Nieuwe voorlopige kalender

20210122_143313.jpg
 
Naast de vraag of alle races doorgaan blijft de andere vraag of en wanneer publiek weer welkom zal zijn. Ben benieuwd. Wil dit jaar een buitenlandse MotoGP race bezoeken maar ik maak nog maar geen plannen.
 
Met het huidige vaccinatie tempo kunnen we Assen sowieso wel vergeten.
 
Leuke uitzending met de Zeel met zo nu en dan een gezichtsuitdrukkingen wat vraag je nu joh🤣
Een vakman op topniveau 👌
Hij baalt best wel dat Michael vd niet de stap kan maken richting MotoGP.
 
Leuke uitzending met de Zeel met zo nu en dan een gezichtsuitdrukkingen wat vraag je nu joh🤣
Een vakman op topniveau 👌
Hij baalt best wel dat Michael vd niet de stap kan maken richting MotoGP.
Hij sloeg net de plank mis wat ik heb gehoord , Michael had net zijn contract verlengd bij Pata Yamaha toen Petronas werd opgezet anders had hij in het team gezeten want ze hadden Franky al en zaten echt van wie zetten we ernaast , en toen hebben ze tijdens de TT na een gesprek met Fabio hem gecontracteerd ........helaas pindakaas .
 
Hij sloeg net de plank mis wat ik heb gehoord , Michael had net zijn contract verlengd bij Pata Yamaha toen Petronas werd opgezet anders had hij in het team gezeten want ze hadden Franky al en zaten echt van wie zetten we ernaast , en toen hebben ze tijdens de TT na een gesprek met Fabio hem gecontracteerd ........helaas pindakaas .
En zo hangt je carrière van toevalligheden aan elkaar.
 
Hij sloeg net de plank mis wat ik heb gehoord , Michael had net zijn contract verlengd bij Pata Yamaha toen Petronas werd opgezet anders had hij in het team gezeten want ze hadden Franky al en zaten echt van wie zetten we ernaast , en toen hebben ze tijdens de TT na een gesprek met Fabio hem gecontracteerd ........helaas pindakaas .
Maar Michael stond toch onder contract bij Yamaha Europa dus inzetbaar bij welk Yamaha team dan ook?

Maar zal dus niet betref inzetbaarheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan