Algemene MotoGP topic

Carl Fogarty stond als wildcard rijder op de Cagiva 500 een keer bijna op het podium van de Engelse GP van 1993. Hij stond in de laatste ronde bijna zonder benzine, zodoende ging Mackenzie hem nog voorbij en werd hij 3e.
Toen was ik 4 denk ik, weet ik niets meer van ;)

Rea heeft het ook goed gedaan op de Honda. En natuurlijk Jurgen van den Goorberg in China. Maar die had al wel een paar jaar motoGP ervaring.

Die werd 6de oid ? Wel knap maar niet zo spectaculair als Bayuliss vind ik.
 
Meestal wel. Kan me echter herinneren dat vele jaren geleden een WSBK rijder inviel in MotoGP en hij de zege pakte, of nips 2e werd. Weet niet meer wie dat was...... ?
Bayliss Valencia 2006, werd ff 1e nadat hij wereldkampioen superbikes was geworden.
 
Niet alleen wat jou betreft, dat zou echt heel bijzonder zijn, alleen de kans is gewoon niet zo groot blijkt uit het verleden. Nouja... maakt ook niet zoveel uit denk ik, invalbeurtje MotoGP is voor de meeste coureurs wel een leuk weekendje ;)
 
Kan me nog een invalbeurt herinneren van vdM: Hij mocht alleen maar kijken naar de motor van zijn idool 🙈
 
Kan me nog een invalbeurt herinneren van vdM: Hij mocht alleen maar kijken naar de motor van zijn idool 🙈
Gelukkig mocht ie wat later als og op de tech 3 m1 rijden.

Volgens vdm wist hij trouwens van te voren dat hij niet zou rijden op rossi zn motor destijds. Hij was er als back up
 
9665FC7C-A52C-4CB3-BF91-99FEBA46F53B.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan