TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 38.279
- 19.844
Hij was volgens mij niet ziek of zo voor de Corona, het pakt de 1 nauwelijks en de ander keihard!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu beredeneer jij de overweging rationeel en technisch logisch.Snap sowieso niet dat ze bij Iwema uitkomen, Deroue trouwens ook niet. Het zijn motoren van 260 kilo en dan ga je er iemand mee laten rijden die moto3 (of ss300) gewend is. Nu weet ik natuurlijk niet hoeveel zij buitenom de wk's op supersport en superbikes rijden.
Wel benieuwd wat Iwema er mee kan na al die jaren ijsspeedway. Gas geven bocht uit zal geen probleem zijn, het remmen daarentegen zal weer wennen zijn
Iemand meldde me van de week op de vraag wie er in de Motogp paddock zou komen: "Iwema". Mijn reactie: "Daar maak ik geen grappen over, dat is al genoeg over Iwema gedaan."Jasper Iwema maakt comeback als coureur in MotoGP paddock
Jasper Iwema keert in 2021 terug als coureur in de MotoGP paddock. De voormalig Moto3 en Moto2 coureur en huidig WK IJsspeedway coureur...www.racesport.nl
Muahhaha, deze had ik niet zien aankomen
Hahahaha, ik voorspelde dat het wel in de E klasse zou zijn en riep toen JasperIemand meldde me van de week op de vraag wie er in de Motogp paddock zou komen: "Iwema". Mijn reactie: "Daar maak ik geen grappen over, dat is al genoeg over Iwema gedaan."
En nu is de grap, dat het geen grap is!
Verder gewoon leuk dat Jasper deze kans krijgt en ik wens hem veel succes
Als het allemaal straatmotoren zijn dan is het een RC213V-S. De straatversie dus en ik zie een achterlicht dus ik heb zo'n vermoeden dat het een straatversie is.Gaaf! Ben dan altijd wel benieuwd naar tijden. Ook om te zien hoeveel sneller de RC213V van Taka en Pol bijv. sneller is dan een standaard V4 en Gixxer. De topsnelheden enzo. Mooi man, beetje spelen met je vriendjes
Maar welke aprillia fiets is het.Als het allemaal straatmotoren zijn dan is het een RC213V-S. De straatversie dus en ik zie een achterlicht dus ik heb zo'n vermoeden dat het een straatversie is.
Die heeft in circuit trim 220pk (zo uit mijn hoofd) en in niet circuit trim 160 pk.
Weegt wel maar 160 kg ofzo.
Zo'n bizarre Panigale doet daar denk ik niet veel voor onder als het gaat om de specificaties.
Rsv4 factoryMaar welke aprillia fiets is het.
Zelfs ik heb daar last van, kan je nagaan....Met name het wennen aan snelheid is belangrijk, elke circuitdag de eerste sessie gigantisch wennen aan de snelheid....
Dan moet je korter tussen de dagen plannen.Met name het wennen aan snelheid is belangrijk, elke circuitdag de eerste sessie gigantisch wennen aan de snelheid....
Ik ga tegenwoordig maar één keer per jaar. Mag ik er dan vanuit gaan dat ik normaliter (tien seconden voor 2017, tien seconden voor 2018, tien seconden voor 2019, tien seconden voor 2020) ongeveer 1:40 zou rijden op Assen?Dan moet je korter tussen de dagen plannen.
Maar de eerste keer van het jaar was ik ook altijd tien tot vijftien seconden langzamer.
Opeenvolgende weken een seconde.
Dit jaar is het verval veel minder denk ik.
Helaas is het iedere keer een terugval.Ik ga tegenwoordig maar één keer per jaar. Mag ik er dan vanuit gaan dat ik normaliter (tien seconden voor 2017, tien seconden voor 2018, tien seconden voor 2019, tien seconden voor 2020) ongeveer 1:40 zou rijden op Assen?
Nu beredeneer jij de overweging rationeel en technisch logisch.
Maar... we hebben het hier over elektrisch racen......
OT: Oh chips! Vandaag maar even z'n verjaardag vieren door een van zijn strips te gaan lezen