Qken
: pretty good at bad decisions
Over strak rijden gesproken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jaTuurlijk heeft ie gelijk, maar dan moet je hem niet als een oplossing laten opdraven.
Het zijn geen pannenkoeken die jongens.Over strak rijden gesproken.
Denk dat je dat pas vanaf de Moto2 beter kan inschatten, van moto3 naar moto2 is voor sommigen een groot verschil. Denk aan Danny Kent, kon ook geen potten breken in Moto2. Alhoewel ik ook wel denk dat dit echt een talent is die mogelijk snel gaat doorgroeien.Zie dat ventje , als hij zo door blijft gaan ook op jonge leeftijd in de MotoGP komen
Enige wat de cijfers niet laten zien is in hoeverre Marquez aan het controleren was tov MO. Wellicht kon hij nog iets harder. En Marquez had ook een goede start, zorgde dat hij direct aan kop lag. Daar zit dan weer een goede kwalificatie aan vast. Dat heeft hij natuurlijk ook aan zichzelf te danken.???
alle cijfers staan toch duidelijk in mijn post, en als je ze niet geloofd hoef je maar op de links te klikken.
AE had 1 sec meer nodig voor ronde 9 en was nog steeds 2de, en 0,9 meer voor ronde 10 die hij als 4de eindigde.
MO (de enige die MM kon volgen) had maar 1sec meer nodig voor beide ronden.
die cijfers laten duidelijk zien dat AE de boel 2 ronden heeft opgehouden.Enige wat de cijfers niet laten zien is in hoeverre Marquez aan het controleren was tov MO. Wellicht kon hij nog iets harder.
Ja dat heb je met die AlieExpress rommeldie cijfers laten duidelijk zien dat AE de boel 2 ronden heeft opgehouden.
daarna moest MM inderdaad gewoon controleren, wat ik ook al schreef. of hij nog veel harder kon weet alleen MM zelf.
Jawel hoor,zodra MO binnen 1 sec. kwam ging hij versnellen.daarna moest MM inderdaad gewoon controleren, wat ik ook al schreef. of hij nog veel harder kon weet alleen MM zelf.
Die man kan mooi een zang duo vormen met z'n toekomstig werkloze maat Vinales.De oplossing voor Yamaha ligt bij Jlo,sinds hij weg is is het kommer en kwel bij de Yammiesl
Jlo de motor ff onder handen geven en je krijgt een boterzacht rijdende allemansvriend
Die man kan mooi een zang duo vormen met z'n toekomstig werkloze maat Vinales.
neen, ook dat klopt weer niet. zoek de tijden maar op. Marquez versnelde niet, Miguel vertraagde.Jawel hoor,zodra MO binnen 1 sec. kwam ging hij versnellen.
Euh... snoeihard rijden met exclusieve motorfietsen op mooie circuits is toch leuk?!... Ik kan me geen leukere dingen voorstellen iig.Groot gelijk heeft die.
zijn pegels verdiend
Hard gestreden. Het is nu tijd om leuke dingen te doen.
Dat wel.Euh... snoeihard rijden met exclusieve motorfietsen op mooie circuits is toch leuk?!... Ik kan me geen leukere dingen voorstellen iig.
Met 1 winnaar heb je in principe ook voldoende. Alles op de breedte afstemmen is leuk voor de dagsuccessen, als team ga je het voor de titel niet redden. Teveel eigen rijders die bij elkaar punten afsnoepen, en een motor waar je beste rijder net geen 100% uithaalt.Het begint er echt op te lijken dat de problemen al vele jaren spelen bij elke fabrikant.
Ze proberen hun motor af te stemmen op hun toprijder, en dat werkt averechts op rijders met een andere rijstijl.
Ik denk dat dit al speelt sinds Stoner.
Hoe vaak is het sinds die tijd geweest dat binnen 1 team beide rijders consequent in de top-5 hebben gereden? Niet vaak denk ik.
Moderne machines lijken zo gevoelig te zijn geworden doordat ze steeds meer op 1 rijder worden ontwikkeld.
Dat heeft JLo aardig lang gedaan toch, ik kan me voorstellen dat je zoiets dan ook beu bent, vooral ook wat Qken zegt, alles er om heen. Tig keer per jaar met het vliegtuig naar Japan, de VS etc. dat komt na een paar jaar gewoon je strot uit.Euh... snoeihard rijden met exclusieve motorfietsen op mooie circuits is toch leuk?!... Ik kan me geen leukere dingen voorstellen iig.
Dat heeft JLo aardig lang gedaan toch, ik kan me voorstellen dat je zoiets dan ook beu bent, vooral ook wat Qken zegt, alles er om heen. Tig keer per jaar met het vliegtuig naar Japan, de VS etc. dat komt na een paar jaar gewoon je strot uit.
Die ouwe Italiaan zal zijn motivatie wel halen uit het feit dat hij verslaafd is aan het racen, alhoewel hij nu behoorlijk aan het afkicken is.
Ze zetten je op 5 +rondjes.Da's genoeg om compleet binnen te rollen en nooit meer te hoeven werken
Waar kan ik tekenen
Boeien al rij ik achterstevoren,de helft is al genoegZe zetten je op 5 +rondjes.
Zo veel ga jij echt niet verdienen
Naast wat al genoemd is sta je wel onder grote druk en een enorm vergrootglas.Euh... snoeihard rijden met exclusieve motorfietsen op mooie circuits is toch leuk?!... Ik kan me geen leukere dingen voorstellen iig.
Hmmmm.Boeien al rij ik achterstevoren,de helft is al genoeg
Ik wil wel twee jaar "lijden" voor een miljoen
5 ton doe ik het ook voor
Ik denk dat je geld moet meebrengen om te mogen racen...tijd voor een crowdfundingsactieBoeien al rij ik achterstevoren,de helft is al genoeg
Ik wil wel twee jaar "lijden" voor een miljoen
5 ton doe ik het ook voor
Ze krijgen niks ,ik wil met mijn 58e (sic)met pensioenIk denk dat je geld moet meebrengen om te mogen racen...tijd voor een crowdfundingsactie