Algemene MotoGP topic

Zo zijn er meer die onzin verkondigen.

Volgens nu.nl was Bo zijn beste kwali tot nu toe een 5e plek die hij vorig jaar in Assen neerzette, en ANP maakt melding van zijn derde startplek nu en zet er een foto bij van Bo op de NTS.Bekijk bijlage 1612388Bekijk bijlage 1612389
Zal wel te maken hebben met de rechten/copyrights die ze nodig hebben om foto's te plaatsen.....deze hadden ze nog ofzo.
Nu.nl neem je toch niet serieus :P
 
Ja, maar Nu.nl plaatste dit niet hoor. Die plaatste wel de juiste foto bij hun bericht.
Al neem ik ook hun niet serieus, maar toch.
 
Zal wel te maken hebben met de rechten/copyrights die ze nodig hebben om foto's te plaatsen.....deze hadden ze nog ofzo.
Nu.nl neem je toch niet serieus :P

Nee, dit is gewoon luiheid en desinteresse (het is geen voetbal, wielrennen of F1, dus niet belangrijk).
Het SAG team heeft zijn PR zaakjes prima op orde dus er zijn foto's genoeg die de pers gewoon kan gebruiken.
 
Ja, maar Nu.nl plaatste dit niet hoor. Die plaatste wel de juiste foto bij hun bericht.
Al neem ik ook hun niet serieus, maar toch.
Bij nu.nl klopt de foto wel, maar die 5e startplek in Assen vind ik leuk, want de TT ging niet door vanwege dat biertje(oh nee, virus).
Die 5e startplek was ook in Qatar.
 
Zo zijn er meer die onzin verkondigen.

Volgens nu.nl was Bo zijn beste kwali tot nu toe een 5e plek die hij vorig jaar in Assen neerzette, en ANP maakt melding van zijn derde startplek nu en zet er een foto bij van Bo op de NTS.Bekijk bijlage 1612388Bekijk bijlage 1612389
Neem het ze niet kwalijk. Max Verstappen rijdt dit weekend ook, dus daar moet uiteraard alle aandacht naartoe.

Dan heb je geen tijd om even goed uit te zoeken hoe het verder zit met andere Nederlanders in de sport.
 
362.4 km/u

6A26522E-7647-423A-8EC7-23F057F19C5F.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Neem het ze niet kwalijk. Max Verstappen rijdt dit weekend ook, dus daar moet uiteraard alle aandacht naartoe.

Dan heb je geen tijd om even goed uit te zoeken hoe het verder zit met andere Nederlanders in de sport.
Laten wij eerlijk zijn, op mondiaal niveau is dat ook veel belangrijker.
Dat wij nu motorsportgek zijn betekend nog niet dat een ander (of zelfs de meerderheid) dat wel moet zijn.
De F1 is nu eenmaal vele malen groter dan alle motorsportklasses bij elkaar.
 
Laten wij eerlijk zijn, op mondiaal niveau is dat ook veel belangrijker.
Dat wij nu motorsportgek zijn betekend nog niet dat een ander (of zelfs de meerderheid) dat wel moet zijn.
De F1 is nu eenmaal vele malen groter dan alle motorsportklasses bij elkaar.
Dat de F1 groter is staat buiten kijf, maar als je verslag van iets wilt doen zorg dan tenminste dat je informatie klopt.

Ik heb liever dat de media dan maar helemaal niets vermeld, dan informatie die van geen kanten klopt.
 
Wasdanou 😳
Cementa 2.0 staat Engels te lullen tegen Peter Bomb cs.
Is dit Eurosport nieuwe stijl ?
Als dit alleen voor Nederland/België bedoelt is dan is het knap beroerd zo in stonekool English
 
Tja tis niks......
Ik ben trots op mijn landje, maar sommige dingen zijn niet meer van deze tijd.
Laten we wereldwijd gewoon Engels nemen voordat we aan de meest gesproken taal Mandarijn vast zitten. :+
Het is een kwestie van tijd.. gewoon een voorschot nemen op de globalisering.
We zijn allemaal wereldburgers.
Lekker zelf kiezen waar je woont.
Vrij reizen en werken in de EU.. de wereld.

Het zou normaal moeten zijn. :t

De taal houden we er bij als dialect.
Net als de tweetaktjes met liefde koesteren.

Donald Trump kan dan nog altijd de trotse belangen van Friesland komen verdedigen ofzo. _O-
 
Ik ben trots op mijn landje, maar sommige dingen zijn niet meer van deze tijd.
Laten we wereldwijd gewoon Engels nemen voordat we aan de meest gesproken taal Mandarijn vast zitten. :+
Het is een kwestie van tijd.. gewoon een voorschot nemen op de globalisering.
We zijn allemaal wereldburgers.
Lekker zelf kiezen waar je woont.
Vrij reizen en werken in de EU.. de wereld.

Het zou normaal moeten zijn. :t

De taal houden we er bij als dialect.
Net als de tweetaktjes met liefde koesteren.

Donald Trump kan dan nog altijd de trotse belangen van Friesland komen verdedigen ofzo. _O-
Bom kan niet lekker zijn verhaal doen, das zonde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan