Algemene MotoGP topic

Mooi races alweer!
Die Acosta maakt op mij nog meer indruk dan Marquez heeft gedaan. Raul Fernandez zelfde verhaal.
In de MotoGP was het jammer dat Zarco viel, zoals ik begreep door versnellingsbak problemen. Quartarao zie ik nog wel wat minder presteren dit jaar. Zarco maakt wat dat betreft een zeer sterke indruk als kampioens kandidaat.

En natuurliijk plus kudoos naar mijn favoriet: Brad Binder.
 
Mooi races alweer!
Die Acosta maakt op mij nog meer indruk dan Marquez heeft gedaan. Raul Fernandez zelfde verhaal.
In de MotoGP was het jammer dat Zarco viel, zoals ik begreep door versnellingsbak problemen. Quartarao zie ik nog wel wat minder presteren dit jaar. Zarco maakt wat dat betreft een zeer sterke indruk als kampioens kandidaat.

En natuurliijk plus kudoos naar mijn favoriet: Brad Binder.
Ja Acosta is echt heel bijzonder wat hij met die fiets doet. Kun je alleen maar van genieten. Hopelijk kan hij het koppie koel houden, want er komt straks natuurlijk wel meer druk op te staan. Die moves die hij maakt zijn natuurlijk wel risicovol dus het kan ook wel eens verkeerd gaan.
 
Mooi races alweer!
Die Acosta maakt op mij nog meer indruk dan Marquez heeft gedaan. Raul Fernandez zelfde verhaal.
In de MotoGP was het jammer dat Zarco viel, zoals ik begreep door versnellingsbak problemen. Quartarao zie ik nog wel wat minder presteren dit jaar. Zarco maakt wat dat betreft een zeer sterke indruk als kampioens kandidaat.

En natuurliijk plus kudoos naar mijn favoriet: Brad Binder.
Dat denk ik niet wat je zegt over Quartararo. I denk juist dat hij veel constater is dit seizoen want ze hebben die problemen van vorig jaar niet meer. Ik verwacht dat hij de meeste races gaat winnen dit seizoen. En ik denk dat Zarco niet om het kampioenschap gaat mee doen, alhoewel ik dat wel graag zou willen maar de Ducati is niet constant genoeg over een heel seizoen.
 
Ja Acosta is echt heel bijzonder wat hij met die fiets doet. Kun je alleen maar van genieten. Hopelijk kan hij het koppie koel houden, want er komt straks natuurlijk wel meer druk op te staan. Die moves die hij maakt zijn natuurlijk wel risicovol dus het kan ook wel eens verkeerd gaan.
Hij was hem in de laatste 2 ronden ook al bijna een keer kwijt .....maar een smaakmaker erbij.
 
Dat denk ik niet wat je zegt over Quartararo. I denk juist dat hij veel constater is dit seizoen want ze hebben die problemen van vorig jaar niet meer. Ik verwacht dat hij de meeste races gaat winnen dit seizoen. En ik denk dat Zarco niet om het kampioenschap gaat mee doen, alhoewel ik dat wel graag zou willen maar de Ducati is niet constant genoeg over een heel seizoen.
Bagnaia maakt wel leuke stappen. Vanaf pole had hij echt een rol gespeeld om de overwinning.

Ook niet vergeten dat we nog wel banen krijgen die echt om power draaien en dan krijgt Yamaha het nog wel lastig. De start blijft ook een grote handicap als je steevast een aantal plekken verliest.
 
Een geweldige dag,Max heeft gewonnen*O*....boeie verder maar hij doet het maar fftjes.
Motogp leuke race maar is verstoord door te veel vallende rijders, helaas.
Moto2 ook mooie race, helaas Bo.........😞😩
Moto3 ook mooie race.
 
Doet ie toch zelf🤔
Tuurlijk ligt het ergens aan zichzelf, maar als je op deze manier je het strijdtoneel moet verlaten is toch zuur. Zijn tegenstanders maken stappen die hij blijkbaar niet meer kan zetten. Het zal het jaar teveel zijn.
Had hem wel een mooier afscheid gegund, geen kampioenschap want zover ga ik ook weer niet, maar toch een een paar podia.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Tuurlijk ligt het ergens aan zichzelf, maar als je op deze manier je het strijdtoneel moet verlaten is toch zuur. Zijn tegenstanders maken stappen die hij blijkbaar niet meer kan zetten. Het zal het jaar teveel zijn.
Had hem wel een mooier afscheid gegund, geen kampioenschap want zover ga ik ook weer niet, maar toch een een paar podia.
Hij had al eerder zijn conclusie kunnen trekken.
Ik heb er geen medelijden mee😁
 
Wie was toen zijn manager ook al weer , was een Nederlands jong ventje , dacht eerst Iwema maar die was het volgens mij niet.
Je bedoeld Thomas van Leeuwen?
Die is toch vrienden met Miller en zijn personal assitent?
Als ik het goed heb komt Miller er heel lang bij hem over de vloer.
Heeft daar nog een tijdje gewoond toen Miller naar europa kwam.
 
Tuurlijk ligt het ergens aan zichzelf, maar als je op deze manier je het strijdtoneel moet verlaten is toch zuur. Zijn tegenstanders maken stappen die hij blijkbaar niet meer kan zetten. Het zal het jaar teveel zijn.
Had hem wel een mooier afscheid gegund, geen kampioenschap want zover ga ik ook weer niet, maar toch een een paar podia.

Rossi gaat pas stoppen als hij er geen lol meer in heeft. Zolang hij die goede resultaten blijft behalen die jij hem toewenst stopt hij dus nooit want dan blijft de lol ook.
 
Tuurlijk ligt het ergens aan zichzelf, maar als je op deze manier je het strijdtoneel moet verlaten is toch zuur. Zijn tegenstanders maken stappen die hij blijkbaar niet meer kan zetten. Het zal het jaar teveel zijn.
Had hem wel een mooier afscheid gegund, geen kampioenschap want zover ga ik ook weer niet, maar toch een een paar podia.

Dat is een logisch verloop. Zo verloopt het bij vrijwel elke rijder, tenzij die stopt omdat hij helemaal klaar is met het wereldje, of omdat ze beginnen te vrezen voor hun gezondheid.
Als je een slecht seizoen draait, denk je niet direct dat het aan jou ligt. Je zoekt naar redenen om het seizoen te verklaren. Wisselt van techneut, doet nog wat aanpassingen in het team hier en daar. Je denkt dat er wat pech bij zat of dat het puur aan het materiaal ligt en dat het volgende seizoen ongetwijfeld beter gaat zijn. Vervolgens komt er opnieuw een slecht en gebroken seizoen. Je praat het voor jezelf goed dat je het nog leuk vindt en dat door Covid het wedstrijdritme verstoord is. Je past je iets lastiger aan vanwege je leeftijd, dus er zijn voldoende plausibele verklaringen.

Totdat het seizoen erop weer niet naar verwachting gaat. En dat is het punt waar Rossi nu zit vermoed ik.
 
Had hem wel een mooier afscheid gegund, geen kampioenschap want zover ga ik ook weer niet, maar toch een een paar podia.
Als Rossi een paar keer op het podium staat, stopt-ie niet, dan gaat hij nog een jaartje door. Het mag al jaren duidelijk zijn dat de enige manier waarop Rossi zélf de knoop doorhakt om te stoppen, een anoniem en uitzichtloos seizoen gaat zijn zoals de afgelopen drie races. Wat mij betreft is dat het perfecte pensioen: doorgegaan tot je echt klaar was. Dat idee van stoppen op de piek van de berg heb ik altijd maar onzin gevonden.
 
Hij had al eerder zijn conclusie kunnen trekken.
Ik heb er geen medelijden mee😁
Kijk ik ben er helemaal geen fan van, hoe hij met bepaalde tegenstanders is om gegaan er ver over was. Dus ik heb er ook geen medelijden mee, maar zo iemand gun je toch nog wel een podium om zijn laatste seizoen af te sluiten.
 
Rossi gaat pas stoppen als hij er geen lol meer in heeft. Zolang hij die goede resultaten blijft behalen die jij hem toewenst stopt hij dus nooit want dan blijft de lol ook.
Ik denk niet dat hij in de positie zit om dat te beslissen. Ik veronderstel dat ze (= petronas team) wel een doel voor opgesteld hebben, kan hij dat niet waarmaken dan is het volgens mij DOEI.
 
Terug
Bovenaan Onderaan